kokoajan nälkä, hormooneista?

Pidän taukoa pillereistä viikon, että menkkani tulisivat ja nyt kun olen ollut pari päivää syömättä pillereitä alkoi jatkuva nälkä. Tuntuu ettei syöminen auta nälän tunteeseen yhtään. Voiko johtua menkkojen alkamisesta?
1239
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

normaali taukoviikko ja ruokahalusi on nyt kasvanut. Aivan normaalillehan tuo kuulosta. Se mistä se sitten johtuu, sitä kukaan ei voi sinulle sanoa.
Onko tämä nyt ensimmäinen taukoviikko?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


uniikki, kirjoitti:

Pidän taukoa pillereistä viikon, että menkkani tulisivat ja nyt kun olen ollut pari päivää syömättä pillereitä alkoi jatkuva nälkä. Tuntuu ettei syöminen auta nälän tunteeseen yhtään. Voiko johtua menkkojen alkamisesta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu