Olen suunnittelemassa ensimmäisiä kotisivujani. Mietinkin kuinka paljon ne vievät tilaa noin about? Esimerkikis tämän kaltainen sivu kuin suomi24.fi kuinka isosti pitää ostaa tilaa?
Ensimmäiset kotisivut
4
418
Vastaukset
- gfddghghghhfjhg
riippuu kuvien koosta...
Teksti ei paljoa vie tilaa...
Tämänkin sivun koko on 24,1kt... - fundamentalist
minimitilaankin mahtuu näyttävät kotisivut jos ei aio
mitään verkkouppaa pyörittää tai piraattielokuvia
jakaa. - .............
Muutama vuosi sitten ylläpidin erään yhdistyksen sivuja. Sivuilla oli tekstiä yhteensä noin 20 ruudullista 10 "alasivulla" ja kuvagalleriassa kolmisenkymmentä 800*600 kokoista kuvaa, valikoissa vähän javascriptiä ja tietty logot yms. grafiikka. Koko sivusto vei tilaa jotain 5-6Mt paikkeilla.
Eli jos et laita sivulle videopätkiä etkä vastaavaa niin mikätahansa webhotellin tila riittää, pienimmät taitavat olla nykyisin 100Mt paikkeilla johon mahtuu jo videoitakin muutama pätkä.- miggoq1
Esimerkiksi hostingpalvelun paketit sisältävät reilusti levytilaa, johon sivut ja sähköpostit varmasti mahtuvat:
https://www.hostingpalvelu.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615