Haaleat värit ja teksti myös vailla terävyyttä
Itselläni asennin ensin ihan hyvin toimivan BENQ (X900, X900W, X2000W, X2200W series) LDC Monitor. Lakkasi toimimasta, eli en saa ollenkaan terävyyttä eli haalea kuva. Ensin yritin koneestani säätää, värit ja muut. Olen yrittänyt hakea ohjelmaa jolla korjata, mutta en ole löytänyt. Olen myös asentanut uudelleen CD:n, joka tuli mukana näytön ostaessani noin puolitoista vuotta sitten. Mikään ei vielä ole tehonnut.
Mitä teen, että tekisin oikein tuon säädön? Luultavasti täytyisi ladata ohjelma netistä. En löydä mallia netistä ladatakseni, ja pitäisi olla tutuilla kielillä, siis miel. suom. tai ruots.
Yritin myös Windovs ohjelmalla vikaa ja ohjeita hakea. Sieltä tuli pyyntö että laittaisin CD paikalleen, mistä voi hakea jotakin Sw...juttua, mikä puuttuu. Pitääkö laittaa se CD mikä oli ihan alkuun tietokoneen mukana eikä näytön mukana tullut?
BENQ
Haalea kuva
0
240
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477