raskaudeest !

kyss

- voiko tulla raskaaks jos on menkat ?
- voiko tulla raskaaks jos ei oo menkkoja ?
- millon on paras aika tulla raskaaks ?
- voiko tietää olevansa raskaana ilman testiä ? jos, niin miten ?
- millaisia oireita raskauden aikana ilmenee ?
- oletko itse kokenut raskauden ?
( -millaista se oli ? )

ASIALLISIA VASTAUKSIA, KIITOS! (:

9

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukenut kansaainen

      www.Tohtori.fi, vieraileppa siellä.

    • asiantuntija(Y) not

      -jep
      -jep
      -eikös se oo sillo just enne kuukautisia tai jotai? ;o ovulaation aikana? voin olla väärässäki
      - tietenkin jos menkat jää väliin, tää voi tosin johtua jostain muustakin eli testi on ainoo tapa tietää oikeesti
      -en oo mikää ekspertti nyt tässä :D
      - en :P

      sori, voi olla väärinkin, korjatkaa toki jos on :P ite oon tosiaan vasta 14 et en oo mikää asiantuntija :DD

    • 10+6

      - ei
      - ei
      - seksiaktin jälkeen
      - kyllä. odottamalla.
      - housuun kusemista ja paskomista
      - olen
      (erittäin kivaa peräsuoleni turposi vauvan koon mukaan)

      • paskaivo

        Taisit itsekkin syntyä perseestä, kuten jälkeläisesikin.


    • ...vastauksia...

      -kyllä
      -todellakin
      -noin 2viikkoa ennen seuraavia kuukautisia on ovulaatio ja kun huomioidaan siittiöiden hengissä pysymisaika on paras aika olla yhdynnässä jos raskautta haluaa kierron puolivälin kieppeillä ja ennen sitä riippuen tietysti hieman kierron pituudesta. Ovulaation voi paikantaa testereillä.
      -kuukautiset jää tulematta ja lukusia muita oireita jotka tulevat tai eivät tule riippuu ihmisestä.

    • Yleensä menkkojen aikana ei tule raskaaksi. Tietenkään seksi ei silloinkaan ole vaarallista. Raskaaksi tulet helpoiten kuukautiskiertosi keskivaiheilla eli noin pari viikko ensimmäisestä vuotopiävästä. Ymmärsitkö?

      • laskettuaika tammikuussa

        Jaa a... kyllä.tullaan menkkojenkin aikana raskaaksi!


    • - voiko tulla raskaaks jos on menkat ?
      Voit tulla, monta tällaista tapausta on

      - voiko tulla raskaaks jos ei oo menkkoja ?
      En ole ihan varma, jos menkat on pitemmän aikaa tulematta, varmasti lasten saaminen on vaikeeta? Mut siihenkään ei voi luottaa. (Olettaen nyt, että kysymykselläsi tarkoitat, että menkat eivät tule kuukausiin tms.)

      - millon on paras aika tulla raskaaks ?
      n. 2 viikkoa menkkoja ennen, ovulaation aikaan

      - voiko tietää olevansa raskaana ilman testiä ? jos, niin miten ?
      Raskausoireista voi huomata. Tietenkään se ei ole silloin varmaa.

      - millaisia oireita raskauden aikana ilmenee ?
      Pahoinvointisuus, turvotus, menkkoja ei yleensä tule, mielialavaihtelut, kummallliset kivut, jne.

      - oletko itse kokenut raskauden ?
      en, mut olen kovasti tutkinut asiaa :P

    • kkkko

      - voiko tulla raskaaks jos on menkat ? juu
      - voiko tulla raskaaks jos ei oo menkkoja ? juu
      - millon on paras aika tulla raskaaks ? oisko just enne menkkoja paras aika, mutta ei sil mitää väliä ku joka tapauksessa aina mahollista
      - voiko tietää olevansa raskaana ilman testiä ? jos, niin miten ? raskaustesti vissiiki ainoo, ellet sit lääkärillä käy
      - millaisia oireita raskauden aikana ilmenee ? riippuu kui pitkällä raskautta, en usko et sun vielä pitää niitä ajatella. :D

      nyt tyttö alat kuuntelemaan siellä tunneilla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      532
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      505
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe