Ostin alle 2vk sitten Nokia 2710 puhelimen. Probleema on se että kun laittaa puhelimen latautumaan se ilmoittaa että akku latautuu, mutta puhelin ei enää ilmoita että akku on täynnä vaan lataa sitä koko ajan. Ensimmäisen kerran kun latasin niin puhelin latautui noin muutamassa tunnissa täyteen ja ilmoitti siitä. Puhelin kesti viisi päivää yht. noin 2h puheluja ja noin 5h musiikin toistoa niin että akku meni puolilleen. Laitoin latuuseen mutta 6h jälkeen edelleen vain latasi. Otin pois latauksesta ja palkit olivat täynnä. 2 päivän sisällä akku oli jo puolillaan noin 1h puhumisen ja 3h musiikinkuuntelun jälkeen. Laitoin taas latuuseen mutta kun ei koskaan täyty niin oli 12h latauksessa eikä loppua näkynyt niin otin pois. Jätin puhelimen pöydälle siinä oli akun varaustaso täysissä ainakin palkkien mukaan. Tunnin puhelin oli pöydällä käyttämättömänä valmiustilassa niin akusta oli hävinnyt pykälä. Sitten puhuin yhden 15min puhelun ja akku on taas puolillaan.
Eikös tämä viittaa vahvasti että akussa olisi vikaa? Lähetin tänään nokialle sähköpostia, jossa kerroin ongelmasta antaen samalla sarjanumerot ym. tiedot, enkä ole vielä saanut vastausta niin päätin kysyä täältä. Ensiviikolla vien puhelimen takaisin liikkeeseen. Viisi Nokian puhelinta olen omistanut eikä tälläistä ole koskaan tapahtunut. Taitaa olla laatu mennyt paljon huonompaan suuntaan.
Nokia 2710 akku ei lataudu
19
1843
Vastaukset
Akussa tai laturissa voi olla häikkää...... Onko laitteessa takuuta jäljellä?
- Nokia....
Kyllä siinä on muistaakseni 2 vuotta ja ostin sen 2vk sitten uutena liikkeestä että kyllä siinä on takuu voimassa. Laturi toimi ainakin ensimmäisen latauksen ajan, sekä on yhteensopiva puhelimen kanssa. No ootellan mitä Nokia vastaa, mutta veikkaan että pyytävät viemään liikkeeseen josta ostin tarkistettavaksi.
- Nokia....
Nokia.... kirjoitti:
Kyllä siinä on muistaakseni 2 vuotta ja ostin sen 2vk sitten uutena liikkeestä että kyllä siinä on takuu voimassa. Laturi toimi ainakin ensimmäisen latauksen ajan, sekä on yhteensopiva puhelimen kanssa. No ootellan mitä Nokia vastaa, mutta veikkaan että pyytävät viemään liikkeeseen josta ostin tarkistettavaksi.
Nyt kokeilen vanhan puhelimen laturilla, joka on täysin saman mallinen ja samat arvot siinä. Nyt pitäis selvitä onko laturissa vika
- helmikuuu
Nokia.... kirjoitti:
Nyt kokeilen vanhan puhelimen laturilla, joka on täysin saman mallinen ja samat arvot siinä. Nyt pitäis selvitä onko laturissa vika
Onko löytynyt vikaa mulla on sama propleema..
- Lololololo
helmikuuu kirjoitti:
Onko löytynyt vikaa mulla on sama propleema..
On. Akku irti, virtanappi pohjaan. Akku takasin ja alkaa lataamaan(siis oikeasti eikä vaan näytä)
- vaivaishiiri
Lololololo kirjoitti:
On. Akku irti, virtanappi pohjaan. Akku takasin ja alkaa lataamaan(siis oikeasti eikä vaan näytä)
mulllakin samanlaista ongelmaa....puhelin 2 kk vanha, lataa ja lataa ja näyttö näyttää mitä sattuu, eli vajaata tai täyttä, täyttä silloin kuin akun ottaa pois ja laittaa uudestaa... mutta lataa edelleen, ilmoitusta akku täysi ei enää tule, tuli eka kuukauden aikana.... käytin huollossa, ohjelmapäivitys vain, eli valohoitoa.. vein uudestaan, nyt lähti kuulemma keski-euroopaan huoltoon.... saa nähdä tuleeko tästä puhelin, joka asuu elämässä postipaketissa matkalla jonnekin...
