Elikkä tällänen ongelma kuin etten pääse luomaani STEAM-tiliin millään ilveellä. Aina kun yritän niin tulee texti: "Steam-verkkoon ei voi muodostaa yhteyttä. Tämä voi johtua ongelmista internet-yhteydessäsi tai Steam-verkossa." Internet yhteydessäni ei ole mitään vikaa, toimii hyvin ja olen poistanut ja asentanut steamin uudelleen monta kertaa mutta aina sama juttu. Mikä vikana ja neuvoksi??
Vastaukset 5
- sukkaa
En osaa auttaa, mutta otan osaa... Meillä samaa tökkyä jatkuvasti, en käytä enää vaan hankin mielummin pelit levyllä.
- Neuvoton ihmettelijä
Peli on levyllä ja ei saa asennettua ennen ku on asentanut steam tilin ja asensin mutta en pääse sinne millään enkä voi asentaa tätät kyseistä peliä sillon...
- Ei enää neuvoton...
Sain pelittämään, etten enää apua tarvitse. Toinen ohjelma esti kirjautumisen mutta nyte homma hallussa.
- tottenhot
MItä minun pitäisi tehdä kun yritän kirjautua steamiin niin se sanoo : steam verkkoon ei voida muodostaa yhteyttä? mitä teen auttakaa!!
- Vastattu jo.
Asenna steam uudelleen.
Laita asetuksista online tila päälle.
Eikö sulle jo ole tähän vastattu eri palstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71920Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67748- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59568Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26533Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞27511- 46507
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29499- 35489