PELASTA KISSAT PAKKASELTA! Käy allekirjoittamassa adressi.comissa KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen adressi (löytyy hakusanoilla kissoja tai kky) ja näin helposti autat pelastamaan monen kissan hengen!!! KIITOS! Tässä vielä suora linkki adressiin: http://www.adressit.com/kky_ei_saa_jattaa_kissoja_pakkaseen
Pelasta kissojen henkiä!!
7
793
Vastaukset
- Jennikki::
Joku ehtikin ennen mua linkittämään!
- ihmettelijä.....
kuinka minun allekirjoitukseni vaikuttaa siihen ettei kissoja jätetä pakkaseen???
mielestäni asialle ei vain valitettavasti pystytä tekemään mitään sen suurempia.. vaikka miten allekirjoittelet vaikka mitä niin silti on ihmisiä joita ei kiinnosta mikään muu kuin oma napa... ja miten tässä tilanteessa voit sitten taata että juuri minun tai sinun allekirjoitus vaikuttaa asiaan auttavasti???- kissumiisuli
Mikäi vanhat merkit pitävät paikkansa, niin allekirjoitus sinänsä ei pelasta mitään, mutta yksi erittäin tärkeä pointti tässä on se, että asioita ei vaieta kuoliaaksi.
KKY:ssä on jonkinlaisen muutoksen paikka ja asioita on hyvä saada ihmisille tiedoksi, vaikka itse adressi puhuukin vain kissojen puolesta. - ihmettelijä....
kissumiisuli kirjoitti:
Mikäi vanhat merkit pitävät paikkansa, niin allekirjoitus sinänsä ei pelasta mitään, mutta yksi erittäin tärkeä pointti tässä on se, että asioita ei vaieta kuoliaaksi.
KKY:ssä on jonkinlaisen muutoksen paikka ja asioita on hyvä saada ihmisille tiedoksi, vaikka itse adressi puhuukin vain kissojen puolesta.mutta en silti ole vakuuttunut siitä että juuri minun allekirjoitukseni vaikuttaisi mihinkään..
miksi asiasta ei voi tehdä julkista esim lehdistön avulla?? joku nettiadressi on vain sivu siinä missä tämäkin sivusto!!!
jos haluaa jotain muutosta asioihin niin kannattaa tehdä muulla tavoin se kuin tyhjänpäiväisillä adresseilla.. - l,r
ihmettelijä.... kirjoitti:
mutta en silti ole vakuuttunut siitä että juuri minun allekirjoitukseni vaikuttaisi mihinkään..
miksi asiasta ei voi tehdä julkista esim lehdistön avulla?? joku nettiadressi on vain sivu siinä missä tämäkin sivusto!!!
jos haluaa jotain muutosta asioihin niin kannattaa tehdä muulla tavoin se kuin tyhjänpäiväisillä adresseilla..Joku lehden artikkeli on myös vain sivu siinä kuin tämäkin tai joku adressi. Oletko vakuuttunut lehden olevan tehokkaampi väline? Miksi? Millä tavoin sinä pyrkisit muutokseen?
- ihmettelijä...
l,r kirjoitti:
Joku lehden artikkeli on myös vain sivu siinä kuin tämäkin tai joku adressi. Oletko vakuuttunut lehden olevan tehokkaampi väline? Miksi? Millä tavoin sinä pyrkisit muutokseen?
lehteen vetävä juttu.. on useampi ihmisen silmien edessä..
media.. eli toisin sanoen telkkariin.. vaikka kymppi uutisiin.. suomessa kun on uutiskynnys helvetin matala!!!
ei nettiadresseja kovinkaan moni ihminen näe jos ei todellakaan tiedä mistä etsiä ja mitä.. mutta sanomalehden jokainen osaa lukea..
ja ei.. edelleenkään EN ole vakuuttunut siitä miksi juuri mun allekirjoitukseni pelastaisi yhtään kissaa...
- hullua
Eiköhän kuitenkin ole parempi, että kky tekee sen minkä voi?
Ne ei ehkä tartte voittoo viivan alle, mutta ei kaikkia voi silti auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1173817Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713121- 262724
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html192409Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta332328Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62227En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102211Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset272154Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272036