Elikkä tällänen ongelma kuin etten pääse luomaani STEAM-tiliin millään ilveellä. Aina kun yritän niin tulee texti: "Steam-verkkoon ei voi muodostaa yhteyttä. Tämä voi johtua ongelmista internet-yhteydessäsi tai Steam-verkossa." Internet yhteydessäni ei ole mitään vikaa, toimii hyvin ja olen poistanut ja asentanut steamin uudelleen monta kertaa mutta aina sama juttu. Mikä vikana ja neuvoksi??
Vastaukset 5
- sukkaa
En osaa auttaa, mutta otan osaa... Meillä samaa tökkyä jatkuvasti, en käytä enää vaan hankin mielummin pelit levyllä.
- Neuvoton ihmettelijä
Peli on levyllä ja ei saa asennettua ennen ku on asentanut steam tilin ja asensin mutta en pääse sinne millään enkä voi asentaa tätät kyseistä peliä sillon...
- Ei enää neuvoton...
Sain pelittämään, etten enää apua tarvitse. Toinen ohjelma esti kirjautumisen mutta nyte homma hallussa.
- tottenhot
MItä minun pitäisi tehdä kun yritän kirjautua steamiin niin se sanoo : steam verkkoon ei voida muodostaa yhteyttä? mitä teen auttakaa!!
- Vastattu jo.
Asenna steam uudelleen.
Laita asetuksista online tila päälle.
Eikö sulle jo ole tähän vastattu eri palstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721207
- 95977
- 152957
- 62853
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä429826Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15694Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.73669- 101624
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37614En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55573