Minua "vaivaa" ongelma. Nänninpäät ja alue, josta lapsi imee, ovat muuttuneet pinkeiksi ja kuiviksi. Kipeä alue ei kuitenkaan ole, haitta on lähinnä ulkonäöllinen, sillä nännit ovat aika hullunkurisen näköiset ollessaan pinkit keskeltä ja tummanruskeat ympäriltä. Mistä lienee kyse? Normaalia? Palautuuko ikinä normaalin väriseksi? minulla nännit ja ympärysalue muuttivat kokonaan väriä ruskeaksi raskausaikana.
bepanthenia olen koittanut laittaa, ei auta. Pojalla oli sammas, joka hävisi lääkkeen jälkeen.
Kuivat, punaiset nännit.
3
866
Vastaukset
- minä vaan
Käy ostamassa (tai siis laita isukki asialle) Lansinoh-rasvaa apteekista tai hyvin varustetusta lastentarvikeliikkeestä. Mä kärsin vastaavista oireista ensimmäisen aikaan ja tällä toisella kertaa ei ole ongelmia tullut kun rasva on auttanut. Tuubi on pieni, mutta tosi riittoisa. Olisko hinta ollut jotain 9e, mutta hintansa väärti. Nauti vaan naisellista muodoista, sillä rinnat palautuu imettämisen jälkeen aikalailla entisiin mittoihin.
- Teresaperäkylältä
samanlaista puhdistettua lampaanrasvaa nimellä Pirelan 100. Pieni huulirasvan kokoinen laatikko.
Halvempaa.
Väri "haalistuu" aikanaan. Tummuuden on tarkoitus ohjata vauva oikeaan osoitteeseen. ;) - Teresaperäkylältä
Teresaperäkylältä kirjoitti:
samanlaista puhdistettua lampaanrasvaa nimellä Pirelan 100. Pieni huulirasvan kokoinen laatikko.
Halvempaa.
Väri "haalistuu" aikanaan. Tummuuden on tarkoitus ohjata vauva oikeaan osoitteeseen. ;)siis Purelan 100
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656212Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv922793Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921781Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am381472Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491015
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23928- 66912
- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903