Onko hyvä? Toivon jolujahlaksi.
Lexibook Littlest Petshop -tietokone
6
3281
Vastaukset
Mielestäni ansaitsisit jo aivan oikean tietokoneen, esimerkiksi miniläppärin, jos sinun oikeasti tarvitsee kantaa tietokonetta mukanasi kavereilla tai koulussa.
Tässä esimerkkinä aivan oikea tietokone, ei lelu, joka kuitenkin on tarpeeksi pieni, että jaksat kantaa sitä mukanasi ilman, että menee raahaamiseksi:
http://www.kannettavatietokone.fi/tuotteet/NP-N150-JP06SE.html
Tuon Lexibookin hinnalla saa jo aivan hyvän käytetyn pöytäkoneen näyttöineen, näppäimistöineen kaikkineen.
Leikkejä, pelejä ja kilpailuja on netissä lapsillekin vaikka kuinka paljon, joten sano vanhemmillesi, että ei tietokoneessa tarvitse tulla mukana lapsille mitään, kun ne saa netistäkin.- Anonymus Maximus
Serkkuni lapset saivat sellaisen joululahjaksi viime vuonna. 5 min leikittyään he tylsistyivät. Oikea tietokone tai ei mitään.
- sotketa...
Ilmeisesti tarkoitat sitä 40-50 euroa maksavaa lelua.
Se mitä tässä tarkoitetaan kait kuitenkin on ihan oikea tietokone, jossa myös verkkokortti ja pääsy siis oikeasti nettiin.
- pööpöö
ko tietsikka on yhtä moskaa siin on hirveen huono netti kuka sellasen haluu? en ainakaa mä!
- Isoäiteen ukko
Jessica 8v sai mitä toivoikin.Isän äiti osti hoppuhallista,maksoi 219€.Nyt on likka täysin muuttunut.Oli meillä viimeyön,ei ottanut vehjettä edes mukaansa,kuten edeltäjän "muumitietokone" joka piti raahata mukaan jokapaikkaan.Mikään ei ollut hyvä,oli oppinut kiroilemaankin:"Paska romu!"
- joujouczw
Isoäiteen ukko kirjoitti:
Jessica 8v sai mitä toivoikin.Isän äiti osti hoppuhallista,maksoi 219€.Nyt on likka täysin muuttunut.Oli meillä viimeyön,ei ottanut vehjettä edes mukaansa,kuten edeltäjän "muumitietokone" joka piti raahata mukaan jokapaikkaan.Mikään ei ollut hyvä,oli oppinut kiroilemaankin:"Paska romu!"
Joo! Siis ihan surkea. Omalla siskon tyttärellä oli samallainen kone. Yks päivä hän pyysi asentamaan Linux ubuntu 10.04 netbook remixin. Yhessä kohtaa kone alko boottailee ja ja ruudulle tulee system error. plese jne... Ja eikun huoltoon.
Oppaassa lukee 510 mb memory.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351