Miten pukeudutaan uusnatsityyliin? En nyt meinaa mitään skinheadia.
Mitkä hiustyylit sopii jne? Ihan tosissaa kysyn siis.
Uusnatsi tyyli
10
851
Vastaukset
- bnblbmbkmbkbmkbb
Kalju, pilottitakki, maastohousut ja maiharit jalkaan.
- Monkibomber_93
Tuohan on skinhead, eikä siitä pyydetty ohjeita.
Kyllä sä voit leikkiä kotona pikku nationalismin kannattajaa vaikka ihan alushousuillaan, aloittaja 12v.
- hyväähuomenta
i've got nothing to say but it's okey
- fhkydfulkh
Pukeudut ruskeaan kauluspaitaan ja mustaan kravattiin sekä ompelet hihaan punaisen nauhan missä on natsien hakaristi. suorat housut kelpaavat hyvin housuiksi. siinä on hyvä natsin vaatetus.
Olet todella tyhmä jos kannatat natsismia. Natsien opin mukaan suomalaiset on väärää rotua, eli kannatat itsesi lahtaamista. voi herranen aika miten tyhmä olet!- sdfghjklö58
itseasiassa kansallissosialismin perusteet (ilman rotuoppia) ovat hyvinkin järkeviä oikein toteutettuina, mihin näemmä ei ole vielä ainakaan pystytty
- Monkibomber_93
sdfghjklö58 kirjoitti:
itseasiassa kansallissosialismin perusteet (ilman rotuoppia) ovat hyvinkin järkeviä oikein toteutettuina, mihin näemmä ei ole vielä ainakaan pystytty
Toimiihan kommunismikin teoriassa. Käytäntö on sitten ihan oma lukunsa.
- nanananannanaaaaaaaa
sdfghjklö58 kirjoitti:
itseasiassa kansallissosialismin perusteet (ilman rotuoppia) ovat hyvinkin järkeviä oikein toteutettuina, mihin näemmä ei ole vielä ainakaan pystytty
nyt puhuttiinkin natseista, joiden mukaan saksalaiset olivat ainoa oikea rotu/kansa
- Monkibomber_93
nanananannanaaaaaaaa kirjoitti:
nyt puhuttiinkin natseista, joiden mukaan saksalaiset olivat ainoa oikea rotu/kansa
Parempi eka ottaa asioista selvää ennenkuin tulee tänne pätemään. Kyse oli "puhtaasta arjalaisesta rodusta", ei saksalaisista yksinomaan.
- asia on näin
Suomalaiset kuuluvat kyllä arjalaiseen rotuun. Miksi ihmeessä Saksa olisi Suomea tukenut toisessa maailmansodassa, jos suomalaiset eivät olisi olleet arjalaisia?
No, ehkä se ei riitä vielä perusteeksi suomalaisten arjalaisuudesta, mutta ainakin historianopettajani mukaan suomalaiset eivät ole niitä puhtaimpia arjalaisia, mutta arjalaisia kuitenkin. - Anonyymi
Monkibomber_93 kirjoitti:
Toimiihan kommunismikin teoriassa. Käytäntö on sitten ihan oma lukunsa.
Kivikaudella eläminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381