Sousse

mENNEN tULLEN

Oltiin pariin otteeseen. Mukava paikka siksi menimme sinne toistekin. HYVÄÄ RUOKAA! JA SUHTEELLISEN HALPAA!

13

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirkku kakkonen

      Näin ne mielipiteet on eriäväisiä....lähes 30 paikassa käyneenä olen itse sitä mieltä että sousse oli ehdoton riman alitus.En ole narisijatyyppi,pystyn olemaan muussakin kun luksuksessa mutta soussessa ei paljonkaan kehumista.Suurin ongelma todella mittava epärehellisyys,aina saa olla valmiina huijaukseen ja varasteluun.Ja mikäli heidän mieliin ei mene asiat niin se tekoystävällisyyskin loppuu siihen paikkaan.Kaupoissa myyjät kun venäjällä-yhtä ystävällisiä.Itse blondina koin miesten ahdistelun jo lähes pelottavana,kiinni käytiin jopa -ja missään ei saa kävellä ettei olla käsipuolessa kiinni tai jos meni istumaan penkille niin vajaassa minutissa oli jo hyeenat ympärillä päivystämässä.Ehkä ruoka on hyvää mutta mitään muuta hyvää ei siinä paikassa ole.En mene lomalle ahdisteltavaksi ja jatkuvasti varuillaan olemaan.Ja siitä vielä maksamaan...

      • Vatkaan mirkkuani

        Me oltiin Soussessa, eikä siellä ollut tuollaista. Taidat olla joku pervo provoilija! Kuules Mirkku Kakkanen, oletko ihan tosissasi?


      • ella kolmonen

        Kyllä olen Mirkku Kakkosen kanssa samaa mieltä,ei siellä rauhassa saa olla,kaupungilla,ravinteleissa ja rannalla,aina joku jätkä kimpussa!!!


      • kujamies
        ella kolmonen kirjoitti:

        Kyllä olen Mirkku Kakkosen kanssa samaa mieltä,ei siellä rauhassa saa olla,kaupungilla,ravinteleissa ja rannalla,aina joku jätkä kimpussa!!!

        miehenäkin voin sanoa,että kyllä siellä miestäkin pelottaa.
        on todella ahdistava paikka. en enään koskaan mene
        sousseen.


      • Soussesulava
        ella kolmonen kirjoitti:

        Kyllä olen Mirkku Kakkosen kanssa samaa mieltä,ei siellä rauhassa saa olla,kaupungilla,ravinteleissa ja rannalla,aina joku jätkä kimpussa!!!

        Voisin vatkata mirkkua ja kakkoseen ellaa. Mutta Soussesta ette saaneet miestä vai mitä valitatte. Sousse on hieno paikka.


      • Herra Huu! Kuka?
        Soussesulava kirjoitti:

        Voisin vatkata mirkkua ja kakkoseen ellaa. Mutta Soussesta ette saaneet miestä vai mitä valitatte. Sousse on hieno paikka.

        Ella ja Mirkku on jääneet paitsi miestä, samoin kujamies! Voi voi! Kaikki on olleet jossain ihan kujalla. Eivät ilmeisesti ole olleet Soussessa, Tuskin edes Tunisiassa.


    • Mana mana mana

      Huippuravintola. Halpaa ja maukasta ruokaa. Loistava tunnelma.

    • tn

      kiitos ilmotuksesta

    • ju´hlaa

      La fiesta ja katukeittiöstä saa lähes ilmaiseksi herkkuja!

      • 1010101

        Kävin syömässä La Fieatassa ja se oli todellinen riman alitus viikon ruokalistassa.


      • lähteäkö ny vaiko ei
        1010101 kirjoitti:

        Kävin syömässä La Fieatassa ja se oli todellinen riman alitus viikon ruokalistassa.

        Oletko juuri palannut? Millaisia lämpötiloja siellä oli helmikuussa? Oliko yhtään rusketuskelejä?


      • Voi persun perse!?!?
        1010101 kirjoitti:

        Kävin syömässä La Fieatassa ja se oli todellinen riman alitus viikon ruokalistassa.

        Missähän tollanen L Fieata on? Helsingissä? Savossa? Hakkaraisen takapihalla? Persun perseessä?


    • Urpoilu sikseen

      10101101 nimimerkki ei ole käynyt koskaan Tunisiassa tai Soussessa. Tuskin on poistunut vanhan äitinsä peräkammarista, jossa elää äidin eläkkeellä kun ei enää sossukaan maksa kaljarahoja urpolle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe