...yksi pelaajista on saanut Afrikan tähden ja kaikki nappulat on katsottu. Eli kellään ei ole mahdollisuuksia saada hevosenkenkää. Jos kuitenkin jollain muulla pelaajalla (kuin tähden omaavalla) on mahdollisuus lentää Kotipesään ennen tähden omistajaa... Säännöistä ei tähän selvää vastausta löydy!
Kuka voittaa Afrikan tähden jos...
1
421
Vastaukset
- mari kannerla
Eikös säännöissä sanota, että Afrikan tähden voittaa JOKO se pelaaja, joka löytää kyseisen timangin ja palaa sen kanssa ensimmäisenä Kairoon tai Tangieriin TAI se pelaaja, joka Afrikan tähden löytymisen jälkeen löytää hevosenkengän ja palaa sen kanssa Kairoon tai Tangieriin. Eli jos viimeinen käännettävä laatta on Afrikan tähti, ei muilla pelaajilla ole mitään mahdollisuutta voittaa peliä. Tämä on vain minun mielipiteeni, en sano että se on välttämättä oikea.
Semmoinen oma sääntö on ollut ihan kelvollinen, että jos löytää hevosenkengän ennen kuin Afrikan tähti on löydetty, sitä saa säilyttää yhden pelikierroksen ajan siltä varalta, että joku sattuisi löytämään tähden, jotta voi lähteä kisaamaan kotimatkasta. Joskus on kokeiltu myös semmoista, että kolme hevosenkenkää vastaa Afrikan tähteä, eli hevosenkenkiä kerätään. Tai miten ois semmonen, että voiton voisi myös "ostaa": jos pelaaja A löytää Afrikan tähden, pelaaja B voi silti voittaa pelin ehtimällä ensin kotiin ja maksamalla vaikkapa 3000 puntaa? Tuossa on vaan se huono puoli, että voisi kerätä tarvittavan rahasumman ja jäädä kärkkymään pohjoiseen ja sit vaan hypätä kotiin kun hely löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351