Olen jonkinlainen Petsamo -friikki. Voisiko joku vinkata minulle ystävällisesti Petsamo -aiheisia kirjoja. Olisin tosi iloinen.
Petsamo
9
701
Vastaukset
löytyi tämän verran saatavilla olevaa kirjallisuutta:
http://www.antikka.net/haku.asp?CurrentPage=2&Submit=Edellinen sivu&nimi=petsamo&aika=0&tekija=&myyja=0&tryhma=0&kieli=kaikki&stype=full&sarja=0- Iisakki Vähäpuheinen
Jos haluat lähestyä Petsamoa myös kaunotaiteellisesta eli fiktio-näkökulmasta niin vaikkapa Jari Järvelän vesitrilogian keskimmäinen, Pieni taivas, liikkuu myös Petsamon maisemissa maaagisen realismin viitekehyksessä ja aikajanalla 1929. Rohkenen suositella, vaikkei koko trilogiaa lukisikaan.
- Olern lukenut
Pohjoissuomalaiset Joni Skiftesvik ja Mirjam Kälkäjä ovat kirjoittaneet useita Petsamo aiheisia kirjoja.
- Kuvitettukin
Olern lukenut kirjoitti:
Pohjoissuomalaiset Joni Skiftesvik ja Mirjam Kälkäjä ovat kirjoittaneet useita Petsamo aiheisia kirjoja.
Petsamo Seura on julkaissut tietokirjan nimeltä Turjanmeren maa. Se on paksu ja perusteellinen kirja Petsamosta, suosittelen sitä.
- siinä se
Kuvitettukin kirjoitti:
Petsamo Seura on julkaissut tietokirjan nimeltä Turjanmeren maa. Se on paksu ja perusteellinen kirja Petsamosta, suosittelen sitä.
Lehtola toimitti k.m. walleniuksen kirjan,kantsii lukea
- KlokKluk
...kirjoitti hyvin myös Erno paasilinna
- Siinä pari kirjaa
Petsamon liikenteestä välirauhan aikana on hyvä kirja Pohjolan Liikenteen historia. Petsamo och havet kertoo laivaliikenteestä.
- Kannattaa lukea
Skiftesvikin romaani Lipsauttajat on hauska kuvaus Petsamon liikenteen ajoilta välirauhan ajalta mutta laajenee jännästi myöhempäänkin aikaan.
- Seppo.Jyrkinen
Mikäli historiantutkijan keräämä faktatieto kiinnostaa, niin Mikko Uolan "Petsamo 1939-1944" on erinomainen järkäle. Painopiste on sota-ajassa, mutta on siinä muutakin. Kirjassa myös arvioidaan eräitä viihteellispainotteisia Petsamokirjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611