Uusnatsi tyyli

kysyn vaan

Miten pukeudutaan uusnatsityyliin? En nyt meinaa mitään skinheadia.

Mitkä hiustyylit sopii jne? Ihan tosissaa kysyn siis.

10

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bnblbmbkmbkbmkbb

      Kalju, pilottitakki, maastohousut ja maiharit jalkaan.

      • Monkibomber_93

        Tuohan on skinhead, eikä siitä pyydetty ohjeita.

        Kyllä sä voit leikkiä kotona pikku nationalismin kannattajaa vaikka ihan alushousuillaan, aloittaja 12v.


    • hyväähuomenta

      i've got nothing to say but it's okey

    • fhkydfulkh

      Pukeudut ruskeaan kauluspaitaan ja mustaan kravattiin sekä ompelet hihaan punaisen nauhan missä on natsien hakaristi. suorat housut kelpaavat hyvin housuiksi. siinä on hyvä natsin vaatetus.

      Olet todella tyhmä jos kannatat natsismia. Natsien opin mukaan suomalaiset on väärää rotua, eli kannatat itsesi lahtaamista. voi herranen aika miten tyhmä olet!

      • sdfghjklö58

        itseasiassa kansallissosialismin perusteet (ilman rotuoppia) ovat hyvinkin järkeviä oikein toteutettuina, mihin näemmä ei ole vielä ainakaan pystytty


      • Monkibomber_93
        sdfghjklö58 kirjoitti:

        itseasiassa kansallissosialismin perusteet (ilman rotuoppia) ovat hyvinkin järkeviä oikein toteutettuina, mihin näemmä ei ole vielä ainakaan pystytty

        Toimiihan kommunismikin teoriassa. Käytäntö on sitten ihan oma lukunsa.


      • nanananannanaaaaaaaa
        sdfghjklö58 kirjoitti:

        itseasiassa kansallissosialismin perusteet (ilman rotuoppia) ovat hyvinkin järkeviä oikein toteutettuina, mihin näemmä ei ole vielä ainakaan pystytty

        nyt puhuttiinkin natseista, joiden mukaan saksalaiset olivat ainoa oikea rotu/kansa


      • Monkibomber_93
        nanananannanaaaaaaaa kirjoitti:

        nyt puhuttiinkin natseista, joiden mukaan saksalaiset olivat ainoa oikea rotu/kansa

        Parempi eka ottaa asioista selvää ennenkuin tulee tänne pätemään. Kyse oli "puhtaasta arjalaisesta rodusta", ei saksalaisista yksinomaan.


      • asia on näin

        Suomalaiset kuuluvat kyllä arjalaiseen rotuun. Miksi ihmeessä Saksa olisi Suomea tukenut toisessa maailmansodassa, jos suomalaiset eivät olisi olleet arjalaisia?

        No, ehkä se ei riitä vielä perusteeksi suomalaisten arjalaisuudesta, mutta ainakin historianopettajani mukaan suomalaiset eivät ole niitä puhtaimpia arjalaisia, mutta arjalaisia kuitenkin.


      • Anonyymi
        Monkibomber_93 kirjoitti:

        Toimiihan kommunismikin teoriassa. Käytäntö on sitten ihan oma lukunsa.

        Kivikaudella eläminen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe