Hyvät Tukholmankävijät,
Millä bussilla pääsisin Stadsgårdenista, Viking Linen terminaalista keskustaan ja missä
on lähin paikka terminaalin luona jossa voi ostaa lippu SL:n busseihin ? Mikä on Tukholmassa
sellainen bussilinja jolla näkisi hyvin koko kaupungin, kuten Helsingissä raitiolinja 3 ?
Kiitos vastauksista !
Millä bussilla Stadsgårdenista keskustaan ?
2
660
Vastaukset
- kertaus on
Tästä paljon stooria vanhoissa keskusteluissa, selaa...
Viikarilta pääsee "flygbussilla" kts. viikkarin netistä tai viereisen kadun pysäkiltä (mäkeen hieman pois päin keskustan suunnasta), siinä on lippuautomaatti (likimain vastaava kuin suomalainen parkkimaksuautomaatti ja lipun käyttöaika n. 1-1h 15min ja siinä on vaihto-oikeus vaikka metroon), SL-nyssestä ei lippua voi ostaa.
Slussenilla on SL-lippumyymälä, joka kävelymatkan päässä viikkarilta.
Kaupunkia kiertää sightseenbussi ainakin kesäaikaan, tiedot netistä, vakiobussista en osaa neuvoa sopivaa (kts. www.sl.se) - Bussinussi
En ole varma, saako Vikingin terminaalista ostettua lippuja, mutta jos jaksat kävellä Slussenille niin sieltä löytyy Pressbyrå mistä voi ostaa esim. sarjalipun, "remsa på hundratio" ja sillä ajelee jo kummasti ja maksaa sen 110 kruunua.
Siniset bussit on hyviä kiertoajeluun, esim 1, 2 ja 4 jotka kulkee vähän siellä sun täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882