Avovaimon isosisko villinä 3

fantasiakirjoittaja

Sain Marilta viestin, jossa hän pyysi pyörähtämään työpaikallaan. Hän työskentelee pienessä mainostoimistossa aivan keskustassa ja mietin miksi ihmeessä hän halusi minun käyvän siellä. Ruokatunnilla lähdin käymään hänen luonaan ja astuin sisälle tunnelmalliseen toimistoon. "Moi, kiva kun tulit", Mari tervehti laskiessaan läppärinsä kannen ja nousi tuoliltaan. "Moikka, mitäs sulla oikein oli", kysyin häneltä ja kaadoin kahvia mukiin. Mari astui tiskin takaa tiukassa jakkuhameessa ja valkoisessa tyköistuvassa kauluspaidassa. Hän näytti jälleen todella seksikkäältä, lyhyissä hieman sekaisissa tummissa hiuksissaan.

"Oon tänään yksin töissä", hän sanoi kävellessään ovelle ja veti sen lukkoon. "Ja mulla tekee ihan helvetisti mieli", hän jatkoi tullessaan eteeni ja otti kädestäni kiinni ja vei meidät takahuoneeseen. Takahuoneessa oli kaksi isoa sohvaa vastakkain joiden välissä oli lasinen pöytä ja suuressa televisiossa pyöri musiikkikanava. Menimme sohvan eteen, johon Mari istuutui ja alkoi availla housujani. "Tää on jotain, mitä Arto ei pysty mulle antaa", hän sanoi otettuaan turpoavan kyrpäni käteensä ja alkoi vedellä vielä löysää esinahkaani edestakaisin. Kyrpäni kasvoi nopeasti täyteen mittaansa ja Mari rupesi nuolemaan isoa terskaani. "Kyllä Kaisa on onnentyttö kun tällaista saa", hän sanoi ja katsoi suonikasta kankeani.

Sillä hetkellä vatsassani kouraisi. "Pitikö hänet nyt ottaa mukaan tähän", suutahdin Marille ja otin hänen leuastaan kiinni ja katsoin häntä silmiin. Mari pahoitteli ja alkoi hyvittää sanojaan. Hän haukkasi kyrpäni syvälle suuhunsa ja tunsin miten se terskani upposi pitkälle hänen kurkkuunsa. Nauttiessani syväkurkusta, vein käteni Marin paidan alle hyväilemään hänen rintojaan. Avasin hänen kauluspaidan napit ja vapautin
ihanan pienet rinnat, joissa nännit törröttivät kivikovina.

Mari nousi seisomaan ja istuin alas kylmälle, kalliin oloiselle lasipöydälle. Mari laski hameen lattialle ja aloin puristella hänen tiukkoja pakaroita. Pujotin kädet mustien stringien alle ja vedin ne hänen nilkkoihin. Mari oli ajellut itsensä täysin posliiniksi ja pienet häpyhuulet roikkuivat turvonneina ja märkinä. Mari kääntyi ympäri ja nojautui sohvan selkänojaan, pyllistäen kauniin pillunsa ja ihanan pyllereikänsä suoraan eteeni. Survasin kieleni pehmeään lihaan ja pyörittelin sitä reippaasti ympäri hänen sulojaan. Nousin seisomaan ja painoin kankeni pienen kitkan vastustelusta huolimatta syvälle Mariin, jolloin hän kiljahti ja nojautui edemmäksi sohvalla. Kiedoin käteni hänen rintojen ympärille ja jatkoin tahdikkaasti panemista.

Nojauduin taaksepäin ja tarrasin hänen pakaroihin ja seurasin kuinka uppouduin kerta toisensa jälkeen tiukasta reiästä sisään, joka venyi varttani pitkin ulospäin monia senttejä. Siirryin istumaan sohvalle ja Mari tuli syliini, ohjaten kyrpäni jälleen sisäänsä. Marin alkaessa ratsastamaan, aloimme suudella kiiheästi, käsiemme vaellellessa pitkin vartaloitamme. Ensimerkit tulemistani alkoi tulla ja nousin ylös, pitäen Marin sylissäni. Polvistuin lattialle pöydän eteen ja laskin Marin hitaasti sen päälle. Vedin hänet reunalle ja kiedoin käteni hänen reisien ympärille ja jatkoimme naimista.

Mari nousi kyynärnojaan ja hieroi voimakkaasti klittaansa, alkaen myös saavuttaa kliimaksin. Hän heilutti päätänsä hervottomasti ja keunutti lantiotaan niin voimakkaasti, että minulla oli vaikeuksia pysyä hänen sisällään. "AAAH....IHANAA...", Mari huusi pääpunaisena ja vedin samalla itseni ulos hänestä ja lennätin spermani hänen vatsalleen. Runkkasin viimeisiä tippoja lerpattaville huulille, Marin samalla levitellessä nesteitäni vatsallaan, hengittäen raskaasti. "Uuhh...piristipä ihanasti päivää", Mari sai sanottua hengityksen tasattua.

Nousimme pukemaan vaatteemme ja katsoin kelloa ja totesin ruokkikseni olevan jo ohi. "No, kiitos tästä, mun pitää mennä", sanoin hänelle ja poistuin takahuoneesta Marin jäädessä pyyhkimään pakaroidensa jälkiä pöydästä.

2

29557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      527
      5730
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    3. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      87
      1894
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1749
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1305
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1025
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe