...yksi pelaajista on saanut Afrikan tähden ja kaikki nappulat on katsottu. Eli kellään ei ole mahdollisuuksia saada hevosenkenkää. Jos kuitenkin jollain muulla pelaajalla (kuin tähden omaavalla) on mahdollisuus lentää Kotipesään ennen tähden omistajaa... Säännöistä ei tähän selvää vastausta löydy!
Kuka voittaa Afrikan tähden jos...
1
414
Vastaukset
- mari kannerla
Eikös säännöissä sanota, että Afrikan tähden voittaa JOKO se pelaaja, joka löytää kyseisen timangin ja palaa sen kanssa ensimmäisenä Kairoon tai Tangieriin TAI se pelaaja, joka Afrikan tähden löytymisen jälkeen löytää hevosenkengän ja palaa sen kanssa Kairoon tai Tangieriin. Eli jos viimeinen käännettävä laatta on Afrikan tähti, ei muilla pelaajilla ole mitään mahdollisuutta voittaa peliä. Tämä on vain minun mielipiteeni, en sano että se on välttämättä oikea.
Semmoinen oma sääntö on ollut ihan kelvollinen, että jos löytää hevosenkengän ennen kuin Afrikan tähti on löydetty, sitä saa säilyttää yhden pelikierroksen ajan siltä varalta, että joku sattuisi löytämään tähden, jotta voi lähteä kisaamaan kotimatkasta. Joskus on kokeiltu myös semmoista, että kolme hevosenkenkää vastaa Afrikan tähteä, eli hevosenkenkiä kerätään. Tai miten ois semmonen, että voiton voisi myös "ostaa": jos pelaaja A löytää Afrikan tähden, pelaaja B voi silti voittaa pelin ehtimällä ensin kotiin ja maksamalla vaikkapa 3000 puntaa? Tuossa on vaan se huono puoli, että voisi kerätä tarvittavan rahasumman ja jäädä kärkkymään pohjoiseen ja sit vaan hypätä kotiin kun hely löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837