1) Osaako kukaan suositella yksityisille kodin muuttopalvelua, joka olisi edullinen ja luotettava? Olemme muuttamassa lähiaikoina Riihimäen sisällä.
2) Mistä saa vuokrattua muuttoauton Riihimäellä tai Hyvinkäällä edullisimmin?
Halvin muuttopalvelu ja vuokra-auto?
10
3146
Vastaukset
- sbortti
urheiluseura- ja ilmoita ensin paljonko olet valmis maksamaan. monille seuroille pikku tulot on tarpeen. saa ostettua sali-aikaa, palloja yms. välineitä ja varusteita
- Ei- viestin aloittaj
Kiitos sinulle sbortti hyvästä ja asiallisesta vastauksestasi kysyjälle. Tuli oikein itsellekin hyvä mieli, kun joku tälläkin palstalla vastaa kysymyksiin asiallisesti, ystävällisesti ja "hoksaa" vielä ehdottaakin noin hyvää vaihtoehtoa. EIpä olisi minulle itsellenikään tullut mieleen, että todellakin ko. palvelua voisi kysyä esim. urheiluseuroilta. Mukavaa itsenäisyyspäivää ja joulun ajan odotusta.
- 12 14 16
Ei- viestin aloittaj kirjoitti:
Kiitos sinulle sbortti hyvästä ja asiallisesta vastauksestasi kysyjälle. Tuli oikein itsellekin hyvä mieli, kun joku tälläkin palstalla vastaa kysymyksiin asiallisesti, ystävällisesti ja "hoksaa" vielä ehdottaakin noin hyvää vaihtoehtoa. EIpä olisi minulle itsellenikään tullut mieleen, että todellakin ko. palvelua voisi kysyä esim. urheiluseuroilta. Mukavaa itsenäisyyspäivää ja joulun ajan odotusta.
Havaintijeni mukaan tällä palstalla on ollut vaikka kuinka paljon hyviä ja ystävällisiä vastauksia ja ohjeita.
Törkeitä kommentteja ei ole paljon, ja kun huomaa sellaisen, niin heti vaan painaa kohtaa: ilmoita asiattomasta viestistä. Kun olen pyytänyt poistoja, niin tällä palstalla on ne melko nopeasti poistettukin.
Välillä on erimielisyyksiä, mutta eiväthän kaikki voi olla samaa mieltä. - Xxxxxxxxxy
Mitkä urheiluseurat?
- rilla-milla
http://www.sasalo.com/?gclid=CPy6z5Dp16UCFYMI3wodUhMkjg
tätä ovat tuttavani kehunneet, kannattaa kysyä hintaa, on mihin vertaa ...
itse soitin kerran , tosi ystävällinen palvelu : )- Samoilla mennään
Kyllä kuullut samaa, todella ystävällistä palvelua. Ja vieläpä ripeää toimintaa ilman koheltamista ja kolhimista.
- ...
www.riihimaenajoneuvovuokraus.fi
- jepjep-_-
Kysyisin amistolta. Auto ja kantajia löytyy
- 123t
Halvin on Vantaan A.Kilta Tikkurila.
- MUUTTO
HEI,
OLISI TERVAKOSKELTA MUUTTO LAHTEEN, KESÄKUU 01.-15.06.2018 VÄLISENÄ AIKANA.
LÖYTYYKÖ EDULLISTA, RAUHALLISTA MUUTTOKAVERIA LÄHIALUEELTA ?
TAVARAT MAHTUVAT PAKETTIAUTOON.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417