Israelin leima passissa Marokkoon mentäessä?
Haittaako
10
1829
Vastaukset
- my Marrakech
haitannut ainakaan kolme vuotta sitten. Ei muuta kuin menoksi!
- Erika B
Mikset ottanut eri paperille leimaa, eika passiin?
- Siri2
Erika B kirjoitti:
Mikset ottanut eri paperille leimaa, eika passiin?
jouluksi Israeliin ja voin tietenkin ottaa leiman eri lappuun. Ajattelin vain, että kun Israelista lähtiessä "kuulustellaan" kuulemma aika perusteellisesti, niin tuosta asiasta voi tulla lisätenttaamista. Eli taidan ottaa vain sen leiman passiin. En ole aikeissa kuitenkaan mennä muihin arabimaihin kuin Marokkoon ja ehkä Egyptiin.
- HEBRW
Siri2 kirjoitti:
jouluksi Israeliin ja voin tietenkin ottaa leiman eri lappuun. Ajattelin vain, että kun Israelista lähtiessä "kuulustellaan" kuulemma aika perusteellisesti, niin tuosta asiasta voi tulla lisätenttaamista. Eli taidan ottaa vain sen leiman passiin. En ole aikeissa kuitenkaan mennä muihin arabimaihin kuin Marokkoon ja ehkä Egyptiin.
Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.
- travel bag
HEBRW kirjoitti:
Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.
Jos sinulla on leima passissa, et voi menna Egyptiin, sen tiedat. Joten ota vain tama erillinen paperille laitettu leima, pida paperi visusti tallella (ainakin tama kaytanto oli kaytossa silloin kun itse vierailin Israelissa). Ei se mitaan sen kummepia erikois kuulusteluja tee taman vuoksi.
Sinulla on OIKEUS tahan erilliseen paperiin !
Ei olisi hauskaa joutua kaannytetyksi pois lentokentalta juuri yhden typeran leiman takia passissasi. - näin on
travel bag kirjoitti:
Jos sinulla on leima passissa, et voi menna Egyptiin, sen tiedat. Joten ota vain tama erillinen paperille laitettu leima, pida paperi visusti tallella (ainakin tama kaytanto oli kaytossa silloin kun itse vierailin Israelissa). Ei se mitaan sen kummepia erikois kuulusteluja tee taman vuoksi.
Sinulla on OIKEUS tahan erilliseen paperiin !
Ei olisi hauskaa joutua kaannytetyksi pois lentokentalta juuri yhden typeran leiman takia passissasi.Passiin leimataan rajalla saapumisleima, jonka päiväyksestä lukien matkustajalla on lupa oleskella maassa enintään kolme kuukautta, ellei oleskelua ole maahan tulon yhteydessä siitä rajoitettu.Mikäli samalla passilla on aikomus vastaisuudessa matkustaa johonkin arabimaahan Egyptiä ja Jordaniaa lukuun ottamatta, niin maahantulovirkailijalta on syytä pyytää, ettei hän laita leimoja tai muita merkintöjä passiin.
- poro547564765476
HEBRW kirjoitti:
Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.
????ei ymmärrä
Marokossa sekä maahan tulo että maasta poistumisleima lyödään passiin. Israelin tulo-/menoleimoilla ei ole mitään merkitystä. Eli ei haittaa.
- Ezezezez
Muilla kuin naisseksimatkailijoilla ja pössyttelijoillä ei ole Marokkoon asiaa.
Et voi mennä Marokkoon
jos olet jo käynyt Israelissa
pahimmassa tapauksessa passisi takavarikoidaan
ja sunun pitää mennä suomen suurlähetystöön pyytämään uutta passia
mutta en usko että saat uuden passin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 432092
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 64648
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477