Kertokaas millä saa yksin matkustava kunnolla aurinkorasvaa
levitettyä selkään.
Vanhempi jo jäykkänivelinen mies eikä enään kädet taivu kuin nuorempana.
Olisiko joku hyvä spray tai vaikka insinöörin keksintö ?
Ei kehtaisi hotelli siivoojaa avuksi pyytää :)
Aurinkorasvaa selkään
7
6450
Vastaukset
- jos käsi ei taivu
Aika montaa aurinkovoidetta, kunnon kertoimillakin, on saatavana spraypullossa, mutta silti se kannattaisi levittää kunnolla ihoon. Jos ei kehtaa/halua pyytää keneltäkään apua, niin ota mukaan varrellinen saunaharja, kiedo ympärille pehmeä rätti ja koko komeuden päälle muovipussi. Sillä kun hinkkaat selkää edestakaisin ylös alas niin kyllä rasva levittyy joka puolelle - saksalainen keksintö, jonka näin ekan kerran Turkissa v. 1991.
- kypsätäti
Minulla on aurinkorasvan levityksessä selkään vakiovarusteena jo vuosia ollut puinen paistinlasta. Lasta on kevyt ja hieman käyrä, joten ei tule vastaan matkalaukun painorajat tai olkanivelten liikerajoitteet.
Aurinkovoidetta lastaan ja sitten vain sivelemään ja taputtelemaan selkään sitä rasvaa. Hetki odottelua ja liiat rasvat taputellen pois samalla lastalla, jonka ympärille on nyt kääräisty pala talouspaperia. Toimii!!! - ????????!!??????????
Miksi käyttää aurinkovoidetta? Jos haluaa ruskettua, ei sitä tarvitse ja jos ei halua, menee varjoon!
- Anonyymi
Kyllä aurinkorasvanki kanssa ruskettuu. Kokemusta on.
- nuolee taikinankin
Ajattelin ehdottaa muovista taikinakaavinta. Se olisi notkeampi kuin tuo paistinlasta. Muuten sama periaate.
- kohtauudelleen
Viime vuoden joulukuussa olin Meksikossa aloitin Suncaroten kuurin noin kahta viikkoa ennen reissua 2 puristetta päivässä ja myös kolmen viikon loman ajan 2 puristetta / päivä.Toimi hyvin, en viitsinyt rasvailla kertaakaan enkä kärähtänyt mistään eikä iho alkanyt edes punoittaa vaan rusketuin tasaisesti.Aurinko poroitti jaka päivä tuon kolmenviikon aikana.
- Pirkko 55 v.
kohtauudelleen kirjoitti:
Viime vuoden joulukuussa olin Meksikossa aloitin Suncaroten kuurin noin kahta viikkoa ennen reissua 2 puristetta päivässä ja myös kolmen viikon loman ajan 2 puristetta / päivä.Toimi hyvin, en viitsinyt rasvailla kertaakaan enkä kärähtänyt mistään eikä iho alkanyt edes punoittaa vaan rusketuin tasaisesti.Aurinko poroitti jaka päivä tuon kolmenviikon aikana.
Minulla sama ongelma. Talvella iho kuivaa ja alkaa kutista. Selkäkin pitäisi saada rasvatuksi. Olkapäät on rikki eikä kädet taivu enää selkään.
Keksin just: Kenkälusikoita on puolen metrin pituisia. Menenkin ostamaan pitkän muovisen kenkälusikan ja levitän sillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25215220Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251726IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690