Haittaako

siri2

Israelin leima passissa Marokkoon mentäessä?

10

1829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • my Marrakech

      haitannut ainakaan kolme vuotta sitten. Ei muuta kuin menoksi!

      • Erika B

        Mikset ottanut eri paperille leimaa, eika passiin?


      • Siri2
        Erika B kirjoitti:

        Mikset ottanut eri paperille leimaa, eika passiin?

        jouluksi Israeliin ja voin tietenkin ottaa leiman eri lappuun. Ajattelin vain, että kun Israelista lähtiessä "kuulustellaan" kuulemma aika perusteellisesti, niin tuosta asiasta voi tulla lisätenttaamista. Eli taidan ottaa vain sen leiman passiin. En ole aikeissa kuitenkaan mennä muihin arabimaihin kuin Marokkoon ja ehkä Egyptiin.


      • HEBRW
        Siri2 kirjoitti:

        jouluksi Israeliin ja voin tietenkin ottaa leiman eri lappuun. Ajattelin vain, että kun Israelista lähtiessä "kuulustellaan" kuulemma aika perusteellisesti, niin tuosta asiasta voi tulla lisätenttaamista. Eli taidan ottaa vain sen leiman passiin. En ole aikeissa kuitenkaan mennä muihin arabimaihin kuin Marokkoon ja ehkä Egyptiin.

        Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.


      • travel bag
        HEBRW kirjoitti:

        Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.

        Jos sinulla on leima passissa, et voi menna Egyptiin, sen tiedat. Joten ota vain tama erillinen paperille laitettu leima, pida paperi visusti tallella (ainakin tama kaytanto oli kaytossa silloin kun itse vierailin Israelissa). Ei se mitaan sen kummepia erikois kuulusteluja tee taman vuoksi.
        Sinulla on OIKEUS tahan erilliseen paperiin !

        Ei olisi hauskaa joutua kaannytetyksi pois lentokentalta juuri yhden typeran leiman takia passissasi.


      • näin on
        travel bag kirjoitti:

        Jos sinulla on leima passissa, et voi menna Egyptiin, sen tiedat. Joten ota vain tama erillinen paperille laitettu leima, pida paperi visusti tallella (ainakin tama kaytanto oli kaytossa silloin kun itse vierailin Israelissa). Ei se mitaan sen kummepia erikois kuulusteluja tee taman vuoksi.
        Sinulla on OIKEUS tahan erilliseen paperiin !

        Ei olisi hauskaa joutua kaannytetyksi pois lentokentalta juuri yhden typeran leiman takia passissasi.

        Passiin leimataan rajalla saapumisleima, jonka päiväyksestä lukien matkustajalla on lupa oleskella maassa enintään kolme kuukautta, ellei oleskelua ole maahan tulon yhteydessä siitä rajoitettu.Mikäli samalla passilla on aikomus vastaisuudessa matkustaa johonkin arabimaahan Egyptiä ja Jordaniaa lukuun ottamatta, niin maahantulovirkailijalta on syytä pyytää, ettei hän laita leimoja tai muita merkintöjä passiin.


      • poro547564765476
        HEBRW kirjoitti:

        Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.

        ????ei ymmärrä


    • Marokossa sekä maahan tulo että maasta poistumisleima lyödään passiin. Israelin tulo-/menoleimoilla ei ole mitään merkitystä. Eli ei haittaa.

    • Ezezezez

      Muilla kuin naisseksimatkailijoilla ja pössyttelijoillä ei ole Marokkoon asiaa.

    • Et voi mennä Marokkoon
      jos olet jo käynyt Israelissa
      pahimmassa tapauksessa passisi takavarikoidaan
      ja sunun pitää mennä suomen suurlähetystöön pyytämään uutta passia
      mutta en usko että saat uuden passin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      43
      2092
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      648
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe