Mistä Thai nainen pitää

Ei provo eikä muukan

Kertokaa ne joilla on Thaivaimo että mistä tai minkälaisesta miehestä Thaikku pitää.
Ja mistä ne ei pidä.
Pyydän asiallisia vastauksia koska asia on ajankohtainen!

58

6691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemmoke

      Kukista, etenkin ruususta vyötärön tienoilla.

      • Moi Sika-Amalia

        Hinkkatko sä ihan oikeesti sillä valtavalla kebab vartaalla sitä?


      • Urpoko?
        Moi Sika-Amalia kirjoitti:

        Hinkkatko sä ihan oikeesti sillä valtavalla kebab vartaalla sitä?

        Ne pitää semmosista jokka ajattelee itte, eikä kysele jossain nettifoorumeilla!!


    • ole siivosti

      Kaipa makuja on paljon, mut itse yrittävät vältellä aurinkoa kuin ruttoa, joten vaalea on kaunista.
      Musta tukka ja ruskeat silmät ei ole heidän mielestään kovinkaan eksoottista.
      vähän ylipainoinen (pum pui) on seksikästä, kun on rahaa syödä.
      pitkähköt miehet on seksikkäitä, kun oma väki melko lyhyttä.
      Myöskään rotevat eivät ole kovin kiinnostavia, koska se viittaa rankkoihin hanttihommiin, eli ei kannata pullistella.
      Raha tietty on seksikästä jokapuolella maailmaa, etenkin thaimaassa, josta monilla on puute siitä.
      pervot eivät ole ollenkaan heidän makuunsa, vaan aina hyvä käytös.
      Kitsas ei kannata olla. mut tyhmiä he eivät ole. (jakaa riisi)
      Siisti pukeutuminen
      ja hygieniasta he ovat tarkkoja. (voivat käydä 3 kertaa päivässä suihkussa)
      ja huomauttavat jos o aihetta, aika suoraankin .

      jotkut toiset voi olla ihan toisenlaiisia, mistä sen tietää :)

      • puhtaus on

        Olen myös huomannut että puhtaus on se mistä ne pitävät. Ja yksi tärkeimmistä asioista on että mies on raitis, siitä ne pitävät !
        Muut jatkakoot ja mielenkiinnolla jään odottamaan vastauksia.


      • Paul Inkaserm

        Melko lailla samaa mielta.
        Tosin monella suomalaisella on taipumus isanisoida koko Thaimaa,
        vaikka thait pitavat heita lahes laoina.
        Vaimoni on thai ja ei voi sietaa isanilaisia.


      • siivosti
        Paul Inkaserm kirjoitti:

        Melko lailla samaa mielta.
        Tosin monella suomalaisella on taipumus isanisoida koko Thaimaa,
        vaikka thait pitavat heita lahes laoina.
        Vaimoni on thai ja ei voi sietaa isanilaisia.

        Totta että vastaukseni koski pääsääntöisesti isaaneja, koska lähes kaikki thai tuttuni ovat isaaneja, tai ainakin juurensa ovat siellä.

        Ikävää jos teistä/vaimostasi he ovat vähempiarvoisia, itse en oikein osaa ajatella ketään jota arvostaisin enemmin.
        Minun lomistani he ovat aina huolehtineet, että ovat ikimuistoisia, ja tapahtuma rikkaita.

        Ja se elämän viisaus, kaunis, ja moitteeton käytös, joka tilanteessa, yhdistettynä pienistä iloista syntyneeseen riemuun, saa vanhan miehen sydämen aina ihmettelemään, heidän elämisen taitoaan, kaukana kotoa.

        Totta myös että ystäväni ovat matalapalkkaisia, mut se eikai tee heistä ihmisinä vähempiarvoisia???
        Omasta mielestäni päinvastoin, he pienellä palkalla huolehtivat turistien hyvinvoinnista, ja tarjoavat lomiimme luksusta, on hyvinkin arvostettavaa. Enempi hävettää monasti turistien käytös heitä kohtaan.


      • tarokki
        Paul Inkaserm kirjoitti:

        Melko lailla samaa mielta.
        Tosin monella suomalaisella on taipumus isanisoida koko Thaimaa,
        vaikka thait pitavat heita lahes laoina.
        Vaimoni on thai ja ei voi sietaa isanilaisia.

        Vaimosi taitaa olla kateellinen Isanin naisten kauneudesta.


    • Thaivarkaat

      Vain ja ainoastaan rahasta!

      • Katkera ryhävalas

        Vain ja ainoastaan kepeää flirttiä anaalitoliasta!


      • 28
        Katkera ryhävalas kirjoitti:

        Vain ja ainoastaan kepeää flirttiä anaalitoliasta!

        Kuulin, että thaihuorat antavat rahasta naisillekin?


      • Jep jep
        28 kirjoitti:

        Kuulin, että thaihuorat antavat rahasta naisillekin?

        Et sitten lukenut aloitusta ollenkaan?

        Vai väitätkö kaikkia, esimerkiksi Suomalaisten miesten kanssa naimisissa olevia Thaimaalaisia naisia huoriksi?

        Tuo thaiHUORA nimittelysi muuten kertoo sekin omasta asenteellisuudestasi ja sinusta enemmin kuin paljon.

        Toisaalta kuulemasi voi hyvinkin olla totta. Thaimaalaisissa seksipalveluita tarjoavissa miehissä on ainakin tapauksia jotka tarjoavat palveluksiaan korvausta vastaan siinä miehille kuin naisillekin. Miksi näin ei voisi olla - TAI EI SAISI OLLA - myös toisin päin?

        Mitä mieltä itse olet?


    • Jep jep

      Saanko vastata (vaikka minulla ei Thaivaimoa olisikaan)?

      Paljon, niin paljon, on millä hurmata. Laula vaikka kuten hän.

      Ole mies kuten hän, uskalla:

      http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk

      Sitten myöhemmin voitte yhdessä ihmetellä kuinka paljon tässä maailmassa onkaan ennakkoluuloja jne.

      Hmm...

      Hyvä pikku rakkauden osoitus voisi ehkä olla kohdaltasi vaikkapa vierailu Thaimaalaisessa kultakaupassa. Katselet siinä sitten itse omia reaktioitasi ja niin edelleen.

      • kaikki naiset

        varmaankin nämä epätoivoiset naisparat haluaisivat löytää kunnon miehen, sellaisen joka ei käy huorissa, juo ja valehtele tai hakkaa. toki hehaluavat itselleen paremman elämän.


      • Thaikunka40v
        kaikki naiset kirjoitti:

        varmaankin nämä epätoivoiset naisparat haluaisivat löytää kunnon miehen, sellaisen joka ei käy huorissa, juo ja valehtele tai hakkaa. toki hehaluavat itselleen paremman elämän.

        Eikös se ole jokaisen naisen toivomus? Oli sitten mistä maasta tahansa?


    • ewuiojlk,.sd

      pitävät sellaisista miehistä joilla on rahaa. Jos sinulla on rahaa olet "good man" ja jos sinulla ei ole rahaa olet "no good man"

      Thai-nainen rakastaa sinua sitä enemmän mitä enemmän sinulla on rahaa.
      Sitten kun ostat naisen äidille tai yleensä perheelle talon Thaimaasta, mikä tulee varmasti puheeksi jossain vaiheeksi, olet very good man.
      Ja hän love you mak mak.

      • Rakkaus kukoistamaan

        Rahasta ne eniten tykkää, the more the merrier. Jos perstaskussa on pätäkkää niin pullat on hyvin uunissa. Ulkoisella habituksella ei ole väliä, laihasta läskiin periaatteessa kaikki käy. Ja kun yhteistä kieltä ei ole niin luonnekin on sivuseikka.


      • Paul Inkaserm
        Rakkaus kukoistamaan kirjoitti:

        Rahasta ne eniten tykkää, the more the merrier. Jos perstaskussa on pätäkkää niin pullat on hyvin uunissa. Ulkoisella habituksella ei ole väliä, laihasta läskiin periaatteessa kaikki käy. Ja kun yhteistä kieltä ei ole niin luonnekin on sivuseikka.

        Olen asunut Suomessa n. 20 -vuotta. Itse huomasin Suomessa ollessani naisten voimakkaan vetovoiman rahaa ja shoppailuun. Korjatkaa jos olen vaarassa.
        Suomi on hyva maa. Iso kansainvalinen lentokenta ja sielta on helppoa lahtea pois. Hajuton ja mauton maa, johon ei oikein osaa kiintya, eika sinne ole ikava.

        Sitten isanilaisiin. Nimimerkki "Siivosti" ei taida kovin syvallisesti tuntea kansaansa. Joku vikahan heista on, kun eivat ole suosiossa.
        Voisin luetella niita pitkan listan, mutta antaa olla.


      • älkää lisääntykö
        Paul Inkaserm kirjoitti:

        Olen asunut Suomessa n. 20 -vuotta. Itse huomasin Suomessa ollessani naisten voimakkaan vetovoiman rahaa ja shoppailuun. Korjatkaa jos olen vaarassa.
        Suomi on hyva maa. Iso kansainvalinen lentokenta ja sielta on helppoa lahtea pois. Hajuton ja mauton maa, johon ei oikein osaa kiintya, eika sinne ole ikava.

        Sitten isanilaisiin. Nimimerkki "Siivosti" ei taida kovin syvallisesti tuntea kansaansa. Joku vikahan heista on, kun eivat ole suosiossa.
        Voisin luetella niita pitkan listan, mutta antaa olla.

        Jopas on rasistisia kommentteja. *pitää lähes laona* Eikös laot ole ihmisiä siinä missä me muutkin. Jutut on kuin natsisaksasta.
        Juuri tällaiseen mauttomuuteen en koskaan ole törmännyt isaanien kanssa.
        Aina vaan enempi ihmettelen heidän aina kaunista käytöstä. Ne kommentit kyllä kertoo teistä/ vaimostasi enempi kuin isaaneista.

        Mut kivahan se on huomata että amalialla on thai-serkku

        Kulttuuria en paljon tunne, mut hyvän käytöksen tunnistan. Mielestäni rasistiset kommentit eivät ole hyvää käytöstä edes suomessa. Saati maassa jossa opetetaan oikeasti kauniita tapoja, ja käytökselle annetaan oikea arvonsa.
        Ei ihme että vaimosi joutui tyytymään alempi asteiseen farangiin :). vai ajattelitko olevasi poikkeus

        sitä vaan ihmettelen että hillut sellasen maan palstoilla jonne ei ole ikävä, kuulostaa vähän tyhmänmiehen hommalta.

        Siis oikeasti kirjoittelustasi paistaa katkeruus.


      • antirasistimies
        Paul Inkaserm kirjoitti:

        Olen asunut Suomessa n. 20 -vuotta. Itse huomasin Suomessa ollessani naisten voimakkaan vetovoiman rahaa ja shoppailuun. Korjatkaa jos olen vaarassa.
        Suomi on hyva maa. Iso kansainvalinen lentokenta ja sielta on helppoa lahtea pois. Hajuton ja mauton maa, johon ei oikein osaa kiintya, eika sinne ole ikava.

        Sitten isanilaisiin. Nimimerkki "Siivosti" ei taida kovin syvallisesti tuntea kansaansa. Joku vikahan heista on, kun eivat ole suosiossa.
        Voisin luetella niita pitkan listan, mutta antaa olla.

        lao -kansahan on parasta mitä thaimaalla on tarjottavana jos eri etnisiä ihmis ryhmiä ajatellaan. he osaavat vielä elää ulkona oravanpyörästa ja usein onnellisena oli rahaa tai ei ja useimmiten ei.
        he suhtautuvat ennakkoluulottomasti ja mielenkiinnolla muihin"rotuihin" mm. farangeihin. samaa ei voi sanoa kaikista thaimaalaisista, varsinkaan kiinalaisperäisestä high-so ryhmästä. Mitä sinä paul inkasern tarkoitat thai ihmisellä? thaimaan 60 miljoonaisesta kansastahan on noin 20 miljoonaa isanilaisia(laoja).
        Rasistit haisee kakalta!


    • Pidat sanasi

      Luetettava ja turvallinen. Pidat sanasi ja huomioit vaimosi. Minulla on thaivaimo ja todella kiva ihmisena ja puolisona.

    • Ihme hemmo

      Joo saman huomannut.Olisko se thailla sama,kuin suomessa vähätellään siellä susirajan toisella puolella olevia.Semmosta vääränlaista kotiseutu henkeä.

    • Mauno Kunttu

      Naulan kantaan. Samaa olen ajatellut itsekin.

    • Voivittumitä

      Rahamiehistä, mak mak

      • PilleriAuttais

        Paljon paljon taidat olla 7 vuotta myöhässä idiotismisi kanssa.


    • Viekku

      Nyt viekku, aikasemmin thai. Raha ja suku/perhe. Se saneli.

    • Edfh

      Rehellisistä, sporttisista , anteliaista tapauksesta riippuen jopa sukua myöten, ei juopoista. Turvallisesta miehestä ne tykkää.
      Älkää suunnitelko jos teidän talous ja halua avittaa joskus jopa yllättävissä asioissa ei ole omasta mielestä kunnossa. Olen huomannut näiden joidenkin rahamiesten saituuden, jotka eivät suostuneet edes pientä puh.laskua maksamaan. 20€..

    • ThaiLady

      Mistä thainainen pitää ??????

      Thainainen pitää siitä, että suomalaiset tänne palstalle idiotismejaan kirjoittelevat painuvat vittuun, kuten suomalainen sanonta kuuluu.

      Moimoi.

    • IsanOnIhanPares

      Minulla on Isanilainen vaimo.Ja kyllä hänkin rahasta tykkää.Joudun osaltani maksamaan menoja,vaikka vaimoni on huomattavasti rikkaampi kuin minä.
      Juoppo ei ole suosiossa täälläkään,ei tosin missään maailmassa.
      Vaimon suvussa on paljon yrittäjiä,ja tiedän,ettei nuorille sukulais tytöille ihan mikä vaan farangi kelpaisi.Pitää olla tavoitteita ja busines älyä,jos hyvän Thai naisen haluaa hurmata.

    • Tosi

      Tietäähän tuon jokainen mistä ne pitää RAHASTA. Ovat muka ystävällisiä saavat sinisilmäiset Suomi miehet lankaan . Niin kauan kuin rahapussi auki niin toimii . Sit naimisiin erotaan omaisuus taattu. MIES MENETTI RAHANSA THAIKKU VOITTI sai mitä halusi. Thaikku siis. VAROKAA

      • Aviomies

        Kovasti näyttänee jollain olevan ongelmaa meikäpoppoon vaimoista.


    • MC1969

      Peppuseksistä😁

    • Lemmenkäinen

      Ennen kun moonikset loppuu tykkäävät mulkusta, sitten tulevat uskovaiseks ja raha on yes :(

    • Hellosexymaan

      Suomi on hyvä maa tehdä rahaa tyhmillä miehillä ja sossulla. Hyvin saa extraa kun pitää monta miestä kierrossa yhtä aikaa. Kyllä suomalainen mies on lapsellinen jos muuta kuvittelee..

      • Eikömeneenää

        Noinko Sika Amalia kuvittelee?


    • niitätuottamaan

      Thaikut rakastavat orgasmeja

    • thainaviomies

      Thai nainen pitää minusta ihmisenä eikä hän vaadi muuta. Tämä riittää minulle.

    • kolmekovaa

      Joopa joo , kyllä thainainen eniten arvostaa rahaa, toisena tulee ruoka , kolmas Budha ja lisäksi pitää muistaa ostaa kultakoruja . Farangimies nämä kaikki tarjoaa , tietysti elättää sukulaisia sopivasti .
      That`s it.

      • Dagadaa

        Tarjoaa Budhaa ?

        Tyttö kontilles siitä, annas kun setä antaa sulle vähä budhaa.


      • Lemmenkäinen
        Dagadaa kirjoitti:

        Tarjoaa Budhaa ?

        Tyttö kontilles siitä, annas kun setä antaa sulle vähä budhaa.

        Siit aikaa on, niin kauan jo..... :´-(


      • No_money_no_honey

        Joopa joo , kyllä thainainen eniten arvostaa rahaa, toisena tulee ruoka , kolmas Budha ja lisäksi pitää muistaa ostaa kultakoruja . Farangimies nämä kaikki tarjoaa , tietysti elättää sukulaisia sopivasti .
        That`s it.

        Juurikin näin. Raha on kaiken A ja O. Osa pyytää mieheltä kaiken ja jos mies ei osta, on mies huono. Osa taas ei ilkeä pyytää (ja valehtelee itselleen että mani ja materia ei ole tärkeää) mutta jos mies ei ymmärrä kysyä tarvitseeko nainen jotain, esim. uutta puhelinta, kultaa tai vaikka vaan käteistä, on mies huono. Ruoka tai tarkemmin somtam ja chili on myös thai-naisille todella tärkeää ja chiliä syömätöntä miestä ei kuulemma voi ymmärtää, mutta ymmärrys löytyy heti kun mies ostaa kaapit täyteen thairuokaa :D Uskonnollisia ollaan aina silloin tällöin kun muistetaan....
        Ja mitä enemmän(yllätys yllätys) mies pystyy lähettämään rahaa naisen kotiseudulle, sitä parempi mies on.
        Ja vielä lisukkeena farangin on AINA oltava naista vanhempi. Vuosi tai pari nuoremman miehen seurassa nainen tuntee itsensä vanhaksi ja pelkää miehen etsivän nuorempaa seuraa...mutta kymmeniä vuosia vanhempi mies on ok vaikka kai se nainen siinäkin vanhenee ja mies voi katsella nuorempaa tilalle :/ Ja mitä omistushaluisempi mies on, sitä parempi.
        Mutta jos kaikki naisen vaatimukset pystyy täyttämään niin nainen lak mak mak kunnes tylsistyy...
        Tämä koko tilitys on kirjoitettu omien kokemusten perusteella.


      • Sensei--
        No_money_no_honey kirjoitti:

        Joopa joo , kyllä thainainen eniten arvostaa rahaa, toisena tulee ruoka , kolmas Budha ja lisäksi pitää muistaa ostaa kultakoruja . Farangimies nämä kaikki tarjoaa , tietysti elättää sukulaisia sopivasti .
        That`s it.

        Juurikin näin. Raha on kaiken A ja O. Osa pyytää mieheltä kaiken ja jos mies ei osta, on mies huono. Osa taas ei ilkeä pyytää (ja valehtelee itselleen että mani ja materia ei ole tärkeää) mutta jos mies ei ymmärrä kysyä tarvitseeko nainen jotain, esim. uutta puhelinta, kultaa tai vaikka vaan käteistä, on mies huono. Ruoka tai tarkemmin somtam ja chili on myös thai-naisille todella tärkeää ja chiliä syömätöntä miestä ei kuulemma voi ymmärtää, mutta ymmärrys löytyy heti kun mies ostaa kaapit täyteen thairuokaa :D Uskonnollisia ollaan aina silloin tällöin kun muistetaan....
        Ja mitä enemmän(yllätys yllätys) mies pystyy lähettämään rahaa naisen kotiseudulle, sitä parempi mies on.
        Ja vielä lisukkeena farangin on AINA oltava naista vanhempi. Vuosi tai pari nuoremman miehen seurassa nainen tuntee itsensä vanhaksi ja pelkää miehen etsivän nuorempaa seuraa...mutta kymmeniä vuosia vanhempi mies on ok vaikka kai se nainen siinäkin vanhenee ja mies voi katsella nuorempaa tilalle :/ Ja mitä omistushaluisempi mies on, sitä parempi.
        Mutta jos kaikki naisen vaatimukset pystyy täyttämään niin nainen lak mak mak kunnes tylsistyy...
        Tämä koko tilitys on kirjoitettu omien kokemusten perusteella.

        Otan osaa.
        On myös toisenlaisia naisia, mutta näemmä ei ole sattunut sun elämääs.


    • Anonyymi

      So what mistä ne tykkää, kaikkihan sen tietää että money no1.. Suomalaista on vaan helpompi koijata pudottaa jasso

    • Anonyymi

      Thai naiset pitävät minusta. Olen nääs asunut kymmenen eri naisen kanssa.

      • Anonyymi

        10 kertaa saanut lähtöpassit.


    • Anonyymi

      Raha ratkaisee; miehestä ei niin väliä.

      • Anonyymi

        Sitten mä olenkin aika fakiiri koska eukkoni ei vaadi multa mitään muuta kuin hellyyttää ja uskollisuutta jne.. sitä mitä nyt nainen yleensä haluaa, kun suhde rakentuu rakkauteen eikä rahaan. Rahaa ei mulla pahemmin ole, joten voin tarjota vain itseni. Mä en tosin polta, ryyppää ja olen pitkä, tumma ja kondiksessa, ehkäpä se vaikuttaa :D On muuten äärimmäistä typeryyttää niputtaa kaikki Thai naiset samaan kastiin.. Ette kai te jumalauta niputa kaikkia Suomalaisia, Japanilaisia, Kiinalaisia, Saksalaisia jne naisia.. myöskään yhdeksi massaksi??

        Tuppaa olemaan vain niin, että ne baarityttöjen kanssa sormensa polttaneet sitten leimaavat kaikki naiset ja siitä tulee lumipalloilmiö. Ne taas joilla on hyvä suhde, ovat hiljaa ja tyytyväisiä.


    • Anonyymi

      Lerpan kaltaisista ei kukaan thainainen pidä...

      • Anonyymi

        Niuvassa ei ole thai-naisia


    • Anonyymi

      Vaimoni pitää minusta paljon. Nuuhkaisee välillä ja toteaa, HYVÄ MIES.

    • Anonyymi

      Miehen rumuus tai lihavuus ei haittaa yhtään.
      Rahaa pitää olla ja paljon.Omakotitalo ehdottomasti.
      Köyhät miehet ei Thai-naista kiinnosta.Ei sitten yhtään.

    • Anonyymi

      Ovat narsisteja. Etsi Googlella narsistin luonteenkuvaus.

      • Anonyymi

        https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/mielenterveys-ja-parisuhde/miten-irtaudut-ja-selviydyt-suht/


        Narsismin keskeinen piirre on epärealistinen ja ylivertainen kuvitelma itsestään. Narsisti uskoo omaan erityisyyteensä ja kuvittelee olevansa etuoikeutettu. Parisuhteessa tämä voi ilmetä kumppanin elämän rajoittamisena. Narsisti sallii itselle asioita, joita hän ei suo kumppanilleen. Hän vaatii jatkuvaa ihailua ja hänen ajatuksensa ovat täynnä fantasioita menestyksestä ja täydellisestä rakkaudesta.


      • Anonyymi

        Pätevät vain täällä länsimaissa, koska näillä on oikeuksia. täällä. Kuten varmaan tiedät niin thainainen ei ole mitään Thaimaassa. Ei näiden kanssa voi elää normaalia elämää, koska et voi kohdella näitä kuten Thaimaassa ja nämä tietävät sen. Ainakin siiinä vaiheessa kun toisen taikut kertovat, mitä elämä on naisena länsimaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätevät vain täällä länsimaissa, koska näillä on oikeuksia. täällä. Kuten varmaan tiedät niin thainainen ei ole mitään Thaimaassa. Ei näiden kanssa voi elää normaalia elämää, koska et voi kohdella näitä kuten Thaimaassa ja nämä tietävät sen. Ainakin siiinä vaiheessa kun toisen taikut kertovat, mitä elämä on naisena länsimaissa.

        Hyvä kommentti jossa huomio seikkaan, että thainainen ei ole mitään thaimaassa ja sen johdostahan Pattayan rakkaat ovat valinneet ostorakkauskohteekseen thaimaan, saavat kerrankin tuntea olevansa jotain, vaikka eivät itse ole suomessa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti jossa huomio seikkaan, että thainainen ei ole mitään thaimaassa ja sen johdostahan Pattayan rakkaat ovat valinneet ostorakkauskohteekseen thaimaan, saavat kerrankin tuntea olevansa jotain, vaikka eivät itse ole suomessa mitään.

        Lähtökohtaisesti nämä on kasvatettu ja kasvaneet narsisteiksi Thaimaassa ja Suomessa et voi kohdella näitä kuten Thaimaassa. Narsistisen luonteen kanssa voi elää Thaimaassa, mutta ei Suomessa. Suomessa ei kasva narsisteja muuten kuin poikkeusoloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtökohtaisesti nämä on kasvatettu ja kasvaneet narsisteiksi Thaimaassa ja Suomessa et voi kohdella näitä kuten Thaimaassa. Narsistisen luonteen kanssa voi elää Thaimaassa, mutta ei Suomessa. Suomessa ei kasva narsisteja muuten kuin poikkeusoloissa.

        Miehet voivat olla ja ovat narsisteja Thaimaassa. Lue miten narsisti toimi niin tiedät mitä on odotettavissa ja miten suhtaudut narsistin edesottamuksiin. Suomalaset naiset ei tykkää tohvelisankareista.


    • Anonyymi

      palstaa lukeneena tullut siihen tulokseen että thainaiset pitävät miehistä jotka päivystävät pattaya palstaa päivittäin 14-16 tuntia. Nämä naiset miestensä mukaan hyvin onnellisia ja tyydytettyjä, palvovat miehiään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe