Yksityisen parkki-peten valkoinen Kia oli tänään väärin pysäköitynä Vapaa-valinnan takana. Kaikki paikat olivat täynnä, joten parkkipete oli ratkaissut oman pysäköintiongelman omalla tavallaan parkkeeraamalla ns. ylipaikalle estäen normaalin poistumisen parkkipaikalta. Antoiko hän itselleen sakot? Lehdessä väitettiin, ettei tämä parkkipete istu autossaan kyttäämässä ja ettei hänellä edes ole autoa työssään. Niin, Kiahan ei ole auto? Seuraavan kerran soitan poliisit tientukolle. Joku raja pitää olla valehtelussa, toisten kyttäämisessä ja ylimielisyydessäkin.
Parkki-pete
123
5100
Vastaukset
- kaneli1234
Voisi sitten AKESTA tarkistaa kuka kyseessä.
- kaneli321
ON TOSI SEKAVAA TÄÄ SUOMEN TILANNE! YKSITYISETKIN VOI SAKOTTAA JA SAAVAT RAHAA SIITÄ!
MILLON HERÄTÄÄN SIIHEN, ETTÄ JOKU KONTROLLI PITÄÄ olla KAIKEN KILPAILUTTAMISELLA!!!??
ParkkiSAKKORAHAN SAA SE FIRMA, JOKA SAKOTTAA(PARKKKIPETE)!! NE ON IHAN TÄTÄ VARTEN PERUSTETTUJA LIIKKEITÄ JA "ROSVOAMISTA"!!
MITÄ YHTEISKUNTA VIELÄ KESTÄÄ SEKOAMATTA TÄYSIN?
ÄLKÄÄ ÄÄNESTÄKÖ! --- KAIKKI VAAN SIELLÄ AJAA OMAA ASIAA JA TAVOITTELEVAT OMAA ETUA, ITSELLEEN JA PERHEELLEEN!
TÄSTÄ ON TULTAVA LOPPU!(sjp) - varatuomarius
kannattaa soittaa kaveri paikalle ja ajaa omilla autoilla äijä mottiin, siinähän sakottelee...
Hauskinta olisi päivystää ko. parkkiksilla ja käydä laittelemassa ylimääräisiä parkkikiekkoja autojen tuulilaseihin. Aina parkkikyylän nenän edestä. - minäkötaas1
KOITAS KERTOA, vai onko kaikki sun omaa kuvitelmaa kytäyksestä??
Oletko sittenkin pysäköinyt väärin? KATSO PEILIIN, jos näin on!- rdftgjuyhkolö
Mitä vittua te valitatte? Ei niitä sakkoja ole pakko maksaa. Parkki-pete ei voi sakottaa auton haltijaa, vaan hänen täytyy sakottaa kuskia. Eli kun jättää sakon maksamatta, niin peten täytyy oikeuden kautta viedä asiansa eteenpäin, eikä hänellä ole mitään todisteita, kuka autoa on todellisuudessa ajanut.
- Minäkötaas1
ON KAI VÄÄRINPYSÄKÖIJÄ TAJUNNUT VIRHEENSÄ!
(SJP) - kuka vastaa?
Minäkötaas1 kirjoitti:
ON KAI VÄÄRINPYSÄKÖIJÄ TAJUNNUT VIRHEENSÄ!
(SJP)Jossain lehdessä oli juttua, että tää Parkki-Paten ohjaus kuuluisi Hämeenlinnssa jollekin Petri Ruotsalaiselle. Meneekö valituksetkin sitten samalla henkilölle vai suoraan johonkin ketjun ö-mappiin, mistä tulee myös autom. vastaukset?
Kyllä valituskäytäntö pitäisi olla yhtä varma kuin julkisellakin puolella....vai mitä? - finder-
kuka vastaa? kirjoitti:
Jossain lehdessä oli juttua, että tää Parkki-Paten ohjaus kuuluisi Hämeenlinnssa jollekin Petri Ruotsalaiselle. Meneekö valituksetkin sitten samalla henkilölle vai suoraan johonkin ketjun ö-mappiin, mistä tulee myös autom. vastaukset?
Kyllä valituskäytäntö pitäisi olla yhtä varma kuin julkisellakin puolella....vai mitä?Kun laittaa Googleen hauksi: Hämeenlinna Parkki-Pate Petri Ruotsalainen niin tulee tämä tieto yrityksestä:
http://yritykset.kehittamiskeskus.com/index.asp?yrid=271840
Muka kasvoton yritys. Yhdenkään ainoan asianomaisen nimeähän et parkki-paten sivuilta löydä, mistähän johtuu??? - katotaan
rdftgjuyhkolö kirjoitti:
Mitä vittua te valitatte? Ei niitä sakkoja ole pakko maksaa. Parkki-pete ei voi sakottaa auton haltijaa, vaan hänen täytyy sakottaa kuskia. Eli kun jättää sakon maksamatta, niin peten täytyy oikeuden kautta viedä asiansa eteenpäin, eikä hänellä ole mitään todisteita, kuka autoa on todellisuudessa ajanut.
Täähän kokeillaan
- Ex-asiakas
Itse en ainakaan asioi enään firmoissa joiden parkkipaikkojen Parkki-Pate hoitaa "urhoollisesti" kytäten unohtuvia kiekkoja.
Oma moka mutta 7minuutin Vapaa valinta visiitille tuli ylimääräistä hintaa 40€, ei tule enään.
Sitä mukaan kun näitä "täällä vartioin minä T.Parkki Pate" kylttejä ilmestyy niin minä en ainakaan kyseistä kauppaa käytä PISTE- En ole sakkoja saanu
Tää on oikeesti naurettavin idea ikinä!!!!! Miten voi yksityinen ihminen sakottaa ketään! Toivottavasti tämä pelleily loppuu... Boikotoikaa ihmiset boikotoikaa!!!!
- Jamitävielä
Kyseinen firma tekee kiinteistöjen omistajien kanssa sen sopimuksen ei välttämättä siis sen kaupan joka niissä tiloissa toimii. Ja kiekkoahan niillä parkkipaikoilla on ennenkin pitänyt käyttää. Niistä vaan ei ole tullut sitä lappua lasiin aikaisemmin. Eihän se kiekko niin vaikeaa ole laittaa, eihän?
- Patelle hamekangasta
Omalla tavallani ymmärrän yksityisenvalvonnan MUTTA mielestäni tälläisen toiminnan pitäisi juuri keskittyä niille alueille joissa on oikeasti haittaa väärinpysäköidyistä ja kiekon "unohtaneista" autoista.
Hyvänä esimerkkinä käy esim taloyhtiömmepiha jossa saattaa seistä sama auto viikonkin verran ulko-oven edessä tai tukkien pelastustien.
Hiljattain jouduin jättämään oman autoni noin 100metrin päähän juuri tälläisen tukkijan vuoksi, tarkoitukseni oli ajaa auto hetkeksi oveni eteen koska olin tuomassa uutta sohvaa asuntooni.
Eipä onnistunut kun Mazdan raato esti tämän, mietimpä vain että entä jos rappumme eteen olisi tarvittu ambulanssia?
Soitinkin tuosta viikon verran pysäköidystä romusta pysäköinninvalvojille mutta ei kiinnostanut, ilmeisesti yhden sakon vuoksi ei kannata siirtyä hyviltä apajilta.
Pitkä teksti mutta kiteytettynä: juuri tälläisiä tapauksia varten parkkipatet olisivat erittäin suotuja, tosin eipä tuokaan heille rahasampo olisi joten ei muuta kuin hämeensaaren vapaavalintaan kyttään hetken kaupassa olleita.
Myös minä aion myös boikotoida liikkeitä jotka ovat parkkipaten reviirillä. - euro ja 6 mk
Ethän sinä siellä esim. Vapaa Valinnassa asioi 2 tuntia enempää kerrallaan, uskoisin. Miksi on vaikea laittaa se kiekko ???? Mieti, jos asioitkin "työpaikallasi" 8 tuntia ja auosi on vain vapaasti Vapaa Valinnassa. Miten sinne kohta mahtuu ne ostavat asiakkaat ?? Sillä huono esimerkkisi, kumma kyllä, on kovin poikivaa laatua. Parkkipaikat täyttyisi.
Asioiva asiakas. Ei ole vaikeaa ei.
Silti kyllä tunnen samoin, rahan mahti on liian voimakasta nyly maailmassa. Joka paikassa pitää olla eurot ojossa. Ja ne suuret eurot- 1 euro ei ole tuttu enää kohta kirpparillakaan. - autoileva lady
euro ja 6 mk kirjoitti:
Ethän sinä siellä esim. Vapaa Valinnassa asioi 2 tuntia enempää kerrallaan, uskoisin. Miksi on vaikea laittaa se kiekko ???? Mieti, jos asioitkin "työpaikallasi" 8 tuntia ja auosi on vain vapaasti Vapaa Valinnassa. Miten sinne kohta mahtuu ne ostavat asiakkaat ?? Sillä huono esimerkkisi, kumma kyllä, on kovin poikivaa laatua. Parkkipaikat täyttyisi.
Asioiva asiakas. Ei ole vaikeaa ei.
Silti kyllä tunnen samoin, rahan mahti on liian voimakasta nyly maailmassa. Joka paikassa pitää olla eurot ojossa. Ja ne suuret eurot- 1 euro ei ole tuttu enää kohta kirpparillakaan.Näiden viestien takia olin vähän varovainen mennessäni asioimaan keskustaan ja jätettyäni auton sinne Vapaavalinnan parkkipaikalle. Kävin ihan kaupasta kysymässä asiaa, että saanko jättää autoni sinne, vaikka menen Reskalle ja torille ensin ja vasta sitten viimeiseksi tulen heille asioimaan. Kertoivat, ettei se parkkipaikka ole heidän ja että kuka vaan saa jättää sinne autonsa, kunhan käyttää parkkikiekkoa ja noudattaa kahden tunnin rajoitusta.
Että sinne vaan auto parkkiin, jos keskustaan on menossa. Eipä siellä ruuhkaa ollut ja näkyi se Parkki-Patekin mainosautollaan siellä kääntyvän, kun olin lähdössä pois. Tosin tein vain pienen lenkin ja tulin uudelleen kahdeksi tunniksi.;)
Ja miten ihmeessä sen parkkikiekon asettaminen ikkunalle ja oikeaan aikaan voi olla joillekin niin ylivoimaisen vaikeata???? - reima699
Patelle hamekangasta kirjoitti:
Omalla tavallani ymmärrän yksityisenvalvonnan MUTTA mielestäni tälläisen toiminnan pitäisi juuri keskittyä niille alueille joissa on oikeasti haittaa väärinpysäköidyistä ja kiekon "unohtaneista" autoista.
Hyvänä esimerkkinä käy esim taloyhtiömmepiha jossa saattaa seistä sama auto viikonkin verran ulko-oven edessä tai tukkien pelastustien.
Hiljattain jouduin jättämään oman autoni noin 100metrin päähän juuri tälläisen tukkijan vuoksi, tarkoitukseni oli ajaa auto hetkeksi oveni eteen koska olin tuomassa uutta sohvaa asuntooni.
Eipä onnistunut kun Mazdan raato esti tämän, mietimpä vain että entä jos rappumme eteen olisi tarvittu ambulanssia?
Soitinkin tuosta viikon verran pysäköidystä romusta pysäköinninvalvojille mutta ei kiinnostanut, ilmeisesti yhden sakon vuoksi ei kannata siirtyä hyviltä apajilta.
Pitkä teksti mutta kiteytettynä: juuri tälläisiä tapauksia varten parkkipatet olisivat erittäin suotuja, tosin eipä tuokaan heille rahasampo olisi joten ei muuta kuin hämeensaaren vapaavalintaan kyttään hetken kaupassa olleita.
Myös minä aion myös boikotoida liikkeitä jotka ovat parkkipaten reviirillä.muistaakseni väärin pysäköidyn auton saa hinauttaa pois esim. pelastustieltä tai varatulta taloyhtiön paikalta. auton omistajan/haltian laskuun... mutta väärin pysäköineen pois lähtöä ei saa rajoittaa esim. ajamalla oma auto esteeksi, tämä tulkitaan "vapauden riistoksi" lain kirjaimen mukaan.
- mielipide tämäkin,
Esim,kovemmilla pakkasilla Tavastilan parkkihalli täynnä autoja,eikä kaupoissa ole sen edellyttämää ihmismäärää,vaikka hallissa on selkeät parkkiohjeet,auto halliin ja hissillä ylös ja eikun kaupungille kahdeksi tunniksi,käydään kääntämässä kiekkoa ja taas menoksi.
Tosiasiakkaat kurvaa halliin,todettuaan se olevan täynnä,nokka kohden Tiiriötä,näinhän se keskusta tyhjenee,Anttilan hallissa vähän sama juttu,
Taitaapi olla moottoritien kattamisella sama juttu,mikäli parkkipaikkoihin ei tule jotain rotia,joten Tavastilankin olisi jo hyvä harjoitella hallin valvontaa.- Ripulisko
No miten se keskusta tyhjenee,jos itsekin totesit että menevät kaupoille keskustaan koko päiväksi,heheheeh. Valot päälle,jos et saanut omaa autoasi sulamaan ei siitä kannata täällä ruikuttaa. Tai ruikuta vaan,mulle tuli hyvät naurut ja hyvä mieli. :)
- asd123123
Ripulisko kirjoitti:
No miten se keskusta tyhjenee,jos itsekin totesit että menevät kaupoille keskustaan koko päiväksi,heheheeh. Valot päälle,jos et saanut omaa autoasi sulamaan ei siitä kannata täällä ruikuttaa. Tai ruikuta vaan,mulle tuli hyvät naurut ja hyvä mieli. :)
Ahne kaveri tuo Parkki-Pate. Kävi viikonloppuna puoli 10 aikaan illalla sakottamassa n. 20 autoa vapaavalinnan takana!
- montaa mieltä
Ripulisko kirjoitti:
kun otan autoni lämpimästä tallista 16 C ja ajoin Tavastilaan asioille joten hekottele sinä vaan kunnes lappu on tuulilasissa,sitten hekoittelen minä.
- jamitävielä
montaa mieltä kirjoitti:
kun otan autoni lämpimästä tallista 16 C ja ajoin Tavastilaan asioille joten hekottele sinä vaan kunnes lappu on tuulilasissa,sitten hekoittelen minä.
Typerää valittamista edelleen, olen itsekkin muutaman kerran juonut 40€ kahvikupin kun olen UNOHTANUT sen kiekon laittaa tuulilasiin ja kaupungin parkkipirkko siitä muistanut sitten. Ei siitä voi syyttää kuin itseään! Ei se sen lapunkirjoittajan vika ole että se kiekkopuuttuu tai on yliajalla tai väärinpysäköity. Jokapaikassa kuitenkin selvät opasteet ajasta ja kiekonkäyttö velvollisuudesta! Mikä piru siinä on niin vaikeaa ymmärtää?!? Alkakaa samalla Boikotoimaan keskustan maksullisia parkkipaikkoja kun niistähän joutuu maksamaan jokatapauksessa ja vaikka samalla hammaslääkäreitä perumattomista ajanvarauksista aiheutuvia kuluja, varmaan unohtuu sinnekin mennä.
- vitutus10
jamitävielä kirjoitti:
Typerää valittamista edelleen, olen itsekkin muutaman kerran juonut 40€ kahvikupin kun olen UNOHTANUT sen kiekon laittaa tuulilasiin ja kaupungin parkkipirkko siitä muistanut sitten. Ei siitä voi syyttää kuin itseään! Ei se sen lapunkirjoittajan vika ole että se kiekkopuuttuu tai on yliajalla tai väärinpysäköity. Jokapaikassa kuitenkin selvät opasteet ajasta ja kiekonkäyttö velvollisuudesta! Mikä piru siinä on niin vaikeaa ymmärtää?!? Alkakaa samalla Boikotoimaan keskustan maksullisia parkkipaikkoja kun niistähän joutuu maksamaan jokatapauksessa ja vaikka samalla hammaslääkäreitä perumattomista ajanvarauksista aiheutuvia kuluja, varmaan unohtuu sinnekin mennä.
Onko näin ,että Hämeenlinnan kaupungin johtoporras haluaa ihmiset tiiriöön eikä keskikaupunkiin?
Yleensähän joka joulu on ollut keskustassa ilmainen pysäköinti, muttei enää. Mistäs tälläinen johtuu? Onko kaupunki tullut ahneeksi ? tai pitäähän ne hpk -rahatkin jostain saada. Kyllä mielestäni veronmaksajille pitäisi EHDOTTAMASTI antaa viikoksi keskustaan ilmainen pysäköinti !!! Mutta onneksi pääsee omalla autolla tiiriöön ostoksille, näivettykööt keskusta kokonaan. Yrittäjien puolesta vaan harmittaa, kun kauppa ei käy keskustassa, ja liiketilojen vuokrat ovat kohtuuttomat.
Hyvää joulua kaikille ja menkää tiiriöön ostoksille tai itseasiassa ideaparkkiin ;) - Parkkipate
vitutus10 kirjoitti:
Onko näin ,että Hämeenlinnan kaupungin johtoporras haluaa ihmiset tiiriöön eikä keskikaupunkiin?
Yleensähän joka joulu on ollut keskustassa ilmainen pysäköinti, muttei enää. Mistäs tälläinen johtuu? Onko kaupunki tullut ahneeksi ? tai pitäähän ne hpk -rahatkin jostain saada. Kyllä mielestäni veronmaksajille pitäisi EHDOTTAMASTI antaa viikoksi keskustaan ilmainen pysäköinti !!! Mutta onneksi pääsee omalla autolla tiiriöön ostoksille, näivettykööt keskusta kokonaan. Yrittäjien puolesta vaan harmittaa, kun kauppa ei käy keskustassa, ja liiketilojen vuokrat ovat kohtuuttomat.
Hyvää joulua kaikille ja menkää tiiriöön ostoksille tai itseasiassa ideaparkkiin ;)Eipä tuo keskusta kovin näivettyneeltä ainakaan tänään näyttänyt , väkeä paljon liikkeellä ja parkkiruudut täynnä .Elikä turhaan siellä mitään ilmaisparkkeja on pitää kun maksavia autoilijoita riittää .Jos on varaa autoilla pitää olla varaa myös parkkimaksuun .Persaukiset voi sitten ajella sinne tiiriön lidliin .
- pysäköintimaksuvirhe
Parkkipate kirjoitti:
Eipä tuo keskusta kovin näivettyneeltä ainakaan tänään näyttänyt , väkeä paljon liikkeellä ja parkkiruudut täynnä .Elikä turhaan siellä mitään ilmaisparkkeja on pitää kun maksavia autoilijoita riittää .Jos on varaa autoilla pitää olla varaa myös parkkimaksuun .Persaukiset voi sitten ajella sinne tiiriön lidliin .
Ottakaa Patesta kuvia, jos se pysäköi itse miten sattuu. Ei se mikään virkamies ole, samat säännöt pitää olla valvojalla, kuin muillakin.
- anonyymi 1001
asd123123 kirjoitti:
Ahne kaveri tuo Parkki-Pate. Kävi viikonloppuna puoli 10 aikaan illalla sakottamassa n. 20 autoa vapaavalinnan takana!
Jos näin on, niin toivosi jotain rajaa. Siis kauppojen aukioloaika !!
Tarvinneeko maksaa, herää kysymys???
Kannatta otta selvää ! - plussaa ja bonusta
vitutus10 kirjoitti:
Hyvää joulua kaikille ja menkää tiiriöön ostoksille tai itseasiassa ideaparkkiin ;)Turenki ja Parola ovat Lammin ohella hyvät vihtoehdot
- selvännäköinen
vitutus10 kirjoitti:
Hyvää joulua kaikille ja menkää tiiriöön ostoksille tai itseasiassa ideaparkkiin ;)Joo, kyllä se ahneutta on. Pysäköinti väärin pysäköinti on kaupungille miljoonabisnestä.
Pysäköintivirhemaksu nousee 10€:lla ja keskustan maksimipysäköintiajaksi tulee 1 tunti ala 1,40€.
Käy siinä sitten tunnissa hoitamassa asiat ja ostokset... eli, ei muuta kun Tiiriön (toistaiseksi) ilmaisille parkkipaikoille. - kusetettu3
asd123123 kirjoitti:
Mua sakotti klo 20:23 Verkatehtaan parkkipailla missä on maksullinen pysäköinti muistaakseni klo 08-17...
- Älä maksa!
kusetettu3 kirjoitti:
Mua sakotti klo 20:23 Verkatehtaan parkkipailla missä on maksullinen pysäköinti muistaakseni klo 08-17...
Et kai tyhmänä mennyt maksamaan?
- KANELI123
KENELLE RAHAT MAKSETUISTA LAPPUSISTA MENEE!!
EI SAA TILANNUT TALOYHTIÖ MITÄÄN, EI VALINTATALO...EI KUKAAN VALVONNAN TILANNUT!!!
RAHAT MENEE ALUEVALVONNALLE !!(parkkipatelle) tai mikä se yrittäjä onkin, joka alueella lappusia autojen ikkunoihin kiinnittelee! OIKEASTI----RAHAT SAA LAPPUSIA JAKAVA LIIKE!!
ON JOLLEKIN HYVÄ TIENISTI! EI EDES JOULUPUKKIYÖNÄ SAA SAMAA TIENISTIÄ!
NYT KANNASTTAS PAINATTAA PYSÄKÖINTILAPPUSIA JA LAITTAA OMA TILINRO JA ALKAA JAKAA VÄÄRIN PYSÄKÖITYHIN AUTOIHIN NIITÄ!
TULIS HETKEN AIKAA RAHAA HYVIN TILILLE!- cannonpalli
Kannattaisko vaikka pysäköidä oikein , niin ei tarvis valittaa täällä .
Juuri teidänlaisianne pölvästejä varten näitä parkkipateja on . Onneksi. - työtönduunari
cannonpalli kirjoitti:
Juuri teidänlaisianne pölvästejä varten näitä parkkipateja on . Onneksi.On se vaikeeta:)Ite olen ainakin työtön,silti hyvin toimeentuleva vaikka kuukaudessa tulee tilille niinsanottu työttömyysbonus,sossusta sekin pieni mitä sieltä saa,loput pikku duuneilla ja kaupoilla,luottotiedoista ei tietoakaan,mutta käteisellä saa aina.Sehän on että miten sitä rahaa tekee ja kaikkea muutakin,pääasia on että itse en ainakaan tarvi teidän vi.....n kiekkoa,koska en ole sitä käyttänyt,enkä tule käyttämään,enkä käytä parkkirahaakan,koska mun tuloista ei voi mitään koskaan periä,silti menee loistavasti:)on tämä ihanaa,nam!:)ja mitä te vingutte täällä,yks helkutin pysäköintisakko!Älkää olko niin tyhmiä jos se sattuu aivoon niin pahasti kun sen saa,ja parkkipetelle terkkuja,mulle kanssa sakkoja aina kun olen liikenteessä,sitä paperinippua on kiva kasvattaa:)se olla pelkkä paskapaperi koko sakkolappu:)
- yollopeloton
työtönduunari kirjoitti:
On se vaikeeta:)Ite olen ainakin työtön,silti hyvin toimeentuleva vaikka kuukaudessa tulee tilille niinsanottu työttömyysbonus,sossusta sekin pieni mitä sieltä saa,loput pikku duuneilla ja kaupoilla,luottotiedoista ei tietoakaan,mutta käteisellä saa aina.Sehän on että miten sitä rahaa tekee ja kaikkea muutakin,pääasia on että itse en ainakaan tarvi teidän vi.....n kiekkoa,koska en ole sitä käyttänyt,enkä tule käyttämään,enkä käytä parkkirahaakan,koska mun tuloista ei voi mitään koskaan periä,silti menee loistavasti:)on tämä ihanaa,nam!:)ja mitä te vingutte täällä,yks helkutin pysäköintisakko!Älkää olko niin tyhmiä jos se sattuu aivoon niin pahasti kun sen saa,ja parkkipetelle terkkuja,mulle kanssa sakkoja aina kun olen liikenteessä,sitä paperinippua on kiva kasvattaa:)se olla pelkkä paskapaperi koko sakkolappu:)
Kannattaa hommata vaikkapa netistä tilaamalla sellainen parkkikiekko jossa on kellonkoneisto itsessään. säätää kiekko vaikkapa puolituntia ajasta jälkeen ja asioille. Hyvin on toiminu eikä ole sakkoja näkyny vaikka auto on ollut kokopäivän samassa paikkaa ja aina vasta puolituntia sitten :) Paras keksintö sitten vessapaperin! Ikävä kyllä patterit on tuolla pakkasessa muutaman kerran hyytyny mutta sakoilta on silti säästytty!
- vihastunut NIPO
cannonpalli kirjoitti:
Juuri teidänlaisianne pölvästejä varten näitä parkkipateja on . Onneksi.Virheellisestä pysäköinnistä tervetuloa sakko, mutta ei nyt ihan miten vaan. Onko vaaraa liikenteessä, jos auto seisoo mutaman minutin yli rajatun. Miksi rajataan. miksi rakennetaan, niin, että autot ei mahdu, koska ontodettu täälläkin autojen tullee jäädäkseen, parhaissa perheissä ?? kaki tai jopa kolme. Meidän pitäisi esim vierailla vanhustemme luona. Kuljettaa heitä asioilla, päästä lähellekin, koska monet ovat liikuntavaikeuksineen rajoitteiset. Miksi minun pitää maksaa siitä, että hoivaan omaistani, miksi, sillä hän maksaa veroa ja minäkin maksan veroa ja puolisoni kaupan päälle.
Rakentakaa asuminviihtyisä alueita. Riittävästi parkkitilla. ettei autoja tavitse katsella maiseman sijaan parkissa kklunan takana. Pitääkö minun juosta vielä työpäivänikin jälkeen, joot p-pirkot ja p-petet eivät tienaisi, pitääkö aina olla kiire vapaallakin?
Hulluhan nykyinen ihminen onkin, hullu. - vilkuttaa joitakin v
vihastunut NIPO kirjoitti:
Virheellisestä pysäköinnistä tervetuloa sakko, mutta ei nyt ihan miten vaan. Onko vaaraa liikenteessä, jos auto seisoo mutaman minutin yli rajatun. Miksi rajataan. miksi rakennetaan, niin, että autot ei mahdu, koska ontodettu täälläkin autojen tullee jäädäkseen, parhaissa perheissä ?? kaki tai jopa kolme. Meidän pitäisi esim vierailla vanhustemme luona. Kuljettaa heitä asioilla, päästä lähellekin, koska monet ovat liikuntavaikeuksineen rajoitteiset. Miksi minun pitää maksaa siitä, että hoivaan omaistani, miksi, sillä hän maksaa veroa ja minäkin maksan veroa ja puolisoni kaupan päälle.
Rakentakaa asuminviihtyisä alueita. Riittävästi parkkitilla. ettei autoja tavitse katsella maiseman sijaan parkissa kklunan takana. Pitääkö minun juosta vielä työpäivänikin jälkeen, joot p-pirkot ja p-petet eivät tienaisi, pitääkö aina olla kiire vapaallakin?
Hulluhan nykyinen ihminen onkin, hullu.Laittakaa autolle katolle keltainen vilkku,olette silloin työ-ajossa,eikä tule sakkoa.
- ansioputkonen
vilkuttaa joitakin v kirjoitti:
Laittakaa autolle katolle keltainen vilkku,olette silloin työ-ajossa,eikä tule sakkoa.
http://www.liikenneturva.fi/www/fi/kysyttya/autoliikenne.php?we_objectID=2861 ... Kuormauksen ajaksi auton voi periaatteessa jättää mihinvaan, joten siihen vaan oven eteen poikittain jos on tilaa ei tarvita keltaisia vilkkuja!
- Ulos ja lenkille
ansioputkonen kirjoitti:
http://www.liikenneturva.fi/www/fi/kysyttya/autoliikenne.php?we_objectID=2861 ... Kuormauksen ajaksi auton voi periaatteessa jättää mihinvaan, joten siihen vaan oven eteen poikittain jos on tilaa ei tarvita keltaisia vilkkuja!
tänään Hämeen Sanomissa mielipiteet.
Maksulisuus on mielestäni myös Turhake. HML hinnoittelee itsensä ulos.
Julkinen liikenne ei palvele- oma autoilu ajetaan ahtaalle - ajetaa kaupungista ulos samantien. - HML Idioottimagneett
Ulos ja lenkille kirjoitti:
tänään Hämeen Sanomissa mielipiteet.
Maksulisuus on mielestäni myös Turhake. HML hinnoittelee itsensä ulos.
Julkinen liikenne ei palvele- oma autoilu ajetaan ahtaalle - ajetaa kaupungista ulos samantien.Ja olen samaa mieltä.
Parkkipaikat tulevat maksullisiksi, mutta julkinen liikenne ei toimi. (Onko pj Vekalla sormet pelissä?)
Ja lisäksi on aivan järjetön yhtälö: Keskustan liikkeet kaipaavat asiakkaita, kaupunki ajaa heidät maksullisilla parkkipaikoilla Tiiriöön ja Ideaparkkiin.
Minusta kaupungin päättäjät kukkoilevat kuin uusrikkaat moukat ja Hämeenlinnan hieno historiallinen imago on saanut ikävän, epärehellisen, ahneen ja tyhmän maineen. Kaikki suunnitelmat sinkoilevat ilmaan ilman järjen suodatusta.
Toivottavasti ruoho olisi vihreämpää aidan toisella puolella. - tyhjä kämppä
HML Idioottimagneett kirjoitti:
Ja olen samaa mieltä.
Parkkipaikat tulevat maksullisiksi, mutta julkinen liikenne ei toimi. (Onko pj Vekalla sormet pelissä?)
Ja lisäksi on aivan järjetön yhtälö: Keskustan liikkeet kaipaavat asiakkaita, kaupunki ajaa heidät maksullisilla parkkipaikoilla Tiiriöön ja Ideaparkkiin.
Minusta kaupungin päättäjät kukkoilevat kuin uusrikkaat moukat ja Hämeenlinnan hieno historiallinen imago on saanut ikävän, epärehellisen, ahneen ja tyhmän maineen. Kaikki suunnitelmat sinkoilevat ilmaan ilman järjen suodatusta.
Toivottavasti ruoho olisi vihreämpää aidan toisella puolella.Onneksi ei tarvitse jäädä tähän kaupunkiin, vaan on edessä muutto toisaalle, missä tätä ongelmaa ei ole. Suosittelen muillekin samaa. Äänestäkää muuttoautolla!
Pääseehän eroon kuppikuntien typerästä päätöksenteosta, eikä tarvitse enää ajaa hikiseen 0-palvelukeskukseen Tiiriöön ostoksille.. - Älynväläys...
Ja olen samaa mieltä.
Toivottavasti ruoho olisi vihreämpää aidan toisella puolella.http://www.hameenlinnanpysakointi.fi/ on yritys parkkitalon takana. Kun hämeenlinnalaiset eivät ymmärtäneet käyttää tätä maksullista parkkitaloa, vaikka kaupungin viisaat olivat niin ajatelleet, piti ottaa kovemmat otteet käyttöön.
Ketkä onkaa yrityksen takana? - muita en tunnista
Älynväläys... kirjoitti:
http://www.hameenlinnanpysakointi.fi/ on yritys parkkitalon takana. Kun hämeenlinnalaiset eivät ymmärtäneet käyttää tätä maksullista parkkitaloa, vaikka kaupungin viisaat olivat niin ajatelleet, piti ottaa kovemmat otteet käyttöön.
Ketkä onkaa yrityksen takana?Yritystelen sivuilta ihan näkyvä lista yrityskokoonpanosta:
Toimitusjohtaja Jarmo Olavi Kulmala
Hallituksen puheenjohtaja Vesa Olavi Kaloinen
Hallituksen varsinainen jäsen Pekko Pietari Oksanen
Hallituksen varsinainen jäsen Kalevi Johannes Salonen
Hallituksen varsinainen jäsen Seppo Kalle Tapani Vekka
Hallituksen varsinainen jäsen Georgios Soupios
Hallituksen varsinainen jäsen Irene Anneli Järveläinen
Siis......... Oukay, I'll see.. - Pikkulusikka
muita en tunnista kirjoitti:
Yritystelen sivuilta ihan näkyvä lista yrityskokoonpanosta:
Siis......... Oukay, I'll see..Ja ksanenhan on kai SOSDEMIN puoliso.
Onkohan Soupiosin keitokset lähellä.
Parkkiboikotti iskeköön lusikkansa soppaan. - Rajansa kaikella!
Pikkulusikka kirjoitti:
Ja ksanenhan on kai SOSDEMIN puoliso.
Onkohan Soupiosin keitokset lähellä.
Parkkiboikotti iskeköön lusikkansa soppaan.* Pysäköi asiakaspaikoille vain ollessasi liikkeen asiakas.
* Säädä parkkikiekko tarkasti puoleen- tai tasatuntiin. Välille säädetty nuoli takaa sakon.
* Tarkista tuttukin ympäristö. Parkkipaikka on voinut muuttua maksulliseksi.
* Valvonnasta ja/tai maksullisuudesta kertova merkki on yleensä nähtävissä parkkipaikalle tullessa. Radio Häme /sivuilta 10.1.11
Siis kytätäänkö jo , missä me asioimme. Entä jos kuljettaja asioi muualla ja apukuski ko. talossa. Miten tarkka on seuranta, millä todistat, että en asiooinut vaaditulla tavalla.
Mitä väliä on viisarin asennolla, jos aika ei ylity, eikä alitu, jos se puolen tai täyden välissä , hei haloo. Merkki kertoo vain 2 h rajoituksen vaatimuksena. Onko suomen laita tämänkin takana- ihmetelen kovin
Sanoisin, että menee pilkun ..... tai on mennyt. Ryöväri, mikä ryöväri. Ei mitään tekemistä parkkipaikkojen lisän kanssa. Viisarihan värähtää jo siinä kun asetat sen koelaudalle.
En yhtään ihmettele vaikka mainitut haistattelyut lisääntyy, jos toiminta on Radio Suomen sivuilta kopsatun laista. Kärsi, kärsi ihminen, itse luot tilasi. - Suurparkkeeraja
muita en tunnista kirjoitti:
Yritystelen sivuilta ihan näkyvä lista yrityskokoonpanosta:
Siis......... Oukay, I'll see..KAKSI KAPAKOITSIJAA PARKKITALOHALLITUKSESSA TIETÄÄ KIVOJA KOKOUKSIA JA PIKKUJOULUJA SEKÄ TILINPÄÄTÖSKARONKKOJA!
- 26
Ja olen samaa mieltä.
Toivottavasti ruoho olisi vihreämpää aidan toisella puolella.Kyllä ennen kunnioitti kaupunginjohtajaakin. Nyt hyvin kyseenalaista toimintaa. Samaten kaavoituspuolen asiat. Öykkärit asialla. Jos olis valtaa, kuin on mun mieli, vaihtoon menis. Tää on vain mun mielipiteeni.
Auttaa vähän, kun saa edes kertoa mielipiteensä täällä. - selvännäköinen
Ja olen samaa mieltä.
Toivottavasti ruoho olisi vihreämpää aidan toisella puolella.Hyvinkää aikoo poistaa maksullisen pysäköinnin kokonaan. Siinä olisi mallia Hämeenlinnallekin.
- oikeus*jakohtuus
Siis meneeköhän reklamaatio paremmin perille, jos sen laittaa suoraan Parkki-Paten aluedustajalle, siis tuolle Petri Ruotsalaiselle: http://yritykset.kehittamiskeskus.com/index.asp?yrid=271840
Niiden sivuillahan ei mitään yhteystietoja ole. - palvelu vastaa
http://areena.yle.fi/audio/1598950
"Ei kaikkin väittämiin voi vastata" kuittaa Ruotsalainen siihen, kun tulee kyse siitä ettei kaikki ole saanut vastausta reklamaatioonsa.
Mikä tekee yksityisestä valvonnasta niin ylitse muiden, ettei tarvitse edes hoitaa tätä asiakaspalvelupuolta kunnolla, asiallisesti? Olen itse ollut töissä useissa asiakaspalveluun perustuvissa yrityksissä ja ei olisi tullut pieneen mieleenkään jättää vastaamatta asiakkaan lähettämään postiin. Se on myös sitä asiakaspalvelua! Tuskin parkkipatet on ainoita asiakaspalvelun ammattilaisia, jotka saavat vastaansa ikäviä asiakkaita päivittäin. Tämä ei kai oikeuta dissaamaan heitä julkisesti.
Aika outo asenne ja töitä tehty siis vasta mitä? Puoli vuotta?- se olla pittää
Mitens sitä nyt asiakaspalvelua jaksaa, kun vilkkaassa Hämeenlinnassa Johtajan tulee lähteä yölläkin kuittaamaan. Pysäköintiongelma kun on suurin kaupungissmme yölläkin, ainakin jos toimintansa sitä kuvastelee. Asiasta kerrottu, en ole kokenut sakkojen kautta.
Sanoisinko. että voihan ... en sano kuitenkaan. Lapsetkin voivat käydä lukemassa. - VAKIPARKKEERAAJA
se olla pittää kirjoitti:
Mitens sitä nyt asiakaspalvelua jaksaa, kun vilkkaassa Hämeenlinnassa Johtajan tulee lähteä yölläkin kuittaamaan. Pysäköintiongelma kun on suurin kaupungissmme yölläkin, ainakin jos toimintansa sitä kuvastelee. Asiasta kerrottu, en ole kokenut sakkojen kautta.
Sanoisinko. että voihan ... en sano kuitenkaan. Lapsetkin voivat käydä lukemassa.TÄMÄ PARKKIPOLIISIVALTIOKAMPANJA ON KYKYKOKOOMUKSEN KYYKYTYSFILOSOFIAN OIKEIN KUKKANEN. SIINÄ NÄHDÄÄN KOKO TOIVO KOKOOMUKSEN FANTASTINEN SISIN OLEMUS. SIINÄ SE ON!
ETTÄ RUISKUKKA HATTUUN JA TAKAAMAAN PORTUGALIA SEURAAVAKSI. SITTE ESPANJA, ITALIA, BELGIA, SUOMI ...
JA ME TÄÄLLÄ PARKKEERAMISEN ULOSMITTAAMISESTA PUHUTAAN. - omavalinta
se olla pittää kirjoitti:
Sanoisinko. että voihan ... en sano kuitenkaan. Lapsetkin voivat käydä lukemassa.Se on se työ sellainen kun sen valitsee. Itse toimin vartijana ja teen töitä sekä päivällä että yöllä, mutta enpä tilitä tätä tai rahapulaani muille. Oma valinta.
Tuo haastis oli kyllä aliveto. Kauheeta kitinää ja rutinaa ja asiakkaalle naureskelua. Ei olisi kovin pitkää näkyvissä myyntitehtävissä tuolla väännöllä! - öcpbt
omavalinta kirjoitti:
Se on se työ sellainen kun sen valitsee. Itse toimin vartijana ja teen töitä sekä päivällä että yöllä, mutta enpä tilitä tätä tai rahapulaani muille. Oma valinta.
Tuo haastis oli kyllä aliveto. Kauheeta kitinää ja rutinaa ja asiakkaalle naureskelua. Ei olisi kovin pitkää näkyvissä myyntitehtävissä tuolla väännöllä!Hyvä hämeenlinnalaiset, ei menty maksamaan kaupungille parkkirahoja, vaan otettiin muut keinot käyttöön. Meillä se valta viimekädessä on!
Jospa ruvetaan pyöräilykaupungiksi, kuten esim. Amsterdam. Kimppakyydit ovat myös hyvä vaihtoehto.
Minä kerään muutaman tarvittavan ostoksen ja suuntaan Ideaparkkiin tai Tiiriöön. Harvoin enää keskustan liikkeitä tarvitsen. - hanneli123
öcpbt kirjoitti:
Hyvä hämeenlinnalaiset, ei menty maksamaan kaupungille parkkirahoja, vaan otettiin muut keinot käyttöön. Meillä se valta viimekädessä on!
Jospa ruvetaan pyöräilykaupungiksi, kuten esim. Amsterdam. Kimppakyydit ovat myös hyvä vaihtoehto.
Minä kerään muutaman tarvittavan ostoksen ja suuntaan Ideaparkkiin tai Tiiriöön. Harvoin enää keskustan liikkeitä tarvitsen.Katselin herra Ruotsalaisen historiaa ja totesin että monitoimiyrittäjä Tuuloksesta hän on!
Tekee vaikka mitä sun huushollillesi!
Kaikki hoituu! - hyvä pkt
hanneli123 kirjoitti:
Katselin herra Ruotsalaisen historiaa ja totesin että monitoimiyrittäjä Tuuloksesta hän on!
Tekee vaikka mitä sun huushollillesi!
Kaikki hoituu!Jep! Sähköt, siivous ja kyttäys!
- teboi
parkki pate
- onko millään
Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä. Pate tai Pete, ihan sama, mutta outoa toimintaa on. Miten Suomi sallii tälläsita riistoa. Hullunlailla pyörivät ja hyörivät autojemme ympärillä, hankihyppelyä SE-vauhdilla. Kohta ovat kansamme maksamissa stressinhoitopaikoilla terveydenhuolossa.
Pitäisiköhän ottaa kohta mallia Egyptistä ja Tunisiasta. Kansaa kaduille kilpasille oikeuksista. - niin minä teen
onko millään kirjoitti:
Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä. Pate tai Pete, ihan sama, mutta outoa toimintaa on. Miten Suomi sallii tälläsita riistoa. Hullunlailla pyörivät ja hyörivät autojemme ympärillä, hankihyppelyä SE-vauhdilla. Kohta ovat kansamme maksamissa stressinhoitopaikoilla terveydenhuolossa.
Pitäisiköhän ottaa kohta mallia Egyptistä ja Tunisiasta. Kansaa kaduille kilpasille oikeuksista.Turhaa narinaa.Älkää menkö semmoisiin kauppoihin minkä parkkipaikoilla nämä Petet rahastaa.
- LIUG
niin minä teen kirjoitti:
Turhaa narinaa.Älkää menkö semmoisiin kauppoihin minkä parkkipaikoilla nämä Petet rahastaa.
Mikä siinä parkkikiekon laittamisessa on nii vaikeaa .
- stress-free
LIUG kirjoitti:
Mikä siinä parkkikiekon laittamisessa on nii vaikeaa .
Ai ilta kuuden jälkeen keskustan laitamilla??? Niin, en tiedä. Ehkä se järjettömyys koko touhussa. Jos yritykset ajattelevat yhtään bisnestään, miettivät pari kertaa ennenkuin leimaavat oman parkkinsa näillä paukku-pateilla!
Meillä ei ainakaan uskalleta edes viedä autoa enää muualle kuin Tiiriöön. Helpompaa, kun ei tarvitse aina tihruta näitä parkkimuunnoksia ja vahtia mitä kylttiä tulee seuraavaksi, ja mikä parkki muuttuu maksulliseksi. Tiiriöstä saa kaikki helposti ilman parkki-stressejä ja kyyliä valvomassa....
Joten Onneksi Olkoon vaan keskustan elävöittämisestä! Ei taida parin vuoden päästä enää mitkään katetut toritkaan pelastaa tilannetta!
- Tiirö rules
Jätin autoni eräänä lauantai-iltana Keskusapteekin parkkipaikalle Skogsterin pihaan, apteekki ei silloin päivystänyt. Enkä tajunnut laittaa kiekkoa, enkä huomannut parkki-pate kylttiä, Neljäkymppiä tuli sakkoa. Kysyin asiaa apteekista ja he kertoivat, että parkkipaikan omistaja, tässä tapauksessa Piparkakkutalossa oleva ravintoloitsija omistaa paikat ja on ottanut parkki-paten keräämään rahaa - jostainhan sitä rahaa on sillekin ravintolalle tultava :D
Olen siihen asti useinkin käynyt syömässä kyseisessä ravintolassa ja vienyt asiakkaitakin sinne. EN KÄY ENÄÄ, kiitos vaan sakosta.
Saman valinnan olen tehnyt, niinkuin moni muukin - menen Tiiriöön ostoksille. Ei ole pakko keskustassa asioida, eikä maksella sakkoja. JOTEN KESKUSTAN YRITTÄJÄT, älkää itkekö, me äänestetään jaloilla ja tässä tapauksessa pyörillä Tiiriön suuntaan. Keräilkää te keskustan yrittäjät ja parkkipaikkojen omistajat elantonne sakoista :D :D- dfgjk
mitäs siinä kiukuttelet , opettele pysäköimään ja maksa sakkos ei sulla mitään etuoikeuksia ole sääntöjen suhteen .
- Patee pattiin
dfgjk kirjoitti:
mitäs siinä kiukuttelet , opettele pysäköimään ja maksa sakkos ei sulla mitään etuoikeuksia ole sääntöjen suhteen .
pysäköintiviraston päivystävä kyttä
- Keskusta autioituu
Patee pattiin kirjoitti:
pysäköintiviraston päivystävä kyttä
Apteekkikäynnistäni tuli kilometrin pidempi, kun en jaksanut tutkailla onko parkkeeraukseen tullut muutoksia. Samalla otin Tiiriöstä kauppatavarat ja tankkasin. Näin se vaan menee.
- eiä maistu hyvältä
Ei se ravintola siitä mitään rahaa saa .Ja jos tyhjät parkkipaikat elättää yrittäjän, olkaa hyvä vain.Nää kytät vain elää sillä touhullaan, olen kuullut Ihmettelen vain, miten nämä liikkeenharjoittajat aikovat kerätä asiakkaita, kun pysäköintimahdollisuus on 0.
Minä toivoisin ainakin hiljaisessa Hämeenlinnassa, että olisi edes aika-raja, eli klo 18 jälkeen ei kytätkään tarvitisi kieriä siellä autojemme ympärillä. Touhu on nyt niin sekavaa, kun kaupungin parkkipaikoilla rajoitukset loppuvat klo 18. Yhtenäisyyttää please !!
- iloinen kuski
..ei kiitos keskusta ja sakot. Ideapark on lähellä - ei tule sakkoja :) ..ja jää enemmän rahaa ostoksiin. Mieluummin ruokailen hyvin neljälläkympillä, kun lahjoitan sen ties kenelle Paten kautta. GOODBYE Hämeenlinnan keskusta. Vaihtoehtoja löytyy, eikä tarvitse mieltänsä pahoittaa :) SUOMI ON VAPAA MAA. Senkus sakotatte vaikka fillareita hih...
- yrbo
ei sun tartte kellekkään neljääkymppiä lahjottaa, laitat parkkikiekon ikkunaan tai euron lippuautomaattiin. syöt sitten niillä rahoilla jotka säästyy bensakuluista kun ei tartte ajaa yli 100 kilsan matkaa ideaparkkiiin ja takasin.
- ostamaan
yrbo kirjoitti:
ei sun tartte kellekkään neljääkymppiä lahjottaa, laitat parkkikiekon ikkunaan tai euron lippuautomaattiin. syöt sitten niillä rahoilla jotka säästyy bensakuluista kun ei tartte ajaa yli 100 kilsan matkaa ideaparkkiiin ja takasin.
Ideaparkin palvelutaso on hiukan toista luokkaa kuin rähmäinen Hämeenlinna, missä on samat tusinaliikkeet kuin missä muualla tahansa. Rakennuskanta on vanhaa ja ei lisää shoppailuhaluja mitenkään. WC on maksullinen (Linna) ja suunnattu ennemmin narkkareille kuin maksaville asiakkaille.
Kompaan täysin edellistä vastaajaa tässä. Jos haluaa viettää rentouttavan, elämyksellisen kaupunkipäivän vkonloppuna, tuskin ajaa Hämeenlinnaan kun Ideaparkkiin posottaa puolessa tunnissa. Luulen, että tämä ei monelle ole enää raha- vaan periaatekysymys. Ja siis valinta paremman palvelun puolesta!
Asiakkaan arvostus tänä päivänä tarkoittaa avointa, toimivaa ja maksutonta parkkitilaa, ja sitä ei Hämeenlinna pysty tarjoamaan muuta kuin markethelvetissään. Mielummin tosissaan käy vaikka Jukolan marketeissa viikolla ja painuu vkonloppuna rentoutumaan Ideaparkkiin. Syömään hyvin ja katselemaan kaupunkia sisätiloissa. - shf
ostamaan kirjoitti:
Ideaparkin palvelutaso on hiukan toista luokkaa kuin rähmäinen Hämeenlinna, missä on samat tusinaliikkeet kuin missä muualla tahansa. Rakennuskanta on vanhaa ja ei lisää shoppailuhaluja mitenkään. WC on maksullinen (Linna) ja suunnattu ennemmin narkkareille kuin maksaville asiakkaille.
Kompaan täysin edellistä vastaajaa tässä. Jos haluaa viettää rentouttavan, elämyksellisen kaupunkipäivän vkonloppuna, tuskin ajaa Hämeenlinnaan kun Ideaparkkiin posottaa puolessa tunnissa. Luulen, että tämä ei monelle ole enää raha- vaan periaatekysymys. Ja siis valinta paremman palvelun puolesta!
Asiakkaan arvostus tänä päivänä tarkoittaa avointa, toimivaa ja maksutonta parkkitilaa, ja sitä ei Hämeenlinna pysty tarjoamaan muuta kuin markethelvetissään. Mielummin tosissaan käy vaikka Jukolan marketeissa viikolla ja painuu vkonloppuna rentoutumaan Ideaparkkiin. Syömään hyvin ja katselemaan kaupunkia sisätiloissa.Ideapark tosi rentouttavaa . Paras vitsi aikoihin .
Täällä pari hassua itkee jostai parkkimaksuista ja yrittää tehdä mielipiteistään jotenkin yleisiä , teidän ostosmarkat ei vaikuta puoleen eikä toiseen .
Olette todella naurettavaa ja toisaalta säälittävää sakkia .
99.9 % kaupunkilaisista on tyytyväisiä pysäköintimahdollisuuksiin , 0,1 % on ainaisia valittajia jotka luulevat omaavansa jonkinlaisen oikeuden pysäköidä miten sattuu . Juuri teidänlaisianne varten tarvitaan valvontaa ja holhousta ja aina parempi jos teistä sillä päästään eroon . - 11 ++
shf kirjoitti:
Ideapark tosi rentouttavaa . Paras vitsi aikoihin .
Täällä pari hassua itkee jostai parkkimaksuista ja yrittää tehdä mielipiteistään jotenkin yleisiä , teidän ostosmarkat ei vaikuta puoleen eikä toiseen .
99.9 % kaupunkilaisista on tyytyväisiä pysäköintimahdollisuuksiin , 0,1 % on ainaisia valittajia jotka luulevat omaavansa jonkinlaisen oikeuden pysäköidä miten sattuu . Juuri teidänlaisianne varten tarvitaan valvontaa ja holhousta ja aina parempi jos teistä sillä päästään eroon .shf, etkö tiedä tai halau tidostaa joukkovoimaa. Ei hän ole yksin asian takana.
Taidat olla se kyttäävä "seriffi" nimimerkkisi vain lyhennelmäkö?
Hihastako vetäsit prosentit. No se on sun flow. Jos oikein mietit, onko asia juuri noi, " että haluavat pysäköidä, miten sattuu", en minä ainakaan, mutta silti en hyväksy kyttäysrahastusta. Enkä siis aijo elttää kyttiä, enkä maksa parkistakaan. luulen, siis luulen, kuten sinäkin luulit jotain; meitä on 99,9 %.
Tänneki vinkki KATSOTAAN HUOMENNA OHJELMA 45 KE.ILTANA./tv3 SIELLÄ KÄSITELLÄÄN YKSITYISTETTYÄ PARKKI"VALVONTAA" = MIELESTÄNI EDELLEEN KYTTÄYSTÄ. - shf
11 ++ kirjoitti:
shf, etkö tiedä tai halau tidostaa joukkovoimaa. Ei hän ole yksin asian takana.
Taidat olla se kyttäävä "seriffi" nimimerkkisi vain lyhennelmäkö?
Hihastako vetäsit prosentit. No se on sun flow. Jos oikein mietit, onko asia juuri noi, " että haluavat pysäköidä, miten sattuu", en minä ainakaan, mutta silti en hyväksy kyttäysrahastusta. Enkä siis aijo elttää kyttiä, enkä maksa parkistakaan. luulen, siis luulen, kuten sinäkin luulit jotain; meitä on 99,9 %.
Tänneki vinkki KATSOTAAN HUOMENNA OHJELMA 45 KE.ILTANA./tv3 SIELLÄ KÄSITELLÄÄN YKSITYISTETTYÄ PARKKI"VALVONTAA" = MIELESTÄNI EDELLEEN KYTTÄYSTÄ.sä ja sun joukkovoimasi .oletko 11 huomannut lukihäiriösi
Ei kyttääjiä tarvitse elättää , noudatat vain sääntöjä .
Hämeenlinna ei ole poikkeus , pysäköintiä valvotaan muissakin kaupungeissa ja sakotkin ovat useimmissa kaupungeissa suurempia .
En ole pysäköinnin valvoja ja olen itsekin saanut pysäköintivirhemaksun ainakin viidesti ja aiheesta . - edell**
shf kirjoitti:
Ideapark tosi rentouttavaa . Paras vitsi aikoihin .
99.9 % kaupunkilaisista on tyytyväisiä pysäköintimahdollisuuksiin , 0,1 % on ainaisia valittajia jotka luulevat omaavansa jonkinlaisen oikeuden pysäköidä miten sattuu . Juuri teidänlaisianne varten tarvitaan valvontaa ja holhousta ja aina parempi jos teistä sillä päästään eroon .Jos se on sinusta säälittävää että haluaa palvelua, niin järjen juoksusi on aika käännännäinen. Ja mitä oman perheen kesken tehtyä tilastoa nuo lukemat muka edustaa?? Jos viittaat valittajalla itseeni, en valita vaan äänestään näin kääntämällä rattini muualle. Ja meitä on jo monia, tietäisit itsekin sen jos keskustelisit muidenkin kuin lähibaarin asiakkaiden kanssa, jotka eivät jaksa 30 km:ä Hämeenlinnaan edes taivaltaa Kian räyskillään...
Mitä itse tekisit autioituneessa Hämeenlinnan keskustassa? Olisi mukava kuulla? Mitä erityisen puoleensavetävää siellä on? Ränsistyneet kauppavarastot Linna ja Tavastila. Kauppakeskuksia tämä kaupunki ei ole nähnytkään. Tervemenoa ottamaan mallia vaikka Lahden Triosta.
Ja katettu moottoritie??? Saako jo nauraa... Todella perse idea hajauttaa toimimatonta keskustakaupunkia vielä laajemmalle säteelle...
Vien miellelläni sen 700-1500 eur/vuodessa Ideaparkkiin tai Lahteen jos kaipaan lauantaina kaupungille. - Lahti kasvaa
edell** kirjoitti:
Jos se on sinusta säälittävää että haluaa palvelua, niin järjen juoksusi on aika käännännäinen. Ja mitä oman perheen kesken tehtyä tilastoa nuo lukemat muka edustaa?? Jos viittaat valittajalla itseeni, en valita vaan äänestään näin kääntämällä rattini muualle. Ja meitä on jo monia, tietäisit itsekin sen jos keskustelisit muidenkin kuin lähibaarin asiakkaiden kanssa, jotka eivät jaksa 30 km:ä Hämeenlinnaan edes taivaltaa Kian räyskillään...
Mitä itse tekisit autioituneessa Hämeenlinnan keskustassa? Olisi mukava kuulla? Mitä erityisen puoleensavetävää siellä on? Ränsistyneet kauppavarastot Linna ja Tavastila. Kauppakeskuksia tämä kaupunki ei ole nähnytkään. Tervemenoa ottamaan mallia vaikka Lahden Triosta.
Ja katettu moottoritie??? Saako jo nauraa... Todella perse idea hajauttaa toimimatonta keskustakaupunkia vielä laajemmalle säteelle...
Vien miellelläni sen 700-1500 eur/vuodessa Ideaparkkiin tai Lahteen jos kaipaan lauantaina kaupungille.Oli muuten hyvä juttu muutama vuosi sitten lehdessä siitä kuinka Lahti ja Hämeenlinna kilpailee Pääkaupunkiseudun asukkaista. Millähän Hämeenlinna kilpailee?? Toki jos markkinointi suunnataan 80 -vuotiaille niin mikä ettei. Muuten näitä kahta kapunkia ei voi edes verrata.
- tai Lahteen
Lahti kasvaa kirjoitti:
Oli muuten hyvä juttu muutama vuosi sitten lehdessä siitä kuinka Lahti ja Hämeenlinna kilpailee Pääkaupunkiseudun asukkaista. Millähän Hämeenlinna kilpailee?? Toki jos markkinointi suunnataan 80 -vuotiaille niin mikä ettei. Muuten näitä kahta kapunkia ei voi edes verrata.
Mitähän Hämeenlinnan rapistuminen tälle palsatalle kuuluu.
- voittopoitti
Lahti kasvaa kirjoitti:
Oli muuten hyvä juttu muutama vuosi sitten lehdessä siitä kuinka Lahti ja Hämeenlinna kilpailee Pääkaupunkiseudun asukkaista. Millähän Hämeenlinna kilpailee?? Toki jos markkinointi suunnataan 80 -vuotiaille niin mikä ettei. Muuten näitä kahta kapunkia ei voi edes verrata.
just oli hesarissa pari viikko sitten vertailu kaupunkien välillä. hämeenlinnan on pääkaupunkiseudun jälkeen vetovoimaisin paikka. muuttovoitto on todella suuri erityisesti lapsiperheiden joukossa.
- non ticket
voittopoitti kirjoitti:
just oli hesarissa pari viikko sitten vertailu kaupunkien välillä. hämeenlinnan on pääkaupunkiseudun jälkeen vetovoimaisin paikka. muuttovoitto on todella suuri erityisesti lapsiperheiden joukossa.
Lisää lapsiparkkeja vaan Tiiriöön. Niin niistä päästään...
- ha ha ha ha ha ha
non ticket kirjoitti:
Lisää lapsiparkkeja vaan Tiiriöön. Niin niistä päästään...
Vai vielä vetovoimaisin.Ethän sinä itsekkään usko näihin kirjoituksiisi.
- Luurailin minäkin
ha ha ha ha ha ha kirjoitti:
Vai vielä vetovoimaisin.Ethän sinä itsekkään usko näihin kirjoituksiisi.
KATSOIN EILISEN 45 OHJELMAN kATSOMOLTA: Nyt voisi sanoa, että korppi nokkiikin korppia. Näillä hyrrämiehillä onkin rikollista taustaa itsellään. Maksamattomia parkkisakkoja, huumetaustaa ym. Että sillain meitä valvotaan.
Olkaa vain tarkkana, millainen biletti auton ikkunasta otettuna kannattaa maksaa, kanattaako mitään ? Kenen taskuun menee.Jospa laittais vahingon kiertämään. - teretulemastasiakas
Luurailin minäkin kirjoitti:
KATSOIN EILISEN 45 OHJELMAN kATSOMOLTA: Nyt voisi sanoa, että korppi nokkiikin korppia. Näillä hyrrämiehillä onkin rikollista taustaa itsellään. Maksamattomia parkkisakkoja, huumetaustaa ym. Että sillain meitä valvotaan.
Olkaa vain tarkkana, millainen biletti auton ikkunasta otettuna kannattaa maksaa, kanattaako mitään ? Kenen taskuun menee.Jospa laittais vahingon kiertämään.Katsoin saman ohjelman ja totesin, että niitä yrityksiä on perustellut juurikin kaikenmaailman huijarit ja koijarit. Tästä sainkin hyvän idean, minulla ei ole mitään mustaa listaa, joten kun saatte perustamani firman laskun, niin maksakaa kiltisti.
15.2 2011 alkaa laputtaa firma nimeltän Parkki-Pietu ja alueena kaikkimuut, paitsi ei kaupungin kadut. Firma ei tee erikseen sopimuksia, mutta käy kaikki yksityiset alueet läpi. Pääkonttori on Eestisä - ei keskustalle
teretulemastasiakas kirjoitti:
Katsoin saman ohjelman ja totesin, että niitä yrityksiä on perustellut juurikin kaikenmaailman huijarit ja koijarit. Tästä sainkin hyvän idean, minulla ei ole mitään mustaa listaa, joten kun saatte perustamani firman laskun, niin maksakaa kiltisti.
15.2 2011 alkaa laputtaa firma nimeltän Parkki-Pietu ja alueena kaikkimuut, paitsi ei kaupungin kadut. Firma ei tee erikseen sopimuksia, mutta käy kaikki yksityiset alueet läpi. Pääkonttori on EestisäKuinkahan kauan menee ennenkuin tuo huijaus saa alkunsa valtakunnallisesti.....
Eipä oltu ajateltu tätäkään repaleista konseptia loppuun asti.
Ja se joka keksii vielä kopioida parkkipeten sakkomääräyksen ja todella vaihtaa vain omat tiedot tilalle, tekee tiliä kohta kovastikin...
Ihan hullu juttu... - Päreet palaa
ei keskustalle kirjoitti:
Kuinkahan kauan menee ennenkuin tuo huijaus saa alkunsa valtakunnallisesti.....
Eipä oltu ajateltu tätäkään repaleista konseptia loppuun asti.
Ja se joka keksii vielä kopioida parkkipeten sakkomääräyksen ja todella vaihtaa vain omat tiedot tilalle, tekee tiliä kohta kovastikin...
Ihan hullu juttu...Kuvastanee " maan tapaa". Kaikki on sallittua, mikä on mulle hyväksi-periaate.
- Köyhät kyykkyyn
Päreet palaa kirjoitti:
Kuvastanee " maan tapaa". Kaikki on sallittua, mikä on mulle hyväksi-periaate.
Näin toimii tämä fantastinen kykyä, toivoa ja korvia täynnä oleva työväen, hyvinvointiyhteiskunnan ja ulostamisten äärikiihkokannattaja. Perhanan Parkki-Pate kyylää kulman takana valmiina iskeen ja kääntää köyhän raukan viimeisetkin killingit, joista lie osa ohjautuu Caymansaarien taxfree-tileillekin turvaan verottajakarhun kynsiltä.
