Mikähän lienee tuollaisen setelinipun arvo? Ovat siis siistejä, alkuperäisessä setelivyössä ja seteleiden sarjanumerot ovat A 4044101- A 4044200. Osaako kukaan kertoa, millaisen arvo seteleillä suunnilleen on?
100 kpl markan seteleitä vuodelta 1963.
5
829
Vastaukset
- lunta sataa
Jos seteleiden päällä alkuperäinen sellofaani kääre eli alkuperäinen suljettu pakkaus niin arvo noin 50-80 euroa
Taisi mennä hieman alakanttiin tuo arviosi:
"Jos seteleiden päällä alkuperäinen sellofaani kääre eli alkuperäinen suljettu pakkaus niin arvo noin 50-80 euroa"
Kyllä avatustakin A-sarjan nipusta saa helposti 200-300 euroa, ehjällä sellofaanilla ainakin tuplat.- keräilijä212
cevy kirjoitti:
Taisi mennä hieman alakanttiin tuo arviosi:
"Jos seteleiden päällä alkuperäinen sellofaani kääre eli alkuperäinen suljettu pakkaus niin arvo noin 50-80 euroa"
Kyllä avatustakin A-sarjan nipusta saa helposti 200-300 euroa, ehjällä sellofaanilla ainakin tuplat.Ei tasan mennyt alakanttiin. Max 90 eur jos myyt keräilijälle. Liikkeeseen myytynä 30-50 eur.
keräilijä212 kirjoitti:
Ei tasan mennyt alakanttiin. Max 90 eur jos myyt keräilijälle. Liikkeeseen myytynä 30-50 eur.
Niin, tuo max.90 euroa on AI-sarjan markkapakalle käypä hinta. Mutta ketjun avaaja kyselikin hintaa A-sarjan nipulle, josta ainakin minä olen valmis maksamaan 300-500 euroa avattuna. Vallankin kun tässä on vielä kyseessä hieman vaikeampi allekirjoittajapari.
- Markka
Jep!
Näin on eli A sarja on arvokas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482