Haaleat värit ja teksti myös vailla terävyyttä
Itselläni asennin ensin ihan hyvin toimivan BENQ (X900, X900W, X2000W, X2200W series) LDC Monitor. Lakkasi toimimasta, eli en saa ollenkaan terävyyttä eli haalea kuva. Ensin yritin koneestani säätää, värit ja muut. Olen yrittänyt hakea ohjelmaa jolla korjata, mutta en ole löytänyt. Olen myös asentanut uudelleen CD:n, joka tuli mukana näytön ostaessani noin puolitoista vuotta sitten. Mikään ei vielä ole tehonnut.
Mitä teen, että tekisin oikein tuon säädön? Luultavasti täytyisi ladata ohjelma netistä. En löydä mallia netistä ladatakseni, ja pitäisi olla tutuilla kielillä, siis miel. suom. tai ruots.
Yritin myös Windovs ohjelmalla vikaa ja ohjeita hakea. Sieltä tuli pyyntö että laittaisin CD paikalleen, mistä voi hakea jotakin Sw...juttua, mikä puuttuu. Pitääkö laittaa se CD mikä oli ihan alkuun tietokoneen mukana eikä näytön mukana tullut?
BENQ
Haalea kuva
0
230
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408