Näin höynähyttelee meittiä tyhmiä alamaiskansalaisia tää mainostoimistostailattu ulostetun hyvinvoinnin hyysäämö, mistä kiitollisna me kaikki konttoristit, kosmetologit, kampaajat, hoiturit, aliupseerit, opettajat, vanginvartijat ja muu korkeampia sfäärejä janoava yrittäjä- ym. väki äänestämme. - patepois
Köyhät kyykkyyn kirjoitti:
Näin toimii tämä fantastinen kykyä, toivoa ja korvia täynnä oleva työväen, hyvinvointiyhteiskunnan ja ulostamisten äärikiihkokannattaja. Perhanan Parkki-Pate kyylää kulman takana valmiina iskeen ja kääntää köyhän raukan viimeisetkin killingit, joista lie osa ohjautuu Caymansaarien taxfree-tileillekin turvaan verottajakarhun kynsiltä.
Näin höynähyttelee meittiä tyhmiä alamaiskansalaisia tää mainostoimistostailattu ulostetun hyvinvoinnin hyysäämö, mistä kiitollisna me kaikki konttoristit, kosmetologit, kampaajat, hoiturit, aliupseerit, opettajat, vanginvartijat ja muu korkeampia sfäärejä janoava yrittäjä- ym. väki äänestämme.Ei tarvitse ihmetellä, jos Hämeenlinnan keskusta kuolee !!! Aivan uskomatonta touhua, ja vielä enemmän raivostuttaa kun tietää millaiset rosvot tuon parkkivalvonnan takana toimivat ! Kuvottavaa.
En asioi enää Hämeenlinnan keskustassa lainkaan. Jos tarvitsen jotain erikoisempaa, käytän vaikka nettikauppoja ja maksan ennemmin vitosen postikulut kuin menen keskustan pateparkkeihin, jossa joku idiootti kuitenkin kolhaisee autoa ja vielä idiootimpi paksupate läimäisee 40 euron sakon.
Älkää asioiko yrityksissä, jotka käyttävät ykstyistä pysäköintivalvontaa! - äänestäkää jaloilla
patepois kirjoitti:
Ei tarvitse ihmetellä, jos Hämeenlinnan keskusta kuolee !!! Aivan uskomatonta touhua, ja vielä enemmän raivostuttaa kun tietää millaiset rosvot tuon parkkivalvonnan takana toimivat ! Kuvottavaa.
En asioi enää Hämeenlinnan keskustassa lainkaan. Jos tarvitsen jotain erikoisempaa, käytän vaikka nettikauppoja ja maksan ennemmin vitosen postikulut kuin menen keskustan pateparkkeihin, jossa joku idiootti kuitenkin kolhaisee autoa ja vielä idiootimpi paksupate läimäisee 40 euron sakon.
Älkää asioiko yrityksissä, jotka käyttävät ykstyistä pysäköintivalvontaa!Ei ole tullut käytyä,enkä tule käymään.
- parkkikukkaro
äänestäkää jaloilla kirjoitti:
Ei ole tullut käytyä,enkä tule käymään.
sithän mikään ei muutu kun et oo kerran ennenkään käynyt!
tää on saanut ihan järjetettömät mittasuhteet tää urputus. suurin osa keskusta parkkipaikoista on ihan samalla systeemillä kuin tähänkin saakka.
jos köyhän kaikki ropot menee sen kiesin ostoon, vakuutuksiin, korjauksiin ja polttoaineisiin, niin turhahan teidän on sen jälkeen enää kaupoille edes tullakaan. - jgsh
parkkikukkaro kirjoitti:
sithän mikään ei muutu kun et oo kerran ennenkään käynyt!
tää on saanut ihan järjetettömät mittasuhteet tää urputus. suurin osa keskusta parkkipaikoista on ihan samalla systeemillä kuin tähänkin saakka.
jos köyhän kaikki ropot menee sen kiesin ostoon, vakuutuksiin, korjauksiin ja polttoaineisiin, niin turhahan teidän on sen jälkeen enää kaupoille edes tullakaan.Joo mä ihmettelen kanssa , keskustassa parkkipaikat on niin kuin ennenkin
Elikä maksullisia pääasiassa ja hyvä näin . Muutama kiekkopaikka vähän syrjemmässä joita nykyisin onneksi valvotaan ja valvonta toimii näemmä hyvin .
Pari hassua urpoa valittaa eri nimimerkkien suojassa täällä kun ei voi enää parkkeerata väärin niin ettei siihen joku puuttuisi .
Muuttakaa sinne lempäälän ostosparatiisin lähelle jos täällä hämeenlinnassa noin ahdistaa . - jkf
jgsh kirjoitti:
Joo mä ihmettelen kanssa , keskustassa parkkipaikat on niin kuin ennenkin
Elikä maksullisia pääasiassa ja hyvä näin . Muutama kiekkopaikka vähän syrjemmässä joita nykyisin onneksi valvotaan ja valvonta toimii näemmä hyvin .
Pari hassua urpoa valittaa eri nimimerkkien suojassa täällä kun ei voi enää parkkeerata väärin niin ettei siihen joku puuttuisi .
Muuttakaa sinne lempäälän ostosparatiisin lähelle jos täällä hämeenlinnassa noin ahdistaa .En vieläkään ymmärrä mikä siinä parkkikiekon laittamisessa on niin vaikeaa.
- matkalla matkalla
jgsh kirjoitti:
Joo mä ihmettelen kanssa , keskustassa parkkipaikat on niin kuin ennenkin
Muuttakaa sinne lempäälän ostosparatiisin lähelle jos täällä hämeenlinnassa noin ahdistaa .Eihän tässä Lempäälää tarvita,mennään tiiriöön.
- Näin on närehet
jkf kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä mikä siinä parkkikiekon laittamisessa on niin vaikeaa.
Totahan sinäkin siellä urputat jo ties kuin monennen kerran. Mutta kun , unohduksia sattu muillakin elonalueilla, ihan varmasti sullekin. Se herhiläismäinen toiminta ärsyttää. 5 min.ja jo lappu heilahtaa, jopa alle senkin. Onko inhimmillistä, onko ?
Ja ennen kaikkea ne iltapyörimiset. Sekavuus parkkiajoissa. Minä innolla odotan, kun ensimmäinen Pate-toimeksiantaja ilmoittaa, että rajoitusta ei ole klo 18 jälkeen. Että sellaisia urputuksia.eihän ihminen lähde lukemaan §-tauluja, vaan hän lähtee asioiomaan kaupallisia asioita useinmiten kaupungille. Tästä on kysymys. Tiriöön, Tiriöön ja Turenkiin, Turenkiin, Lammille jne, (voi olla vaikka Mäntsäläkin mielessäin) käännän rattia minäkin.
Kun lähden asioille en lähde leikkimään kuurupiiloa, missähän mitä mahtaa lukea, vai lukeeko ? Ja kuka kyttää menenkö tuohon kauppaan ?? - jkf
Näin on närehet kirjoitti:
Totahan sinäkin siellä urputat jo ties kuin monennen kerran. Mutta kun , unohduksia sattu muillakin elonalueilla, ihan varmasti sullekin. Se herhiläismäinen toiminta ärsyttää. 5 min.ja jo lappu heilahtaa, jopa alle senkin. Onko inhimmillistä, onko ?
Ja ennen kaikkea ne iltapyörimiset. Sekavuus parkkiajoissa. Minä innolla odotan, kun ensimmäinen Pate-toimeksiantaja ilmoittaa, että rajoitusta ei ole klo 18 jälkeen. Että sellaisia urputuksia.eihän ihminen lähde lukemaan §-tauluja, vaan hän lähtee asioiomaan kaupallisia asioita useinmiten kaupungille. Tästä on kysymys. Tiriöön, Tiriöön ja Turenkiin, Turenkiin, Lammille jne, (voi olla vaikka Mäntsäläkin mielessäin) käännän rattia minäkin.
Kun lähden asioille en lähde leikkimään kuurupiiloa, missähän mitä mahtaa lukea, vai lukeeko ? Ja kuka kyttää menenkö tuohon kauppaan ??Jos unohdat niin maksat , eikö niin .
Eikä niitä pykäliä tarvitse lukea . Riittää kun kun osaat liikenne herkit ja toimit sen mukaan . - parkkikukkaro
matkalla matkalla kirjoitti:
Eihän tässä Lempäälää tarvita,mennään tiiriöön.
"unohduksia" tapahtuu.
- ei mitään
Näin on närehet kirjoitti:
Kun lähden asioille en lähde leikkimään kuurupiiloa, missähän mitä mahtaa lukea, vai lukeeko ? Ja kuka kyttää menenkö tuohon kauppaan ??Jep. Helpommalla pääsee kun ajaa suoraan Tiiriöön tai lähemmäs---Jukolaan. Ei kaupungissa tarvitse onneksi edes asioida kun kerta puoleen vuoteen. Syömässä voi käydä vaikka Treella vkonloppuisin, Vedetään vaan pannaan koko keskusta-alue. Siinähän sitten kattailevat motaria :)
- Tarkkamarkka Euronen
jkf kirjoitti:
Jos unohdat niin maksat , eikö niin .
Eikä niitä pykäliä tarvitse lukea . Riittää kun kun osaat liikenne herkit ja toimit sen mukaan .Niin, mitä vaaraa se aiheutaa muille autoilijoille tai haittaa. Pitäiskö kaikesta muustakin unohtamisesta sakottaa?
Tolkku se pitää olla kerjätessäkin, sanon vaan.
Aina on ollut tilaa ennenkin Vapaavalinnankin parkkipaikalla, elikkä siitäkään ei ole kyse.
Kerrottakoon, että itse en ole unohtanut, mutta enhän minä ole itsekäskään.
Siltä varalta, että muisti pettää, varjelen itseäni : en käy näillä paikoilla. Vapaavalinnan tuotteetkin löytyy
Tiiriöstä, ilmais-vapaaparkista ja Tuulosesta.
- mitä rahoitetaan
Olispahan kiva tietää Parkki-Paten taustoista. Onkohan yhtä 'maineikkat meriitit' kuin tv:n 45 minuuttia ohjelmassa esiin tulleilla rikollis-huumehörhöillä parkkifirmojen taustoilla.
Mitähän kaikkea me rahoitetaan näillä 'sakoilla' ??- yritysinfoa
Petri Ruotsalainen on entinen sähkäri. Pyörinyt pääkaupunkiseudulla...
Ulkoinen olemus kieltämättä voi jonkun mielestä viitata johonkin "motoristi" -puolelle.
Samassa osoitteessa missä Pete toimii on myös siivouspalvelu Mrs Clean... Siivookohan Pete öisin?
PR-Crew:
http://yritykset.kehittamiskeskus.com/index.asp?naytayrityksentiedot=true&HaettavatSanat=PR-Crew&i=0&naytasivu=
Mrs Clean:
http://yritykset.kehittamiskeskus.com/index.asp?naytayrityksentiedot=true&HaettavatSanat=Mrs Clean&i=0&naytasivu= - helppoa rahaa
yritysinfoa kirjoitti:
Ulkoinen olemus kieltämättä voi jonkun mielestä viitata johonkin "motoristi" -puolelle.
Samassa osoitteessa missä Pete toimii on myös siivouspalvelu Mrs Clean... Siivookohan Pete öisin?
PR-Crew:
http://yritykset.kehittamiskeskus.com/index.asp?naytayrityksentiedot=true&HaettavatSanat=PR-Crew&i=0&naytasivu=
Mrs Clean:
http://yritykset.kehittamiskeskus.com/index.asp?naytayrityksentiedot=true&HaettavatSanat=Mrs Clean&i=0&naytasivu=Miten sähkömies alentuu tällaiseen likaiseen bisnekseen, sitä sopii miettiä?
- whata
yritysinfoa kirjoitti:
PR-Crew:
Mrs Clean:
http://yritykset.kehittamiskeskus.com/index.asp?naytayrityksentiedot=true&HaettavatSanat=Mrs Clean&i=0&naytasivu=Siis miten siivous ja parkkivalvonta liittyy toisiinsa? Pyörittääkö Pete molempia? Siis voinko tilata sen meille siivoamaan??? Vois olla vänkä idea. Sitten kyttäisin vieressä miten työ sujuu.... :)
- gsfgs
whata kirjoitti:
Siis miten siivous ja parkkivalvonta liittyy toisiinsa? Pyörittääkö Pete molempia? Siis voinko tilata sen meille siivoamaan??? Vois olla vänkä idea. Sitten kyttäisin vieressä miten työ sujuu.... :)
Joo siivous ja sakotus ei päätä vaadi , kokeilihan tuo sähkösuunnittelua ja sähkötöitäkin.
- pp
Kyttäile vaan liikkeiden pihoilla,kyllä yrittäjät pian tajuavat miksi ei asiakkaat käy.
yksi sakko,selkäsauna.- kjyf6
Pate ottaa myös vanhan säästökarien tontin parkkipaika hoitaakseen .
- oups
Tänään sen näin...Kian keveä kyyti onkin vaihtunut pyöriin! Vai onko niin, että pehtoori ajaa autolla ja palkolliset kävelkööt tai menkööt pyörällä. Maksetaankohan tuosta työstä km-korvaukset?
Mikä voi olla palkka kyttäämisestä? Varmaan jotain samaa kuin puhelinmyyjillä. Vai voiko tähänkin huippuduuniin ottaa harjoitteloijoita. Ei maksa mitään ja saavat hienon työkokemuksen kyttäämisen saloista. Ties vaikka pääsisivät ylenemään salapoliisin kenttävahdeiksi. On se hienoa, että joku viitsiikin yrittää :)- eivät ihan röyhkeitä
parkki-pate pyörii ja hyörii ympärillä, mutta eipä tuo lappujaan. Näin on käynyt jo useasti..
- myyn autoni
eivät ihan röyhkeitä kirjoitti:
parkki-pate pyörii ja hyörii ympärillä, mutta eipä tuo lappujaan. Näin on käynyt jo useasti..
Astorilla on diili Parkki-Paten kaa?
- ei logoja
Näin tuossa vkoloppuna ihan livenä parkkipeten sakottajan. Ei mitään tunnuksia missään, oli kuin kuka tahansa meistä. Laittoi juuri sakkoa autoon Vapaa Valinnan parkkiksella. Sitten lähti pää painuksissa pyörälleen. Pipokin oli vedetty niin syvälle silmiin, että olisi käynyt naamiosta? Hiukan erilaista touhua kuin kaupungin valvonnassa. Eikö kaikilla asinaomaisilla pitäisi olla ylväs asenne ja firman logot päällään, jos he kerran tekevät Peten sanojen mukaan tärkeää asiakaspalvelutyötä ????
Nyt sai vaan entisestään epäilemään onko näillä puhtaat jauhot pussissa.- tuhomaatti1
Miksi kukaan tuollaisessa työssä näyttäisi naamaansa tms? Näkeehän sen tätäkin ketjua lukemalla, että iso osa olisi tekstistä päätellen valmis vähintäänkin pieksemään tyypin joka on sakkoa laittamassa kärryyn.
- paarimies
Herrajumala!
Eikö autokoulun käyneet ihmiset osaa muuta kuin parkua jostain parkkifirmasta. Jos se virhemaksutulee nii sillon pitää tehdä tilannearvio siitä, kuka sen auton siihen ajoi.
Tuo yritys on kuulkaa ideanan varsin loistava. Nimittäin kuka silloin itkee kun se ajokki seisoo paloauton edessä patona, eikä pääse ihmistä pelastamaan.
Suomessa on ihan liian höllä ote pysäköintivirheisiin. pitäisi olla Britannian malli. Rengaslukko niin kauan kun virhemaksu on hoidettu.
Kun joka paikka on täynnä autoja, missä ne ihmiset kulkee?
Miten on liikenneturvallisuus?
Minä en ole koskaan 25- vuotisen ajokorttiurani aikana saanut yhtään virhemaksua. Miksi? Koska olen suomalainen, osaan lukea, laskea ja katsoa tarvittaessa sitä kelloakin.
Ei kannata olla vihainen hyvän asian vuoksi. - Päivää, päivää
Päivää vaan kyttä-Kulmala!
Hämeenlinnan kyttä-K-linja tarkoittaa Kulmaalaa ja Kaloista Kiemunkia! - höpölöpön
Olisiko Parkki-pate ei pete, niissähän lukee firman nimi ja miten voi jotain kiinnostaa toimi niin, kuin laissa on määrätty niin ei tule ongelmia niiden kanssa.. Luuletko , että poliisi tulee paikalle, jos kaveri hoitaa töitänsä?
Etkö saa suutasi auki sille kaverille vaan pitää tänne kirjoitella:)
ootko miettinyt,että sulla ois firma ja joku tuo sinne autonsa parkkiin koko päiväksi, kun lähtee duuniin esim hesaan ja asiakkaasi ei pääse ostoksille. - Nukkumatti <0
Kato sä heräsit pahvi, jatka unia, ei mitään uutta sanottavaa.
< 100 kommentia, riittäneen. Kerro vaikka unistas. - 23-6
Pete on tehoase kusipäisiä ja kurittomia autoilijoita vastaan.
- paskapateXD
Te, jotka puolustelette Parkkipetejä: ei selvästikään ole (vielä) omakohtaista kokemusta siitä kun ne ihan oikeasti sakottaa vaikka teet kaiken lakien ja määräysten mukaan. Kyllä se pistää vituttamaan ja on epäreilua. Mutta älkää missään nimessä maksako!!
- 720hg
Pysäköi sinäkin lain mukaisesti niin teen minäkin. Kokemuksesta voin sanoa että ei edes tarvitse miettiä sakkoa ja itse hankittua vitutusta.
- olin.5800km.päässä
720hg kirjoitti:
Pysäköi sinäkin lain mukaisesti niin teen minäkin. Kokemuksesta voin sanoa että ei edes tarvitse miettiä sakkoa ja itse hankittua vitutusta.
Mikä on neuvosi tilanteessa, jossa auton omistaja on ollut jossain kaukana hetkellä, jona autolla on pysäköity Paten mielestä väärin, ja Pate valehtelee, että omistajan pitää joko maksaa tai kertoa, kuka oli kuski?
- awyugrr
Neuvoni on noudata laki Pysäköidessä niin teen minäkin. Toinen tapa on rikkoa lakia ja kärsiä vitutusta mikä on oikein tapaisellesi lainrikkojille.
- olin.5800km.päässä
awyugrr kirjoitti:
Neuvoni on noudata laki Pysäköidessä niin teen minäkin. Toinen tapa on rikkoa lakia ja kärsiä vitutusta mikä on oikein tapaisellesi lainrikkojille.
No, mitäs lakia minä nyt sitten olen tietosi mukaan rikkonut?
- Qtihfg
Olen samaa mieltä että lakia kannattaa kunnioittaa. Olen autoillut nyt 14 vuotta ilman sakkoja. Olen keskittynyt ajamiseen ja hyvin on mennyt. Omilla säännöillä saa sakkoja.
- olin.5800km.päässä
Qtihfg kirjoitti:
Olen samaa mieltä että lakia kannattaa kunnioittaa. Olen autoillut nyt 14 vuotta ilman sakkoja. Olen keskittynyt ajamiseen ja hyvin on mennyt. Omilla säännöillä saa sakkoja.
Niin no, minä en mitään lakeja ole rikkonut. Se ei patea estä valehtelemasta vastuistani. Olisiko ratkaisu sellainen, että Pate lopettaa sivullisten uhkailun ja valehtelun? Eikö se olisi ihan kohtuullista?
- 30kej3
Mä sai myös sakot ylinopeudesta ja siin uhkailtiin korotuksilla ja ulosotolla ja käräjillä. Mihin uhkailu perustui? En maksanu joten samaa sulle suosittelen elikkä älä maksa. Vittuako täällä valitat.
- teen.aina.tuon
Sakot voi jättää maksamatta kun sanoo olleensa muualla.
- olin.5800km.päässä
30kej3 kirjoitti:
Mä sai myös sakot ylinopeudesta ja siin uhkailtiin korotuksilla ja ulosotolla ja käräjillä. Mihin uhkailu perustui? En maksanu joten samaa sulle suosittelen elikkä älä maksa. Vittuako täällä valitat.
Ota selvää sakkojen, pysäköintivirhemaksun ja yksityisoikeudellisen sopimusrikkomukseen auheuttaman maksun eroista. Et tiedä niistä vielä mitään. Sen jälkeen pystyt ehkä keskustelemaan tästä aiheesta tekemättä itsestäsi pelleä.
- Olejohiljaa
Vittuako täällä Itket ja viisastelet. Sua on neuvottu älä maksa. No problem ja sillai teen mäkin.
- Ei-tarvi
Kuin trafin sivuilla kieltää tietojensa luovutus, Pate ei voi pelkkää auton rekisteritunnusta sakottaa ilman haltija-/omistajatietoja
- Enkoskaan
Mitä trafista. Mä en maksa sakkoja.
- Revi-sakkolappu
Pate tässä morjens. !!!Kiitos kun otit idiootti yhteyttä ja ei sinun tarvitse maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1505973Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2153921Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi563271Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut622332Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi32098Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42025100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01810Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik421348Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun431270Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei341242