miten löytää mahdollisuus vetäytyä jos haluaisi ajatella ja kuunnella jotain muuta kuin maallisia juttuja, mitä mikäkin maksaa, juoruja jne. Ihmiset ovat sinnikkäitä suorastaan röyhkeitä. Itse en keksi muuta kuin turvautua rahaan. Sillä saa vaikka vuokrattua yksiön jostain.
miten saa mahdollisuuden hiljentyä
harhailija..
5
489
Vastaukset
- harhailija..
henkisistä asioista jolloin ei henkisistä asioista kiinnostunut jättää rauhaan. Niin ei kuitenkaan käy. Näistä tulee hyvin agressiivisia, koska toinen ihminen on niin tärkeä viihdyke. Toisin sanoen niistä ei pääse ne on sitten kimpussa.
- harhailija.
jos ei tarinaa ala tulla käydään kimppuun jollain ilkeällä tavalla. Lisäksi negatiivisuus tiivistyy kauheaksi pilveksi jossa pitäisi elää.
- koit pärjätä
maalle mutta älä liikaa erakoidu.
- harhailija..
haluaisin myös auttaa köyhiä. Olen jo erakko ja se on ihan ok. Voin huonosti mm. työpaikalla. Maalla on parempi tunnelma.
- Yksi vaihtoehto
on olla kuuntelematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358