Kaikkialta olen yrittänyt etsiä mistä sais joko toppa- tai ulkoiluhousut isossa koossa.. Koko pukukin kelpaa, mutta enimmäkseen housut kiinnostaa..
Hobbyhall, ellos, huuto.net käyty läpi, googlesta etsinyt, mutta EI.. Ei löydy..
Mistä saa?
Toppa-/ulkoiluHOUSUJA koko 48 --->
7
951
Vastaukset
- sdpopåasdfip
helsingin lorellassa. en tiedä onko enää, kun mun mielestä kauppojen koko ja valikoima pienentynyt vaikka niitä 2 keskustassa outlet herttoniemessä onkin. itse löysin sieltä n. 7 v. sitten toppahousut ja -takin (setti) kokoa 54- 58. myytävänä oli myös toppahousuja erikseen.
tampereella, turussa ja lahdessakin on lorellat. kannattaa käydä kysymässä tai vaikka soittaa. voivat varmasti toisesta liikkeestä lähettää, jollei sinua lähemmässä myymälässä ole.
ja jos et löydä mistään, niin osta nuo minun vanhat (tummansiniset), kun eivät enää mahdu päälle *LOL*. pidetty muutaman kerran.- Mintta77
Moi!!
Etsin despeeraattisesti ulkohousuja.
Minkä kokoisia sulla on??
Olisko mahdis nähdä kuvan niistä??
Ja minkähintaiset olisivat?
Vastaa kiltti: [email protected]
Kiitos.
Terv. Mikaela Nordqvist
- kaupoissa on
Sportia-liikkeissä on aina ollut kauden ulkoiluvaatteita D-mitoituksella, eikä D48 ole edes iso!!!
Prismasta ostin itselleni 48-kokoiset Raiskin ohuet ulkoiluhousut, Sportiasta olen ostanut verkkovuorisen ulkoilupuvun. Valitettavasti en muista mistä ostin kevyttoppahousuni, olen pitkä ja kokoa 48 joten aina ei onnistu mutta noissa toppahousuissa oli mullekin tarpeeksi pitkät lahkeet. - ja yllätyin
Kävin kotipuolessa (pienemmässä kaupungissa) ja siellä Kesport-liikkeessä. Oli useita eri D-mitoitettuja vaihtoehtoja! Merkkeinä ainakin Raiski ja Torstai, kokoja D52 saakka ja peräti eri värejäkin tarjolla. Ostin pelkän toppatakin, mutta toppahousujakin oli saatavissa.
Sen sijaan täältä Turusta en ole löytänyt oikein mitään! Urheilukaupoissa koot loppuvat yleensä aina kesken eikä Lorella-tyyli kiinnosta. Prisma on ollut ainoa paikka, jossa on ollut D-mitoituksia satunnaisesti. Isoissa kaupungeissa urheiluliikkeiden ei ilmeisesti tarvitse palvella kaikenkokoisia, kun menekkiä on tarpeeksi normaalikokoisten vaatteilla. Pikkukaupungin liikkeessä taas sanottiin, että isoja kokoja kannattaa pitää, niitä menee paljon. - palelee!
Lahdessa ei ollut Lorellassa, eikä muutamassa urheiluliikkeessä missä kävin.. Robin Hoodissa naisten isoimmat toppahousut oli muistaakseni kokoa 42... Miesten osaston housut eivät mene perseestä tai lantioista... No, okei, yhdet meni, mutta on malliltaan semmoset, että tippuu alaspäin ja saumat niin heikkoja että repeää kävellessä.. Eli toppahousut on vielä haussa....
Tosissaan huuto.net:issäkään ei ole.. =((
Mutta sdpopåasdfip, ellet ole jo myynyt housuja, niin laitatko vaikka mailia [email protected] ??? =))
NetAnttilassa oli joku D48 vaiko D50 mitotus yhdessä PUVUSSA, mutta epäilen että on kanssa pieni.. =// - Riina
tilasin itsseleni http://www.bigoliver.fi/aero-mustat-laskettelu-ulkoiluhousut.html tämmöset. 4 xl :)
- yks iso nainen
Mut noikin on miesten mallistosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810