Konica Minolta Dimage G400
Pyytävät: 350 euroa
Onko hinta oikea?
hinta oikea?
5
1009
Vastaukset
- ostin
ostin ittelle netti kaupasta
maksoin 290 euroa rahti- kuvaaja
Itse ostin Konica Revio KD 410 Z:n 250 eurolla Haagasta. Suu ri kodinkoneketju myy samaa kameraa "TARJOUKSESSA" 399 eurolla...
Vaikuttaa hyvältä kameralta! - zebbe
kuvaaja kirjoitti:
Itse ostin Konica Revio KD 410 Z:n 250 eurolla Haagasta. Suu ri kodinkoneketju myy samaa kameraa "TARJOUKSESSA" 399 eurolla...
Vaikuttaa hyvältä kameralta!Hesarissa mainostaa Akiba Minolta G400 hintaan 285 € ja lisähintaan 40 € saa nahkalaukun ja 128 Mb sd-kortin. Ja ensi viikolla taas halvempaa??
- PPE
Kannatta katsoa joskus Net Anttilan tuotteita, voi olla, että niillä on joku kamera halvempi kuin tarjoustuotteet muilla jälleenmyyjillä. Tämän olen havainnut.
- simppa
http://www.camera-discount.de/pd1085192579.htm?defaultVariants=search0_EQ_-_AND_search1_EQ_-_AND_search2_EQ_-_AND_search3_EQ_-_AND_
tuolta saat g500 alle 300€ tk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453413
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693191Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302945Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592748- 252239
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛112149Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141678Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231527Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31407- 151336