eli, mulla on ongelmana, että kun laitan google kuvahakuun hakusanaks vaikka jalkapallo, niin sitte hakutuolkset näkyy sillee oudosti, että kaikkien esim. 10 sivun tulokset on samalla sivulla ja ne on sillee:
sivu 1: ja sitte niitä kuvia siltä sivuvlta yksi sitte..
sivu 2: ja sitte sivun kaks kuvis
eli toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkotin, eli ennen nämä kuvat on näkyny sillee että yhden sivun kuvat aina yhdellä sivulla ja sitte oon vaihtanu sivulle kaksi jne. siellä alareunassa lukee kyllä, että vaihda perusversioon, mutta kun painan siitä niin se muuttuu vain hetkellisesti, mutta seuraavalla kerralla kun meen kattomaan millä tahansa hakusanalla, niin pitäisi jälleen kerran painaa tuota vaihda perusversioon.
Jos joku osaisi auttaa ja tietäisi, että miten tuon voi vaihtaa ainiaaksi siihen perusversioon, ettei se muutu itsestään taas toillaiseksi. Kiitos jo etukäteen! :)
Onko jollain muullakin käyny tollee?
Google kuvahaku! Apua!
-
2
1135
Vastaukset 2
- ei hyvä..
Joo, näköjään on google tehny tommosen jutun nyt, ei kai siihen mikään oma säätely auta.
Vaihda se perusversioon ja boojkmarkkaa sivu sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561234- 16845
- 68742
- 63735
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69698Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131625Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9570Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8520Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45518- 4492
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �119492Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 36435
- 16431
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 70418
- 34414