Japexit

vituttaa PRKL

Jäipä paska maku suuhun tästä firmasta.

15

3552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 89419

      Mitä se tekee ja mikä vituttaa?

    • Häh?

      Oliko se enemmän mihin sinulla oli varaa??

    • IV

      tekee IV-asennuksia ja jättää putket eristämättä

      • hmmm ...............

        siltä kuin tilaaja ei tiedä mitä on ollut hankkimassa.
        Pientalojen IV-asennuksissa yleensäkin eristäminen joka on aikaa vievää, jätetään asukkaan tehtäväksi, koska se ei edellytä ammattitaitoa. Monet haluavat tehdä sen tästä syystä itse, euroja säästääkseen.
        Tuokin firma olisi kai sen tehnyt, mutta se ei varmaankaan ole sisältynyt tarjoukseen ja sopimukseen.
        Epäreilua on firmaa siitä haukkua, jos itse on yksinkertainen.


      • hann756
        hmmm ............... kirjoitti:

        siltä kuin tilaaja ei tiedä mitä on ollut hankkimassa.
        Pientalojen IV-asennuksissa yleensäkin eristäminen joka on aikaa vievää, jätetään asukkaan tehtäväksi, koska se ei edellytä ammattitaitoa. Monet haluavat tehdä sen tästä syystä itse, euroja säästääkseen.
        Tuokin firma olisi kai sen tehnyt, mutta se ei varmaankaan ole sisältynyt tarjoukseen ja sopimukseen.
        Epäreilua on firmaa siitä haukkua, jos itse on yksinkertainen.

        Urakkasopimus kannattaa tehdä kirjallisena. Tarjousta tehdessään asennusfirma voi sitten kertoa mitä heidän tarjouksensa sisältää. Omakotitalon ilmastointiurakka on yleensä hyvin tarkkarajainen. Useimmat ilmastointisuunnitelmat sisältävät tiivistetyn työselostuksen. kanavien eristys kuuluu suunnitelmissa aina ilmastointiurakkaan. Erikseen pitää mainita, jos tarjous ei sisällä eristystä.
        Useimmat asiakkaat tosiaankin haluavat tehdä eristyksen itse. Nopeimmillaan yläpohjan iv-putkiston asentaa päivässä. Eristäminen vie jo useamman päivän.


      • ertyujk,mnb
        hmmm ............... kirjoitti:

        siltä kuin tilaaja ei tiedä mitä on ollut hankkimassa.
        Pientalojen IV-asennuksissa yleensäkin eristäminen joka on aikaa vievää, jätetään asukkaan tehtäväksi, koska se ei edellytä ammattitaitoa. Monet haluavat tehdä sen tästä syystä itse, euroja säästääkseen.
        Tuokin firma olisi kai sen tehnyt, mutta se ei varmaankaan ole sisältynyt tarjoukseen ja sopimukseen.
        Epäreilua on firmaa siitä haukkua, jos itse on yksinkertainen.

        "Pientalojen IV-asennuksissa yleensäkin eristäminen joka on aikaa vievää, jätetään asukkaan tehtäväksi, koska se ei edellytä ammattitaitoa."

        Anteeksi mitä? Putkien asentaminenko edellyttää enemmän ammattitaitoa?


      • hmmmmm ..........
        ertyujk,mnb kirjoitti:

        "Pientalojen IV-asennuksissa yleensäkin eristäminen joka on aikaa vievää, jätetään asukkaan tehtäväksi, koska se ei edellytä ammattitaitoa."

        Anteeksi mitä? Putkien asentaminenko edellyttää enemmän ammattitaitoa?

        Epätarkka ilmaisu, sorry, ei tuo ollut tekstin pointti, vaan se, että kun kanavat ja venttiilit on asennettu, laitos voidaan eristämättömänäkin mitata ja säätää, mitkä edellyttää ammattitaitoa.
        Villaa voi tavallinen tumpelokin tämän jälkeen kietoa putkien ympärille.

        Kannattaa myös huomata, ettei asennusliike ole kiinnostunut kiinteähintaisesta työvaltaisesta asennusurakasta, koska eristystyön vaatima aika poikkeaa suuresti eri kohteissa.


      • kokenut konkari

        Näin niitä urakoita voitetaan :) kun asiakkaat ostavat yleensä halvimman eivätkä lue toimitus sisältöä.
        Kannattais teettää eristystyö aina ammattilaisella ja vaatia että raitis ja ulospuhalluskanaviin laitetaan myös esim. armaflex eriste, pelkkä villa ei riitä nykyisiin järjestelmiin, jossa iv- koneiden hyötysuhde on huippuluokkaa ja siitä johtuen ulospuhallusilma voi olla hyvinkin viileää ja kondesoitumista esiintyy ja talon rakenteet kostuu. jne.


    • Anonyymi

      Samoin! Ihan paskaa työnjälkeä. Asentajat vaihtuu kohteessa joka päivä, eikä seuraava tiedä mitä edellinen on jättänyt tekemättä. Poisto ilmalämpöpumppu ei ole toiminut uudessa kodissa hyvin, neuvoja on kyselty, muttei saatu. Puolivuotta on säädetty käyriä ja ihmetelty, miksi lattiat on silti kylmät. Nyt vihdoin löysimme syyn: jakotukilla työt on jätetty puolitiehen ja peitelevy laittaja ei ilmeisesti ymmärtänyt että homma on kesken. En käytä ko. Firman palveluita ikinä enää.

    • Anonyymi

      Liikekirjeistä sen verran että kovasti kysellään tarjouksia mutta kun sellainen saadaan niin sitä ei jakseta lukea. Sitten ihmetellään kun jokin asia ei kuulukaan hintaan. Kaikki työt on lueteltu tarjouksessa.

    • Anonyymi

      Kyllä, täysiä kusettajia👎

    • Anonyymi

      Täysi huijari firma!!!! Yritys käyttää nuoria poikia raa’asti hyväksi, pitää koeajan verran jonka jälkeen antaa nuorille potkut ja sama rata jatkuu.
      Omistaja itse tekee kovaa voittoa toisen yhtiön kautta ja maksa työntekijöille aivan naurettavan pientä palkkaa. Meille teki asennuksia ja jälki oli myös aivan paskaa ja siitä kun reklamoitiin niin alkoi selittelyt ja uhkaukset. Pieni piiri pyörii…

    • Anonyymi

      Täysi kusettaja firma!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Täysiä kusettajia ja tekee vielä paskaa jälkeä!!!!!

    • Anonyymi

      En suosittele! Nuoret työntekijät vaihtuvat firmassa kovalla vauhdilla. Kävivät tekemässä meillä suihkut, vessat ja ilmastoinnin. Työnjälki ei ollut hyvää ja kun siitä perään soitteli niin sitten alkoi pakoilu ja selittelyt. En suosittele ellei halua paskaa jälkeä!!! Toimitusjohtaja täysin selkärangaton ja reppana selittelijä!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe