ilta roomassa

jeanvaljean,,

Katselin ulos hotellin ikkunasta,näköalassa ei ollut kehumista; suljettu sisäpiha,vastapäätä oli romahtamisvaarassa oleva toimistorakennus , piha oli kaivettu auki ja montussa hääri muutama työmies ,kenelläkään ei näyttänyt olevan suurempaa kiirettä työntekoon,mutta puheenpolotus oli kiivasta ja käsiä leviteltiin joka suuntaan
-hmm ,mietin itsekseni,vanha sananlasku:"ei Roomaakaan päivässä rakennettu" sai nyt uuden merkityksen..
Sillä Roomassa sitä nyt oltiin,vihdoin ja viimein,vuosien jälkeen olin vihdoinkin päätynyt "Ikuiseen kaupunkiin".
Olin jo 45 vuotias joten minun kai olisi pitänyt käydä täällä aiemmin,mutta se oli jostain syytä jäänyt.
Käännyin ja menin vessaan.Lorottaessani likaisenharmaaseen posliinipyttyyn kuulin naapurihuoneesta naisen äänekästä voihkintaan johon sekoittui miehen yhtä äänekästä mörinää--
Äänet tekivät minut jonkin verran levottomaksi ja sepalusta sulkiessani mietin jo kuinka pääsisin lähempään kontaktiin jonkun tummasilmäisen ja uhkean roomattaren kanssa..
Italian kielen taitoni rajoittui muutamiin fraaseihin mutta kaipa täälläkin englannilla pärjäisin
Otin avainkorttini peilipöydän päältä,vilkaisin vielä kerran peiliin ja näin siellä sen mitä olin tähänkin asti tottunut siellä näkemään: tummat ,hieman otsalta harvenneet hiukset,kapeat vihreät silmät kirveellä veistetyissä kasvoissa,eli melko normaalit suomallaispiirteet lukuunottamatta syvää rusketusta joka johtui vuosien oleskelusta lähellä päiväntasaajaa..
No näillä mennään sanoin itsekseni,pakkohan se on
Suljin oven perässäni ja kävelin punaisen amton peittämää kapeaa ja melko hämärää käytävä kunnes tulin hissin kohdalle
Ohitin sen ja kävelin portaat alas respaan jossa gigolon näköinen viiksekäs portieeri toivotti minulle hyvää iltaa tai niin ainakin oletin hänen konekiväärimäisen nopeasta säksätyksestään.
Pikkuinen vastaanottotila oli tupaten täynnä japanilaisturisteja joten hänellä ei ollut aikaa tuhlata minuun sen enempää..

0

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
        Ikävä
        66
        3112
      2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
        Tunteet
        9
        1841
      3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        111
        1724
      4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
        Maailman menoa
        224
        1239
      5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
        Ikävä
        125
        1019
      6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
        Ikävä
        93
        953
      7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
        Ikävä
        60
        934
      8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
        Maailman menoa
        67
        926
      9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
        Ikävä
        84
        849
      10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
        Viihde ja kulttuuri
        6
        845
      Aihe