DEKSTROOSI. Pahentaako hiivakorvaa ?

Mitenköhän on ?

Lääkäri määräsi maitohappobakteereja koiralleni jolla on ollut jatkuvia korvatulehduksia. Siinä on ainakin tällainen aine kuin Dekstroosi. Joka on siis rypälesokeria. En ole uskaltanut sitä sitten antaa koiralleni kun pelkään että sen korvatulehdukset rupeavat taas vaivaamaan kyseisen aineen takia. Koira on muutenkin eliminaatiodieetillä. Mitäpä mieltä itse olette ? uskallanko mahdollisesti hyvinkin allergiselle koiralleni antaa kyseistä maitohappobakteerivalmistetta ?

0

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
        Ähtäri
        44
        2938
      2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
        Puolanka
        22
        2857
      3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
        Ikävä
        46
        2663
      4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
        Ikävä
        50
        2479
      5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
        Ikävä
        58
        2428
      6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
        Ikävä
        46
        2398
      7. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
        Kotimaiset julkkisjuorut
        78
        2118
      8. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
        Ikävä
        53
        2101
      9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
        Ikävä
        69
        2018
      10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
        Ikävä
        45
        2012
      Aihe