- vaivaishiiri
vaivaishiiri kirjoitti:
mulllakin samanlaista ongelmaa....puhelin 2 kk vanha, lataa ja lataa ja näyttö näyttää mitä sattuu, eli vajaata tai täyttä, täyttä silloin kuin akun ottaa pois ja laittaa uudestaa... mutta lataa edelleen, ilmoitusta akku täysi ei enää tule, tuli eka kuukauden aikana.... käytin huollossa, ohjelmapäivitys vain, eli valohoitoa.. vein uudestaan, nyt lähti kuulemma keski-euroopaan huoltoon.... saa nähdä tuleeko tästä puhelin, joka asuu elämässä postipaketissa matkalla jonnekin...
niin, kokeilin eri latureilla ja myös toisella samalla akulla joka oli tyhjä... ei tapahtunut sen parempaa... mulla se vika on jossain puhelimessa..
- 6700 girl
Lololololo kirjoitti:
En saanut toimimaan 6700 puhelimeen.Ehkä siitä onn vain akku sökö:(
- minä
Lololololo kirjoitti:
Kokeilin tuota ohjetta...Kolmena päivänä useita kertoja kolmella eri akulla...Ensin puhelin ei reakoinu mitään...sitten yksi akku sai puhelimen hetkeksi heräämään ilmoitti että puhelin ei tue laturia ja pimeni. Sama akku toimi usean poiston ja takaisin laiton jälkeen vähän pisempään ja laitoin koneeseen nokia suiteen kiinni ilmoitti, että virta lähde tuntematon. Jatkoin yrityksiä ja toisena päivänä näytti että lataa, mutta todellisuudessa ei ladannut. Illalla aukesi jo hetkeksi toisilla akuillakin, mutta ei näyttänyt virtaa täysinäiselläkään akulla vaan sammui ja oli muka lataavinaan. Kolmantena päivänä yllätys yllätys tunnisti ladatun akun ja vika ilmoitus poissa. Nyt ladattu kaksi tyhjää akkua ja toimii!
Älytön yrittäminen kannatti!!!
- Halavatun nokia tuhk
Kokeilin Lololololo niksiä ja auttoi ,mutta kuinka kauan????
- lataaja
samantyyppistä vikaa täälläkin. Lataa ja lataa tuntikausia, muttei tule hevin täyteen.
- 5230,.
Mullakin käyny monta kertaa kakkospuhelimelleni 3120C jota käytän soittoihin ym,eli joskus tekee niin että vaikka akussa olis enää pari pykälää niin se herjaa että akku olis täynnä kun laitan laturin päähän, välillä käy niin että vaikka lataat ja lataat niin ei tule täyteen millään,ai että huolestuinko tilanteesta..en ..koska päässänäni raksutti heti että nyt poika olis varmaan aika sammuttaa välillä se puhelin,tein sen sitten että sammutin annoin olla minuutin verran sammuksissa sit ku laitoin päälle ,ei toiminu heti, vasta toisen sammutus kerran jälk alko toimiin,eli akku alko latautuun, silläkerralla oli se häikkä.Kerran se sitten ei meinannu tulla täyteen, sammutin puh ja avot akku tuli täyteen 5 min päästä,tälläset ei oo vikoja vaan jotain ohj häiriöitä tms,korjaantuu puh sammuttamisella yleensä
- vaivaishiiri
siis "vaivashiiren puhelin" 2710 nav kävi takuuhuollossa jossain keski-euroopassa, reissu kesti kaksi viikkoa, maanantaina hain huollosta ja latasin, nyt eka kerralla se latautui 2 tunnissa, joten toivotaan, että nyt se vika olisi korjattu...pysyvsti siis..:) jos takuu jäljellä, kannataa viedä takuuhuoltoon..
- vaivaishiiri
vaivaishiiri kirjoitti:
siis "vaivashiiren puhelin" 2710 nav kävi takuuhuollossa jossain keski-euroopassa, reissu kesti kaksi viikkoa, maanantaina hain huollosta ja latasin, nyt eka kerralla se latautui 2 tunnissa, joten toivotaan, että nyt se vika olisi korjattu...pysyvsti siis..:) jos takuu jäljellä, kannataa viedä takuuhuoltoon..
eli sama lataus ongelma vaivaishiiren puhelimessa, nyt kolmas huolto... olen täysin kyllästynyt, samaa asiaa on toisessa viestiketjussakin...
- Osakaa kalliimpi!!
vaivaishiiri kirjoitti:
eli sama lataus ongelma vaivaishiiren puhelimessa, nyt kolmas huolto... olen täysin kyllästynyt, samaa asiaa on toisessa viestiketjussakin...
Tämäkin asia varmaan hoituisi ohjelmistopäivityksellä! Mutta miten sais nämä nokian läsk...pers...e ohjelmoijat nostettua ruhonsa sen verran että sormet ylettyis näppäinmistölle saadakseen aikaan päivityksen!!mutta tämä malli taitaa olla senverran keskitasoa halvempi ettei kannata edes vaivautua, saahan sitä palkkansa muutenkin!!!!!
- vaivashiiri
Osakaa kalliimpi!! kirjoitti:
Tämäkin asia varmaan hoituisi ohjelmistopäivityksellä! Mutta miten sais nämä nokian läsk...pers...e ohjelmoijat nostettua ruhonsa sen verran että sormet ylettyis näppäinmistölle saadakseen aikaan päivityksen!!mutta tämä malli taitaa olla senverran keskitasoa halvempi ettei kannata edes vaivautua, saahan sitä palkkansa muutenkin!!!!!
on niitä vikoja kalliissa puhelimessa myös, jos nyt yhtään viitsii täältä näitä ketjuja lukea... Tämä puhelin on peruskäyttäjälle ihan kiva, kun vaan latausongelma saadaan korjattua... muuten olen siitä puhelimesta tykännyt, peruskäyttäjänä helppo peruspuhelin. Niin ja sillä ensimmäisellä huoltokerralla siihen tehtiin se päivitys... joten tuostakaan neuvosta ei hyötyä.
- Asko Sepponen
vaivashiiri kirjoitti:
on niitä vikoja kalliissa puhelimessa myös, jos nyt yhtään viitsii täältä näitä ketjuja lukea... Tämä puhelin on peruskäyttäjälle ihan kiva, kun vaan latausongelma saadaan korjattua... muuten olen siitä puhelimesta tykännyt, peruskäyttäjänä helppo peruspuhelin. Niin ja sillä ensimmäisellä huoltokerralla siihen tehtiin se päivitys... joten tuostakaan neuvosta ei hyötyä.
Ihan samaan tyylin käyttäytyy puhelin täälläkin. Eli taitaa olla tyyppivika ?
- joni l
joo..... ja toinen asia akkulaturi on aika lyhyt, huomasin äsken kun otin pois latauksesta. ja äänet ovat aika kovat vaikka on pienimmällä teholla..?
- JONI L
TOIVOTTAVASTI MINUN PUHELIN KESTÄISI, VAIKKA ONKIN 2710 KOSKA OSTIN VIIME MAANANTAINA. HYVÄ ON AINAKIN VIELÄ TÄHÄN VIESTIIN SAA VASTATA.?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538443- 664704
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404363Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233962Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353503Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423480Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422881- 492644