Ostin koneen, johon oli asennettu valmiiksi McAfeen kokeiluversio, mutta nyt sen voimassaoloaika on päättynyt (tosin, toimintokeskus näyttää, että mm. Mcafeen palomuuri ja virustentorjunta olisivat edelleen käytössä...) No, joka tapauksessa olisi varmaan aiheellista, että asentaisin masinaan uudet torjuntaohjelmat, joten kysynkin, että mitkä ilmaisista torjuntaohjelmista minun olisi koneelleni aiheellista asentaa? Olen lukenut mm. tuosta Avastista ja ajattelin sitä, mutta mitä muuta tarvitsen? Itse en ymmärrä mm. yhteensopivuuksista mitään. Käyttöjärjestelmä on Windows 7.
Suojaus
koneelleni?
1
319
Vastaukset
Avast on suomenkielinen ja hyvä virustorjunta. Katso vain että lataat oikean version ( 64 bit tai 32 bit versio), voi mennä automaattisestikin oikein mutta tarkista.
http://www.avast.com/en-eu/index
MSE on myös hyvä ja yksinkertainen vaihtoehto. Tämäkin on suomenkielinen.
http://www.microsoft.com/security_essentials/
Mitään muuta ei tarvita. Windowsin oma palomuuri on hyvä ja kunnolla toimiva ja vain YKSI virustorjuntaohjelma koneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029