huhtikuussa new yorkiin

vanhukset

Olemme lähdössä New Yorkiin huhtikuun alussa. Neuvokaa jokin hyvä hotelli keskustassa, mikähän se keskusta onkaan? Ja muitakin neuvoja otamme vastaan Olemme jo yli 70 vuotiaita.

4

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mtaman

      Tieten kun ei tidä minkä hintaluokan hotellia haette, niin on vähän vaikea ehdotuksia antaa mutta itse olin tuossa vuosi sitten tässä hotellissa ja olin oikein tyytyväinen.
      Hotelli on erinomaisella paikalla Manhattanilla ja hintakin on kohtuullinen.

      http://www.hotelstanford.com/

      • Omppulover

        Lähdettekö Huhtikuun alku- vaiko loppupuolella?
        Kokemuksieni mukaan olemme silloin juuri hintojen taitteessa.
        Huhtikuun alkupuolelle ja keskivaiheellekin vielä saattaa kovalla työllä löytyä ihan järkihintaista majoitusta, mutta mitä lähemmäksi kevätkesää mennään, niin hinnat nousevat (usein kovastikin)


        Itse olemme taas lähdössä helmikuussa ja tälläkertaa valikoitui keskihintainen **** hotelli www.thestrandnyc.com

        Saimme 2 vkon hotelliyöt ja lennot yhdellä vaihdolla n. 2900,00 €

        Aikaisemmin ollaan oltu mm. Wyndham ketjun hotelleissa ja hyviä ovat olleet. Hotellivinkiksi voisi ennemminkin ottaa sellaisen, että ottakaa majoituksenne ennemmin metrolinjan läheltä (1-2 blocks) kuin esim. Times Squaren läheltä.
        Times Square kun tuntuu olevan monelle se numero 1. Eikä siinä mitään, hieno paikkahan se onkin, mutta niin helppo ja mutkaton on Nycin metrojärjestelmä,että kunhan vaan on oman hotellin lähellä metroasema, niin loppu sujuu muutamissa minuuteissa ja pääsee näin helposti lähes kaikkiin kuuluisimpiin nähtävyyksiinkin. TSQn lähellä myös hotellihinnat ovat hieman ylempänä kuin muualla.

        Sanoitte olevanne jo hieman iäkkäämpiä, joten ihan halvinta luukkua en myöskään suosittelisi, sillä niistä ette tod.näk. löydä omaa kylpyhuonetta/wc tä. vaan ne on sijoitettu yhteiskäyttöön esim. saman kerroksen muiden asukkaiden kanssa. Hyvä nyrkkisääntö taitaa olla tuo sadan euron raja / vrk.
        Kun mennään 100 ja 150€ väliin niin saa jo hieman laatuakin (hyviä **** tähdenkin hotelleja ja alle 100€ huoneet ovgat sitten helposti näitä ** - *** tähden hotelleja, joissa yhteiset kylppärit yms...

        Toisaalta itse löydän mielestäni usein hyviä ja edullisiakin hotelleja, mutta se maksaa monen illan nettiselailun. Mikä sitten on vaivan arvoista... en tiedä. Käytän itse normaaleja netin halpavaraamoja kuten www.ebookers.fi tai www.expedia.com mutta näitähän on vaikka kuinka paljon.

        Mikäli teille tulee muita kysymyksiä mieleenne, niin kertokaa ihmeessä.


      • mainittukin
        Omppulover kirjoitti:

        Lähdettekö Huhtikuun alku- vaiko loppupuolella?
        Kokemuksieni mukaan olemme silloin juuri hintojen taitteessa.
        Huhtikuun alkupuolelle ja keskivaiheellekin vielä saattaa kovalla työllä löytyä ihan järkihintaista majoitusta, mutta mitä lähemmäksi kevätkesää mennään, niin hinnat nousevat (usein kovastikin)


        Itse olemme taas lähdössä helmikuussa ja tälläkertaa valikoitui keskihintainen **** hotelli www.thestrandnyc.com

        Saimme 2 vkon hotelliyöt ja lennot yhdellä vaihdolla n. 2900,00 €

        Aikaisemmin ollaan oltu mm. Wyndham ketjun hotelleissa ja hyviä ovat olleet. Hotellivinkiksi voisi ennemminkin ottaa sellaisen, että ottakaa majoituksenne ennemmin metrolinjan läheltä (1-2 blocks) kuin esim. Times Squaren läheltä.
        Times Square kun tuntuu olevan monelle se numero 1. Eikä siinä mitään, hieno paikkahan se onkin, mutta niin helppo ja mutkaton on Nycin metrojärjestelmä,että kunhan vaan on oman hotellin lähellä metroasema, niin loppu sujuu muutamissa minuuteissa ja pääsee näin helposti lähes kaikkiin kuuluisimpiin nähtävyyksiinkin. TSQn lähellä myös hotellihinnat ovat hieman ylempänä kuin muualla.

        Sanoitte olevanne jo hieman iäkkäämpiä, joten ihan halvinta luukkua en myöskään suosittelisi, sillä niistä ette tod.näk. löydä omaa kylpyhuonetta/wc tä. vaan ne on sijoitettu yhteiskäyttöön esim. saman kerroksen muiden asukkaiden kanssa. Hyvä nyrkkisääntö taitaa olla tuo sadan euron raja / vrk.
        Kun mennään 100 ja 150€ väliin niin saa jo hieman laatuakin (hyviä **** tähdenkin hotelleja ja alle 100€ huoneet ovgat sitten helposti näitä ** - *** tähden hotelleja, joissa yhteiset kylppärit yms...

        Toisaalta itse löydän mielestäni usein hyviä ja edullisiakin hotelleja, mutta se maksaa monen illan nettiselailun. Mikä sitten on vaivan arvoista... en tiedä. Käytän itse normaaleja netin halpavaraamoja kuten www.ebookers.fi tai www.expedia.com mutta näitähän on vaikka kuinka paljon.

        Mikäli teille tulee muita kysymyksiä mieleenne, niin kertokaa ihmeessä.

        tuo huhtikuun alku... En taas huomannut kiireessä...

        T. sama


    • NYyyyh

      Helmsley ja sanoivat, että nimenomaan harmaapäiset herrasmiehet, kun käyvät varaamassa matkaa, toivovat tähän hotelliin. :) kuulemma jokin legendaarinen hotelli. Olimme itse hotel New York Palacessa ja kyllä todella ko. hotellia lämpimästi suosittelen, ei ihan halvimmasta päästä, ei mikään ökyhintainen kuitenkaan, mutta mieletön palvelu ja ylhäältä kannattaa pyytää huone, me olimme 48.kerroksessa. Joo, se keskusta on iso. :) niin moni hotelli on ydinkeskustassa mutta kuitenkin toisistaan kaukana, liikkuminen siellä on helppoa kuitenkin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe