reisikipu

öllykkä

Heräsin tuossa yksi aamu siihen, että koko kropan lihaksia särki ja pakotti. Erityisesti reidet olivat aivan voimattomat ja pakottavat. Luulin aluksi että oli flunssa iskemässä. Otin lääkettä ja kivut hellittivät. Seuraavana päivä reidet pakottivat taas ja sama on jatkunut nyt 3 päivää. Yöllä sängyssä kääntyessäkin ottaa reisiin kipeää. Eilen minulla alkoi jomottaa alaselkää menkkamaisesti. Aluksi mietin kaiken maailman hermo ja lihassairauksia, mutta nyt olen alkanut miettiä, ettei kyse ehkä olekkaan moisesta. Tänään minulla alkoi särkeä myös lonkkia ja takapuolta alaselän lisäksi ja tajusin, että reisikipu tuntuu samantapaiselta kuin supistuskivut. ( olen synnyttänyt 2/2010) Raskauden mahdollisuus on hyvin pieni, koska minulla on kierukka ja kuukautiset tulivat tuossa vajaa kaksi viikkoa sitten. Voiko ovulaatio aiheuttaa näin rajuja kipuja ja oireita, vielä useampana päivänä vai liittyisivätkö oireet johonkin naisten sairauteen? Tietysti voi olla, että minulla vai sattuu ovikset tähän väliin ja hermosairaus piilee alla yhtäaikaa, mutta jotenkin nämä kivut minusta nyt tuntuvat supistuskivun tyyppisiltä.

3

3389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbcng

Luultavasti oli flunssa/influenssa iskemässä, kuten itsekin ensin arvelit. Loppuviikko näyttänee iskikö vai saiko virus kyytiä ennen varsinaista tautia.

Mutta voihan tuollaiset liittyä ihan mihin vaan, että turha kai arvuutella. Ehkä sitten jos sama toistuu ensi kuussa ja samassa kierron vaiheessa, niin se voisi kertoa, että jotain naistentaudillista.

• ei kierukoille

ei ole paikallaan? jos tuntuu supistuskipuja?? jos ei asetu mene äkkiä lääkäriin, kierukka voi mennä kohtulihaksenkin läpi jos liikkuu. itseni piti ottaa hormonikierukka muista syistä ja tietoa etsiessäni löysin tarinoita kun kierukka siirtynyt ym tai valunut liian alas ja näin aiheuttaa kovat kivut. jos olet vasta synnyttänyt ei luulis endometrioosin vaivaavan ja nuorikin varmaan oot ei kohdun lihaskasvaimiakaan vielä. lääkäritkin tupeloi ikävä kyllä. kai olit tarpeeks kunnossa synnytyksen jälkeen ennne kierukan laittoa? 20v sitten kokeilin kierukkaa ja aiheutti toiselle puolelle lonkkaan särkyä ja muuta kipua, lääkäri ei uskonut, no vuosinkin seulana mutta poistatitn kierukan ja hups lonkan kivut loppuivat.

• voi meitä vaivasia

lueskelin muita ketjuja ja jollain oli samanlaista särkyä reidet,lonkat ja alaselkä just, herpeksen aikana että särki jotain hermojuuria herpes oli menyt hermoihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5983
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3764
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2131
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1878
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1478
    Aihe