Kuivat, punaiset nännit.

nännni

Minua "vaivaa" ongelma. Nänninpäät ja alue, josta lapsi imee, ovat muuttuneet pinkeiksi ja kuiviksi. Kipeä alue ei kuitenkaan ole, haitta on lähinnä ulkonäöllinen, sillä nännit ovat aika hullunkurisen näköiset ollessaan pinkit keskeltä ja tummanruskeat ympäriltä. Mistä lienee kyse? Normaalia? Palautuuko ikinä normaalin väriseksi? minulla nännit ja ympärysalue muuttivat kokonaan väriä ruskeaksi raskausaikana.
bepanthenia olen koittanut laittaa, ei auta. Pojalla oli sammas, joka hävisi lääkkeen jälkeen.

3

901

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

Käy ostamassa (tai siis laita isukki asialle) Lansinoh-rasvaa apteekista tai hyvin varustetusta lastentarvikeliikkeestä. Mä kärsin vastaavista oireista ensimmäisen aikaan ja tällä toisella kertaa ei ole ongelmia tullut kun rasva on auttanut. Tuubi on pieni, mutta tosi riittoisa. Olisko hinta ollut jotain 9e, mutta hintansa väärti. Nauti vaan naisellista muodoista, sillä rinnat palautuu imettämisen jälkeen aikalailla entisiin mittoihin.

• Teresaperäkylältä

samanlaista puhdistettua lampaanrasvaa nimellä Pirelan 100. Pieni huulirasvan kokoinen laatikko.
        Halvempaa.
        Väri "haalistuu" aikanaan. Tummuuden on tarkoitus ohjata vauva oikeaan osoitteeseen. ;)

• Teresaperäkylältä
        Teresaperäkylältä kirjoitti:

samanlaista puhdistettua lampaanrasvaa nimellä Pirelan 100. Pieni huulirasvan kokoinen laatikko.
        Halvempaa.
        Väri "haalistuu" aikanaan. Tummuuden on tarkoitus ohjata vauva oikeaan osoitteeseen. ;)

siis Purelan 100

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      116
      709
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      77
      673
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      48
      648
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      573
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      556
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      507
    9. 26
      471
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      52
      444
    Aihe