Elikkä tällänen ongelma kuin etten pääse luomaani STEAM-tiliin millään ilveellä. Aina kun yritän niin tulee texti: "Steam-verkkoon ei voi muodostaa yhteyttä. Tämä voi johtua ongelmista internet-yhteydessäsi tai Steam-verkossa." Internet yhteydessäni ei ole mitään vikaa, toimii hyvin ja olen poistanut ja asentanut steamin uudelleen monta kertaa mutta aina sama juttu. Mikä vikana ja neuvoksi??
Mitäsmitäs???
5
825
Vastaukset
- sukkaa
En osaa auttaa, mutta otan osaa... Meillä samaa tökkyä jatkuvasti, en käytä enää vaan hankin mielummin pelit levyllä.
- Neuvoton ihmettelijä
Peli on levyllä ja ei saa asennettua ennen ku on asentanut steam tilin ja asensin mutta en pääse sinne millään enkä voi asentaa tätät kyseistä peliä sillon...
- Ei enää neuvoton...
Sain pelittämään, etten enää apua tarvitse. Toinen ohjelma esti kirjautumisen mutta nyte homma hallussa.
- tottenhot
MItä minun pitäisi tehdä kun yritän kirjautua steamiin niin se sanoo : steam verkkoon ei voida muodostaa yhteyttä? mitä teen auttakaa!!
- Vastattu jo.
Asenna steam uudelleen.
Laita asetuksista online tila päälle.
Eikö sulle jo ole tähän vastattu eri palstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473