2TB kovalevyjen tarjoukset?

2tb

Tuleeko 2TB kovalevyistä parempia kuin 129e tarjouksia joulu/tammikuussa?

8

1469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennustaja-aukko

      99 eur.

      • 6m7SZ

        Verkkokauppa näyttää myyvän kolmeakin merkkiä hintaan 99,90€.


    • käytössä2

      vaan osta kunnollinen. Sellanen jossa on USB3:nen

      • Varmuuskopiointiin ja muuhun varastointiin USB2 riittää mainiosti, etenkin kun harvassa koneessa kolmosta edes on.

        Ostin äsken Gigantista Iomegan 89 €. Juurikin kuvaamaani käyttöön.


      • käytössä2
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Varmuuskopiointiin ja muuhun varastointiin USB2 riittää mainiosti, etenkin kun harvassa koneessa kolmosta edes on.

        Ostin äsken Gigantista Iomegan 89 €. Juurikin kuvaamaani käyttöön.

        USB3:sen saa jo halvalla.
        2-Port USB 3.0/2.0/1.1 PCI-E Card for Desktop PC
        Price: $23.00
        http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45220~r.34774240

        2TB limppu on jo sen verran suuri ja nopee että ehdottomasti 3:sella kiinni.
        Paitsi jos nyt haluu hitaan niin.....


    • ennen joulua

      Ostin jo marraskuussa Amazon.co.uk:sta

      WD20EARS kovalevyn hintaan 93,73 euroa. Tällöin ei ollut postiluluja yli 25 punnan tilauksille. Nyt on. :(

      Kovalevy on vähävirtainen ja on SATA/PATA-sovittimen kanssa laitettu Topfield-digiboksiin. Tallennusaikaa on nyt noin 1000 h. On toiminut hyvin.

    • käytössä2

      -----------------------------------------------------------------------
      CrystalDiskMark 3.0 x64 (C) 2007-2010 hiyohiyo
      Crystal Dew World : http://crystalmark.info/
      -----------------------------------------------------------------------
      * MB/s = 1,000,000 byte/s [SATA/300 = 300,000,000 byte/s]

      Sequential Read : 17.321 MB/s
      Sequential Write : 17.426 MB/s
      Random Read 512KB : 13.119 MB/s
      Random Write 512KB : 17.036 MB/s
      Random Read 4KB (QD=1) : 0.389 MB/s [ 95.0 IOPS]
      Random Write 4KB (QD=1) : 0.559 MB/s [ 136.5 IOPS]
      Random Read 4KB (QD=32) : 0.507 MB/s [ 123.9 IOPS]
      Random Write 4KB (QD=32) : 0.543 MB/s [ 132.6 IOPS]

      Test : 1000 MB [E: 3.5% (64.9/1863.0 GB)] (x1)
      Date : 2010/12/29 22:19:10
      OS : Windows 7 Home Premium Edition [6.1 Build 7600] (x64)
      Verbatim SmartDisk USB3.0 2TB kiinni USB2:ssa.
      --------------------------------------
      18:54 30.12.2010
      -----------------------------------------------------------------------
      CrystalDiskMark 3.0 x64 (C) 2007-2010 hiyohiyo
      Crystal Dew World : http://crystalmark.info/
      -----------------------------------------------------------------------
      * MB/s = 1,000,000 byte/s [SATA/300 = 300,000,000 byte/s]

      Sequential Read : 126.152 MB/s
      Sequential Write : 115.001 MB/s
      Random Read 512KB : 31.018 MB/s
      Random Write 512KB : 22.788 MB/s
      Random Read 4KB (QD=1) : 0.367 MB/s [ 89.5 IOPS]
      Random Write 4KB (QD=1) : 0.542 MB/s [ 132.2 IOPS]
      Random Read 4KB (QD=32) : 0.492 MB/s [ 120.2 IOPS]
      Random Write 4KB (QD=32) : 0.509 MB/s [ 124.3 IOPS]

      Test : 1000 MB [E: 10.6% (196.6/1863.0 GB)] (x1)
      Date : 2010/12/30 18:54:17
      OS : Windows 7 Home Premium Edition [6.1 Build 7600] (x64)
      Verbatim SmartDisk USB3.0 2TB kiinni USB3:lla!!!

    • parappa

      Minkämerkkisiä noi isot halvat levyt sitten on?

      Ovatko ne kunnollisia / kestävätkö mitään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe