Tilanjakajana kirjahylly: peittäminen?

tavaratpoiseestä

Olen muuttamassa, ja huoneeni tulee olemaan aika pieni. Tämän takia joudun laittamaan avonaisen kirjahyllyni tavallaan tilanjakajaksi keskelle huonetta, jonka taakse laitan varmaan kirjotuspöydän tai sitten sängyn. Mielestäni huoneesta tulee tosi levoton, jos nään kaikki kirjat jne molemmilta puolilta. Miten saisin peitettyö ton kirjahyllyn toisen aukinaisen sivun? Hyllyni on massiivinen, vähän Ikean expedit-hyllyn tapainen. Ajattelin itse aluksi jotain paneeliverhoja, mutta käytössä ei ole poraa tms jolla saisin kattoon viriteltyä yhtään mitään. Voiko ton peittää toiselta puolen jotenkin kankaalla? Miten ihmeessä saisin siitä siistin ja suht tyylikkään näkösen? Hyllyni on valkoinen. Tilanjakajana toimivan hyllyn viereen tulisi vielä TV-taso telkkari, ja stressaan jo valmiiksi siitä miten oviaukosta sisääntullessa ensimmäinen asia mihin tulee huomio on telkkarin nurjapuoli. Tärkeintä olisi kuitenkin saada tuo kirjahylly peitettyä että helpottaisi sekamelskaa edes vähän!

Sermiä/seinäkettä mietin, mutta ovat ihan tajuttoman kalliita opiskelijabudjetille.

3

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Innovatiivisuutta!

      Meilläkin oli joskus kirjahylly tilanjakajana, tosin ei molemmin puolin avoin. Takapuoli ei siltikään tietenkään ollut edustuskelpoinen, olihan se tarkoitettu seinää päin tulevaksi. Tapetoin koko takaseinän ja omasta mielestäni se oli tosi hyvä. Eihän sen takaseinän tarvitse kattoon asti mennä, riittää, että hyllyn toinen puoli tavalla tai toisella "tukitaan". Ihan nitojalla voi siihen virittää jonkin tukevan kankaan, alle voi lyödä kovalevyn pienillä nauloilla kiinni. Jos ei halua kangas- tai tapettihommia tehdä, maalillakin saa hyvän. Voithan toteuttaa itseäsi ja tehdä siihen maiseman. ;-) Ei siinä mitään ihmeellisiä työkaluja tarvita. Voihan sen paneeliverhonkin kiinnittää melkein millä vain kirjahyllyn yläreunaan. Tarvitaan naisen logiikkaa ja luovuutta. Toivottavasti et ole kotoisin Pohjanmaalta, siellä kun ei mitään voi tehdä eri tavalla kuin naapuri tekee tai on aina tehty! ;-)

      Onnea uuteen asuntoosi!

    • Anonyymi

      Mitään niin typerää en tiedä kuin kirjahylly! En omista moista kapistusta enää, ennen mulla oli, ihan pelkkä hyllykkö ilman ovia, mutta nyt ei ole, kirjatkin hävitin. Mulla on vanhoja, tosi vanhoja huonekaluja, hyllynä toimii laivasta kapteenin hattuhylly...

    • Anonyymi

      Iskepä sellainen poikaystävä, jolla ei ole käsissään selliset insinöörin paperipeukalot. Eli sellaiset keskeltä kämmentä lähtevät, jotka näppärästi saa pöydällä lojuvan paperin alle, mutta muuten ovat vain haittona.
      Tällainen poikaystävä kyllä tekee kaiken, mitä pyydät eikä välttämättä maksa ainakaan rahallisesti mitään. Ja jotain hauskaakin voitte keksiä siellä hyllyn takana tehtäväksi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe