Sousse

mENNEN tULLEN

Oltiin pariin otteeseen. Mukava paikka siksi menimme sinne toistekin. HYVÄÄ RUOKAA! JA SUHTEELLISEN HALPAA!

13

921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirkku kakkonen

Näin ne mielipiteet on eriäväisiä....lähes 30 paikassa käyneenä olen itse sitä mieltä että sousse oli ehdoton riman alitus.En ole narisijatyyppi,pystyn olemaan muussakin kun luksuksessa mutta soussessa ei paljonkaan kehumista.Suurin ongelma todella mittava epärehellisyys,aina saa olla valmiina huijaukseen ja varasteluun.Ja mikäli heidän mieliin ei mene asiat niin se tekoystävällisyyskin loppuu siihen paikkaan.Kaupoissa myyjät kun venäjällä-yhtä ystävällisiä.Itse blondina koin miesten ahdistelun jo lähes pelottavana,kiinni käytiin jopa -ja missään ei saa kävellä ettei olla käsipuolessa kiinni tai jos meni istumaan penkille niin vajaassa minutissa oli jo hyeenat ympärillä päivystämässä.Ehkä ruoka on hyvää mutta mitään muuta hyvää ei siinä paikassa ole.En mene lomalle ahdisteltavaksi ja jatkuvasti varuillaan olemaan.Ja siitä vielä maksamaan...

• Vatkaan mirkkuani

Me oltiin Soussessa, eikä siellä ollut tuollaista. Taidat olla joku pervo provoilija! Kuules Mirkku Kakkanen, oletko ihan tosissasi?

• ella kolmonen

Kyllä olen Mirkku Kakkosen kanssa samaa mieltä,ei siellä rauhassa saa olla,kaupungilla,ravinteleissa ja rannalla,aina joku jätkä kimpussa!!!

• kujamies
        ella kolmonen kirjoitti:

Kyllä olen Mirkku Kakkosen kanssa samaa mieltä,ei siellä rauhassa saa olla,kaupungilla,ravinteleissa ja rannalla,aina joku jätkä kimpussa!!!

miehenäkin voin sanoa,että kyllä siellä miestäkin pelottaa.
        on todella ahdistava paikka. en enään koskaan mene
        sousseen.

• Soussesulava
        ella kolmonen kirjoitti:

Voisin vatkata mirkkua ja kakkoseen ellaa. Mutta Soussesta ette saaneet miestä vai mitä valitatte. Sousse on hieno paikka.

• Herra Huu! Kuka?
        Soussesulava kirjoitti:

Voisin vatkata mirkkua ja kakkoseen ellaa. Mutta Soussesta ette saaneet miestä vai mitä valitatte. Sousse on hieno paikka.

Ella ja Mirkku on jääneet paitsi miestä, samoin kujamies! Voi voi! Kaikki on olleet jossain ihan kujalla. Eivät ilmeisesti ole olleet Soussessa, Tuskin edes Tunisiassa.

• Mana mana mana

Huippuravintola. Halpaa ja maukasta ruokaa. Loistava tunnelma.

• tn

kiitos ilmotuksesta

• ju´hlaa

La fiesta ja katukeittiöstä saa lähes ilmaiseksi herkkuja!

• 1010101

Kävin syömässä La Fieatassa ja se oli todellinen riman alitus viikon ruokalistassa.

• lähteäkö ny vaiko ei
        1010101 kirjoitti:

Kävin syömässä La Fieatassa ja se oli todellinen riman alitus viikon ruokalistassa.

Oletko juuri palannut? Millaisia lämpötiloja siellä oli helmikuussa? Oliko yhtään rusketuskelejä?

• Voi persun perse!?!?
        1010101 kirjoitti:

Missähän tollanen L Fieata on? Helsingissä? Savossa? Hakkaraisen takapihalla? Persun perseessä?

• Urpoilu sikseen

10101101 nimimerkki ei ole käynyt koskaan Tunisiassa tai Soussessa. Tuskin on poistunut vanhan äitinsä peräkammarista, jossa elää äidin eläkkeellä kun ei enää sossukaan maksa kaljarahoja urpolle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6148
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5617
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1778
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe