Sousse

mENNEN tULLEN

Oltiin pariin otteeseen. Mukava paikka siksi menimme sinne toistekin. HYVÄÄ RUOKAA! JA SUHTEELLISEN HALPAA!

13

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirkku kakkonen

Näin ne mielipiteet on eriäväisiä....lähes 30 paikassa käyneenä olen itse sitä mieltä että sousse oli ehdoton riman alitus.En ole narisijatyyppi,pystyn olemaan muussakin kun luksuksessa mutta soussessa ei paljonkaan kehumista.Suurin ongelma todella mittava epärehellisyys,aina saa olla valmiina huijaukseen ja varasteluun.Ja mikäli heidän mieliin ei mene asiat niin se tekoystävällisyyskin loppuu siihen paikkaan.Kaupoissa myyjät kun venäjällä-yhtä ystävällisiä.Itse blondina koin miesten ahdistelun jo lähes pelottavana,kiinni käytiin jopa -ja missään ei saa kävellä ettei olla käsipuolessa kiinni tai jos meni istumaan penkille niin vajaassa minutissa oli jo hyeenat ympärillä päivystämässä.Ehkä ruoka on hyvää mutta mitään muuta hyvää ei siinä paikassa ole.En mene lomalle ahdisteltavaksi ja jatkuvasti varuillaan olemaan.Ja siitä vielä maksamaan...

• Vatkaan mirkkuani

Me oltiin Soussessa, eikä siellä ollut tuollaista. Taidat olla joku pervo provoilija! Kuules Mirkku Kakkanen, oletko ihan tosissasi?

• ella kolmonen

Kyllä olen Mirkku Kakkosen kanssa samaa mieltä,ei siellä rauhassa saa olla,kaupungilla,ravinteleissa ja rannalla,aina joku jätkä kimpussa!!!

• kujamies
        ella kolmonen kirjoitti:

Kyllä olen Mirkku Kakkosen kanssa samaa mieltä,ei siellä rauhassa saa olla,kaupungilla,ravinteleissa ja rannalla,aina joku jätkä kimpussa!!!

miehenäkin voin sanoa,että kyllä siellä miestäkin pelottaa.
        on todella ahdistava paikka. en enään koskaan mene
        sousseen.

• Soussesulava
        ella kolmonen kirjoitti:

Voisin vatkata mirkkua ja kakkoseen ellaa. Mutta Soussesta ette saaneet miestä vai mitä valitatte. Sousse on hieno paikka.

• Herra Huu! Kuka?
        Soussesulava kirjoitti:

Voisin vatkata mirkkua ja kakkoseen ellaa. Mutta Soussesta ette saaneet miestä vai mitä valitatte. Sousse on hieno paikka.

Ella ja Mirkku on jääneet paitsi miestä, samoin kujamies! Voi voi! Kaikki on olleet jossain ihan kujalla. Eivät ilmeisesti ole olleet Soussessa, Tuskin edes Tunisiassa.

• Mana mana mana

Huippuravintola. Halpaa ja maukasta ruokaa. Loistava tunnelma.

• tn

kiitos ilmotuksesta

• ju´hlaa

La fiesta ja katukeittiöstä saa lähes ilmaiseksi herkkuja!

• 1010101

Kävin syömässä La Fieatassa ja se oli todellinen riman alitus viikon ruokalistassa.

• lähteäkö ny vaiko ei
        1010101 kirjoitti:

Kävin syömässä La Fieatassa ja se oli todellinen riman alitus viikon ruokalistassa.

Oletko juuri palannut? Millaisia lämpötiloja siellä oli helmikuussa? Oliko yhtään rusketuskelejä?

• Voi persun perse!?!?
        1010101 kirjoitti:

Missähän tollanen L Fieata on? Helsingissä? Savossa? Hakkaraisen takapihalla? Persun perseessä?

• Urpoilu sikseen

10101101 nimimerkki ei ole käynyt koskaan Tunisiassa tai Soussessa. Tuskin on poistunut vanhan äitinsä peräkammarista, jossa elää äidin eläkkeellä kun ei enää sossukaan maksa kaljarahoja urpolle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      139
      2783
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      270
      2402
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      26
      1456
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      116
      1144
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      99
      1099
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1033
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      982
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      58
      886
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      62
      854
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      291
      847
    Aihe