Pamahdus ennen huippua!

Porky-Pig

Kaunis lokakuun aamu kurkisti poikamiesboksini akkunasta sisälle. Potkaisin kusiämpärini vahingossa voileipieni päälle ja lähdin kiroten töihin. Toivoin että päiväni paranisi huomattavasti paremmaksi päästyäni töihin!

Olin toista päivää duunissa joten nöyrä asenne mukanani menin työmaaparakin ikkunasta sisään. Työkaverini olivat katselemassa tyttökalenteria naamat punoittaen. Nauroin raskaasti yskien ja pilkkasin heitä vanhoiksi runkkareiksi! Olin näet muista työmiehistä poiketen saanut työparikseni uskomattoman isotissisen blondiinin jolla oli uskomaton perseus.

Nainen saapui parakkiin kurkistus-luukusta kuin muinainen valkkyyria rinnat heilahdellen äänekkäästi.
Kumean murinan säestyksellä lady käski seurata perässään työpisteelle. Seurasin puolikkaista rakennettuja pakaroita jotka heilahtelivat rytmikkäästi hualarin sisällä kuola suusta roiskuen.

Ryhdyimme panostamaan korkeaa kalliota. Sujuttelin dynamiittipötkylöitä reikiin. Vihelsin naikkoselle ja hänen katsoessaan muljaattelin dynypötköä kallion reiässä edestakaisin iskien simmua ja nuollen huuliani vihjailevasti.

Tissinkannatteluteline tuhahteli vain kuin vihainen sarvikuono ja työnteli tahollaan pötkylöitä omiin reikiinsä. Kylmäkiskoinen muija! Päätin iskeä naisen koska nyyttini olivat täynnä maitia joka vain odotti roiskahtamistaan epäilyttäviin ruumiin onteloihin.

Alain jonglöörata kahdella puolen kilon tnt pötköllä. Nainen kertoi katseellaan olevansa valmis parittelemaan heti aamunkoitteessa. Riisuin haalarini ja asetuin housut kintuissa kalliolle alasti. Panostajatar loikkasi puoli voltilla miehuuteni päälle. Kiljaisin kivusta ja aloitimme jynkytyksen joka jätti paalutuskoneen rytinän varjoonsa. Termospullo putosi karmeasti kilisten rotkoon.

Kaivoin sikaarin korvani takaa ja sytytin sen sähkönallilla. Siirryin vetämään daamia munat vilkkuen takaapäin "dogistail" asennossa. En huomannut että sytytyslanka oli kietoutunut pallieni ympärille. Sikaarista lentävä kipunasuihku sytytti sen.

Munakarvat paloivat ja tnt syttyi.

Koko kallio lensi ilmaan. Molempien orgasmi tuli samoihin aikoihin. Putosimme maasälpäkasaan voipuneina ja naamat ihan paskaisina sekä tukka sekaisin. Äijjät juoksivat tyttökalenteri kädessä parakista montun reunalle äimistelemään kateellisina jälkiorgasmiamme..............................

2

9403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herran jestas

      Miusta ei ois kyllä ollu tuohon..kova mies oot!

    • Seksinovellin lukija

      Kyllä kova orgasmi on ollu kun kalliokin räjähti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe