Elikkä tällänen ongelma kuin etten pääse luomaani STEAM-tiliin millään ilveellä. Aina kun yritän niin tulee texti: "Steam-verkkoon ei voi muodostaa yhteyttä. Tämä voi johtua ongelmista internet-yhteydessäsi tai Steam-verkossa." Internet yhteydessäni ei ole mitään vikaa, toimii hyvin ja olen poistanut ja asentanut steamin uudelleen monta kertaa mutta aina sama juttu. Mikä vikana ja neuvoksi??
Mitäsmitäs???
5
804
Vastaukset
- sukkaa
En osaa auttaa, mutta otan osaa... Meillä samaa tökkyä jatkuvasti, en käytä enää vaan hankin mielummin pelit levyllä.
- Neuvoton ihmettelijä
Peli on levyllä ja ei saa asennettua ennen ku on asentanut steam tilin ja asensin mutta en pääse sinne millään enkä voi asentaa tätät kyseistä peliä sillon...
- Ei enää neuvoton...
Sain pelittämään, etten enää apua tarvitse. Toinen ohjelma esti kirjautumisen mutta nyte homma hallussa.
- tottenhot
MItä minun pitäisi tehdä kun yritän kirjautua steamiin niin se sanoo : steam verkkoon ei voida muodostaa yhteyttä? mitä teen auttakaa!!
- Vastattu jo.
Asenna steam uudelleen.
Laita asetuksista online tila päälle.
Eikö sulle jo ole tähän vastattu eri palstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633281Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241485- 811324
- 1371028
- 81974
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61778Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86726Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50616