Nuo itkettyneet kasvot peilissä
ne ovat minun
Nämä nyrkkiin puristuneet kämmenet
ne ovatminun
Tämä iloton,loskainen elämä
se on minun
Kovia puheita
liian vähän helliä sanoja
mitä siitä tulee...
ei muuta kuin
vanha surullinen tarina
Surullinen elämäntarina
Kauris-62
2
181
Vastaukset
Montako kyyneltä
kuin surun kuvaani
pitää peilini näkevän
näissä ahavoituneissa käsissä
kostuneita ihopoimuja
ihollani
Ja minä puristan onneni
säpäleitä kuin kootuiksi
hippusiksi aamuniporteille
kuinka monta päivää,yötä
pitää kulua,jotta kuulisin
sanat
Rakkaudesta,
joihin kyyneliin voisin onneni
ripustaa
että monista surullisista
ajoistani vuodattaa
Sydämeeni
onnenseppeleeni
Elämään !
Sinulle Hyvää Joulukuuta
näiltä valkeilta lumilta,
jäljiksi Sinun astella.- Kauris-62*
Kiitos dolan! Vastausrunosi oli ihana lukea näin sunnuntaipäivän aluksi.
Hyvää joulun odotusta sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665595Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932942- 2742601
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä222191Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581329Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131203- 881165
- 901146