Mitkä ovat TOP-10 kohteet Havannassa mielestäsi?
Havanna
8
909
Vastaukset
- kuubailija.
Ainakin kannattaa kierrellä Havana Centrossa jossa näkee millaista Havanassa oikeasti on. Havana Viaja antaa vähän liian ruusuisen kuvan paikasta.
Eikä kannataa unohtaa kaikkia niitä hienoja rahanriistämiskusetuksia joita jineterot ovat rikkaille turistelle keksineet.
"Hello my friend, where are you from?"- kiikari
No just olipa hyvä suositus. Capitoliosta ei kannata mennä hirveästi eteläiseen Centroon, se taitaa olla jopa turvatonta aluetta.
- kuubailija.
kiikari kirjoitti:
No just olipa hyvä suositus. Capitoliosta ei kannata mennä hirveästi eteläiseen Centroon, se taitaa olla jopa turvatonta aluetta.
Eipä se minusta ainakaan päiväsaikaan mitenkään turvatonta ollut vaikka siellä yksin liikuinkin. Porukalla liikkuessa tuskin mitään ongelmia on. Se eteläinen Centro tosin ehkä oli hieman epämääräisempää aluetta mitä Capitolista länteenpäin mentäessä. Itse asuin tuolla Centrossa olevassa casassa kun Havanassa olin.
Mutta kuten sanoin, jos haluaa nähdä millainen Havana oikeasti on, pitää lähteä pois Havana Viajosta.
- kiikari
Ei missään järjestyksessä:
Malecón - rantakatu
Habana vieja - vanhan kaupungin kierros
Mojito Hotel AMBOS MUNDOSin kattoterassilla
Ekskursio: Finca Vigía (opastettu kierros)
Drinksu Hotel Nacionalin puutarhapatiolla
Casa de la musica
Colon Cemetery
Castillo el Morro
El Aljiben kana Miradorissa
Huron Azul Paladar Restaurant- 19
Partagasin sikaritehdas ja myymälä ovat aika ehdottomat kohteet!
- kiikari
Casa de la musica tosiaan Miramarissa, kuten El Aljibe.
- Aisa 23
Jos olet mies niin Casa de la Musica (Miramar) ja Salon El Rojo riittää.
- Salsatyttö
..Tropicana-Cabaree, upeaa tanssia, laulua, glamouria. Kauniita ihmisiä, salsaa. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477006Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3232630Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271226
- 301168
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 86985
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99961Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60935- 41812