Haittaako

siri2

Israelin leima passissa Marokkoon mentäessä?

10

1829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • my Marrakech

      haitannut ainakaan kolme vuotta sitten. Ei muuta kuin menoksi!

      • Erika B

        Mikset ottanut eri paperille leimaa, eika passiin?


      • Siri2
        Erika B kirjoitti:

        Mikset ottanut eri paperille leimaa, eika passiin?

        jouluksi Israeliin ja voin tietenkin ottaa leiman eri lappuun. Ajattelin vain, että kun Israelista lähtiessä "kuulustellaan" kuulemma aika perusteellisesti, niin tuosta asiasta voi tulla lisätenttaamista. Eli taidan ottaa vain sen leiman passiin. En ole aikeissa kuitenkaan mennä muihin arabimaihin kuin Marokkoon ja ehkä Egyptiin.


      • HEBRW
        Siri2 kirjoitti:

        jouluksi Israeliin ja voin tietenkin ottaa leiman eri lappuun. Ajattelin vain, että kun Israelista lähtiessä "kuulustellaan" kuulemma aika perusteellisesti, niin tuosta asiasta voi tulla lisätenttaamista. Eli taidan ottaa vain sen leiman passiin. En ole aikeissa kuitenkaan mennä muihin arabimaihin kuin Marokkoon ja ehkä Egyptiin.

        Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.


      • travel bag
        HEBRW kirjoitti:

        Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.

        Jos sinulla on leima passissa, et voi menna Egyptiin, sen tiedat. Joten ota vain tama erillinen paperille laitettu leima, pida paperi visusti tallella (ainakin tama kaytanto oli kaytossa silloin kun itse vierailin Israelissa). Ei se mitaan sen kummepia erikois kuulusteluja tee taman vuoksi.
        Sinulla on OIKEUS tahan erilliseen paperiin !

        Ei olisi hauskaa joutua kaannytetyksi pois lentokentalta juuri yhden typeran leiman takia passissasi.


      • näin on
        travel bag kirjoitti:

        Jos sinulla on leima passissa, et voi menna Egyptiin, sen tiedat. Joten ota vain tama erillinen paperille laitettu leima, pida paperi visusti tallella (ainakin tama kaytanto oli kaytossa silloin kun itse vierailin Israelissa). Ei se mitaan sen kummepia erikois kuulusteluja tee taman vuoksi.
        Sinulla on OIKEUS tahan erilliseen paperiin !

        Ei olisi hauskaa joutua kaannytetyksi pois lentokentalta juuri yhden typeran leiman takia passissasi.

        Passiin leimataan rajalla saapumisleima, jonka päiväyksestä lukien matkustajalla on lupa oleskella maassa enintään kolme kuukautta, ellei oleskelua ole maahan tulon yhteydessä siitä rajoitettu.Mikäli samalla passilla on aikomus vastaisuudessa matkustaa johonkin arabimaahan Egyptiä ja Jordaniaa lukuun ottamatta, niin maahantulovirkailijalta on syytä pyytää, ettei hän laita leimoja tai muita merkintöjä passiin.


      • poro547564765476
        HEBRW kirjoitti:

        Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.

        ????ei ymmärrä


    • Marokossa sekä maahan tulo että maasta poistumisleima lyödään passiin. Israelin tulo-/menoleimoilla ei ole mitään merkitystä. Eli ei haittaa.

    • Ezezezez

      Muilla kuin naisseksimatkailijoilla ja pössyttelijoillä ei ole Marokkoon asiaa.

    • Et voi mennä Marokkoon
      jos olet jo käynyt Israelissa
      pahimmassa tapauksessa passisi takavarikoidaan
      ja sunun pitää mennä suomen suurlähetystöön pyytämään uutta passia
      mutta en usko että saat uuden passin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe