Elikkä tällänen ongelma kuin etten pääse luomaani STEAM-tiliin millään ilveellä. Aina kun yritän niin tulee texti: "Steam-verkkoon ei voi muodostaa yhteyttä. Tämä voi johtua ongelmista internet-yhteydessäsi tai Steam-verkossa." Internet yhteydessäni ei ole mitään vikaa, toimii hyvin ja olen poistanut ja asentanut steamin uudelleen monta kertaa mutta aina sama juttu. Mikä vikana ja neuvoksi??
Mitäsmitäs???
5
825
Vastaukset
- sukkaa
En osaa auttaa, mutta otan osaa... Meillä samaa tökkyä jatkuvasti, en käytä enää vaan hankin mielummin pelit levyllä.
- Neuvoton ihmettelijä
Peli on levyllä ja ei saa asennettua ennen ku on asentanut steam tilin ja asensin mutta en pääse sinne millään enkä voi asentaa tätät kyseistä peliä sillon...
- Ei enää neuvoton...
Sain pelittämään, etten enää apua tarvitse. Toinen ohjelma esti kirjautumisen mutta nyte homma hallussa.
- tottenhot
MItä minun pitäisi tehdä kun yritän kirjautua steamiin niin se sanoo : steam verkkoon ei voida muodostaa yhteyttä? mitä teen auttakaa!!
- Vastattu jo.
Asenna steam uudelleen.
Laita asetuksista online tila päälle.
Eikö sulle jo ole tähän vastattu eri palstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98869- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41594
- 49579
- 25545