Laser osoitin

123454werty

Kenellä on semmonen mulla on 20mw sen kantama on 1km
onko kenelläkän laser osoitinta

25

5691

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghjk,khgfredfggf

      Hanki 20 terawattinen ennen kuin tulet tänne lesoon

    • Dragonlaser

      200mW laser löytyy, en suosittele hankkimaan koska jo vaikka 3 metrin päässä olevaan valkoisen pintaan tolla osottaa niin silmiin ottaa. Saa pamautettua ilmapalloja, sytytettyä tulitikkuja, poltettua tummia esineitä jne. Ei ihan mikään lelu enää.

      • Ju.Le

        Eikös kovimmat ole 1000mW mitä voi mukana kantaa, semmoista samaa kokoluokkaa kuin keskikokonein taskulamppu.
        Niin, ja sillä saa tosiaan silmät paskaksi.


      • Dragonlaser
        Ju.Le kirjoitti:

        Eikös kovimmat ole 1000mW mitä voi mukana kantaa, semmoista samaa kokoluokkaa kuin keskikokonein taskulamppu.
        Niin, ja sillä saa tosiaan silmät paskaksi.

        Joo, 1000mW:t on jo sen luokan laasereita että niitten kans ei kannata leikkiä pahemmin ilman niitä laserlaseja. Suomessahan korkein sallittu teho on joku 5mW(?) suunnilleen. Eipä näistä kyllä mitään käytännön hyötyä olekkaan niin ei näitä kannattaisi näin tehokkaita myydä ollenkaan :D. Silmät saa paskaksi jo sillä 100mW laserilla aika tehokkaasti jos on focus-säätö kohdillaan. Kuvitteleppa että oikealla focuksella lasersäde polttaa mustia/tummia esineitä, niin mietippä se sitten silmän mustuaisessa. Vaarallisia vehkeitä. Sitten vielä lisäykseksi että jostain luin että vihreät laserit ovat tehokkaampia samalla teholla kuin punaiset laaserit. Elikkäs joku 50mW green laser vastaa kirkkaudeltaan ja voimakkuudeltaan 100mW red laseria.


      • pakteeri
        Dragonlaser kirjoitti:

        Joo, 1000mW:t on jo sen luokan laasereita että niitten kans ei kannata leikkiä pahemmin ilman niitä laserlaseja. Suomessahan korkein sallittu teho on joku 5mW(?) suunnilleen. Eipä näistä kyllä mitään käytännön hyötyä olekkaan niin ei näitä kannattaisi näin tehokkaita myydä ollenkaan :D. Silmät saa paskaksi jo sillä 100mW laserilla aika tehokkaasti jos on focus-säätö kohdillaan. Kuvitteleppa että oikealla focuksella lasersäde polttaa mustia/tummia esineitä, niin mietippä se sitten silmän mustuaisessa. Vaarallisia vehkeitä. Sitten vielä lisäykseksi että jostain luin että vihreät laserit ovat tehokkaampia samalla teholla kuin punaiset laaserit. Elikkäs joku 50mW green laser vastaa kirkkaudeltaan ja voimakkuudeltaan 100mW red laseria.

        Olisko semmoista myynnissä......


      • Dragonlaser
        pakteeri kirjoitti:

        Olisko semmoista myynnissä......

        Käytettynä voi etsiskellä huuto.net yms. jos hyvä onni sattuu niin löytyy joku tehokkaampi laser. Ite en viitti omaa laseria myydä, koska näitä ei niin hirveesti suomes oo. Toki jos joku tarjoaa parisataa niin tietty myisin heti :D. Postilla en lähettäsi ku jos ne tarkistaa paketin niin laser jää sinne.

        Ulkomailta tietysti saa tilattua niinkuin itsekkin tein, mutta nykypäivänä on tulli niin tarkkana näiden asioiden kanssa että ne laserit jää sinne heti kerralla.


      • kiyfcf
        pakteeri kirjoitti:

        Olisko semmoista myynnissä......

        Mulla olisi 1mw eli 1milliwattinen laser osoitin jonka kantama on parhaimillaan 500metriä
        hinta 20e


      • Dragonlaser
        kiyfcf kirjoitti:

        Mulla olisi 1mw eli 1milliwattinen laser osoitin jonka kantama on parhaimillaan 500metriä
        hinta 20e

        1 Milliwattisella laserilla ei kantama ole kyllä 500 metriä. Ennemmin ehkä 50m jos sitäkään. Jos 200mW laserissakin on kantama vain jotain 2-3 km luokkaa.


      • asdfghjkjhgfds
        Dragonlaser kirjoitti:

        1 Milliwattisella laserilla ei kantama ole kyllä 500 metriä. Ennemmin ehkä 50m jos sitäkään. Jos 200mW laserissakin on kantama vain jotain 2-3 km luokkaa.

        mulla on 20 ja 1 ykkönen menee pimeellä 200metriä mitattu tarkalleen
        ja 20milliwattine menee 2-3
        se sun 200 saa lompakkoon reijän et mietippä sitä


      • sdasda
        asdfghjkjhgfds kirjoitti:

        mulla on 20 ja 1 ykkönen menee pimeellä 200metriä mitattu tarkalleen
        ja 20milliwattine menee 2-3
        se sun 200 saa lompakkoon reijän et mietippä sitä

        Kaveri osti Thaimaasta mulle 100mW laser-osittimen.


      • ?????
        Dragonlaser kirjoitti:

        Käytettynä voi etsiskellä huuto.net yms. jos hyvä onni sattuu niin löytyy joku tehokkaampi laser. Ite en viitti omaa laseria myydä, koska näitä ei niin hirveesti suomes oo. Toki jos joku tarjoaa parisataa niin tietty myisin heti :D. Postilla en lähettäsi ku jos ne tarkistaa paketin niin laser jää sinne.

        Ulkomailta tietysti saa tilattua niinkuin itsekkin tein, mutta nykypäivänä on tulli niin tarkkana näiden asioiden kanssa että ne laserit jää sinne heti kerralla.

        eikö näitä yli 5 mw lasereita enään saa mistään ulkomilta suomeen ?


      • Laserilaa
        sdasda kirjoitti:

        Kaveri osti Thaimaasta mulle 100mW laser-osittimen.

        Kuinka saat siihen laser-kynääsi säädettyä sen yhden pisteen näytön.?
        Minulla pisteitä on vaikka kuinka monta.


      • minulla samanlainen
        Laserilaa kirjoitti:

        Kuinka saat siihen laser-kynääsi säädettyä sen yhden pisteen näytön.?
        Minulla pisteitä on vaikka kuinka monta.

        pyöritä se pää pois siitä :) siinä on sellanen ''suoja'' homma päässä.


      • kallioleikkauslaser?
        Ju.Le kirjoitti:

        Eikös kovimmat ole 1000mW mitä voi mukana kantaa, semmoista samaa kokoluokkaa kuin keskikokonein taskulamppu.
        Niin, ja sillä saa tosiaan silmät paskaksi.

        Mistähän saisi 3 kW - 50 kW lasereita ?

        Ei siis laserosoittimia, vaan sellaisia, jotka voisivat olla modernimpi ja siistimpi tapa leikata kalliota kuin räjäyttäminen ?

        Uutisista kun voi lukea, miten räjäytysfirman pomo on saanut tuomion vaaran aiheuttamisesta, kun räjäytyksiä on niin, että kivet lentelevät sellaisella voimalla, että rikkovat autojen ja talojen (jopa kerrostalon ylempien kerrosten) ikkunoita.

        Ja jos tuollainen kivi osuu päähän, voi henki lähteä.

        Mutta 3-50 kW teollisuuslaser olisi kätevä kallion leikkaamiseen, vois noi räjäyttelyt jättää jo historian kirjoihin tarpeettomana.

        Tosin yksi kysymys: mikä materiaali olisi sopivaa sulan kiviaineksen imemiseen pois leikkuukohdasta ?

        Muutenhan sula kivimassa jähmettyy takaisin paikalleen, jolloin leikkaamisesta ei ole mitään hyötyä !

        Jos ei sopivaa materiaalia löydy sulan kivimassan imemiseen pois leikattujen pintojen väliltä, toinen vaihtoehto voisi olla niin tehokas laser, että kivi ei vain sula, vaan samantien höyrystyy - ei jäisi tuota ongelmaa, että sula kiviaines jähmettyy takaisin liimaten pinnat takaisin yhteen, jolloin koko leikkuu jää hyödyttömäksi.

        Eli tehokkaat laserit kiinnostaa, sellaiset, joilla voisi sulattaa, ehkä jopa höyrystää kalliota.

        Nykytekniikkaa peliin, räjäytystyöt historiankirjojen lehdille !


      • urpo!!
        Dragonlaser kirjoitti:

        1 Milliwattisella laserilla ei kantama ole kyllä 500 metriä. Ennemmin ehkä 50m jos sitäkään. Jos 200mW laserissakin on kantama vain jotain 2-3 km luokkaa.

        Et taida tietää mitään, se kantama on ikuinen


    • fasdfafasdf243234

      on mulla semmone 200mw , iha ok :) mukava leikkikalu ainaki pimeellä

    • puskajussiiiiii
    • salesman7

      50mw green laser pointer 5 eri osoitin linssiä (eri muodot).

      kantama: 5km

      Turku

      50€

      • ESponi1

        Helsinkiin jos voisit tuua nii heti ostaisin


    • laseri

      ite tilasin 5mw laswrin onko tuo kui tehokas paljo kantama pimeellä?

      • LASER MAN

        Mulla on 2000mv spyder s3 arcktic :D
        Niitä myydään osoittees wicke.com


      • LASER MAN
        LASER MAN kirjoitti:

        Mulla on 2000mv spyder s3 arcktic :D
        Niitä myydään osoittees wicke.com

        Anteeks, korjaan wicked.com :)


        Www.Wickedlasers.com


      • Patriootti.com
        LASER MAN kirjoitti:

        Anteeks, korjaan wicked.com :)


        Www.Wickedlasers.com

        LASER MAN, saat jalkajousen nuolen ohimoosi sisään ammuttuna.

        Älä yllytä ihmisiä rikokseen.

        Löydämme kyllä sinut IP-osoitteesi perusteella.


    • Moooooo

      Minulla olisi 5mw vihreä laaserikynä jos joku haluaa ostaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe