Israelin leima passissa Marokkoon mentäessä?
Haittaako
10
1829
Vastaukset
- my Marrakech
haitannut ainakaan kolme vuotta sitten. Ei muuta kuin menoksi!
- Erika B
Mikset ottanut eri paperille leimaa, eika passiin?
- Siri2
Erika B kirjoitti:
Mikset ottanut eri paperille leimaa, eika passiin?
jouluksi Israeliin ja voin tietenkin ottaa leiman eri lappuun. Ajattelin vain, että kun Israelista lähtiessä "kuulustellaan" kuulemma aika perusteellisesti, niin tuosta asiasta voi tulla lisätenttaamista. Eli taidan ottaa vain sen leiman passiin. En ole aikeissa kuitenkaan mennä muihin arabimaihin kuin Marokkoon ja ehkä Egyptiin.
- HEBRW
Siri2 kirjoitti:
jouluksi Israeliin ja voin tietenkin ottaa leiman eri lappuun. Ajattelin vain, että kun Israelista lähtiessä "kuulustellaan" kuulemma aika perusteellisesti, niin tuosta asiasta voi tulla lisätenttaamista. Eli taidan ottaa vain sen leiman passiin. En ole aikeissa kuitenkaan mennä muihin arabimaihin kuin Marokkoon ja ehkä Egyptiin.
Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.
- travel bag
HEBRW kirjoitti:
Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.
Jos sinulla on leima passissa, et voi menna Egyptiin, sen tiedat. Joten ota vain tama erillinen paperille laitettu leima, pida paperi visusti tallella (ainakin tama kaytanto oli kaytossa silloin kun itse vierailin Israelissa). Ei se mitaan sen kummepia erikois kuulusteluja tee taman vuoksi.
Sinulla on OIKEUS tahan erilliseen paperiin !
Ei olisi hauskaa joutua kaannytetyksi pois lentokentalta juuri yhden typeran leiman takia passissasi. - näin on
travel bag kirjoitti:
Jos sinulla on leima passissa, et voi menna Egyptiin, sen tiedat. Joten ota vain tama erillinen paperille laitettu leima, pida paperi visusti tallella (ainakin tama kaytanto oli kaytossa silloin kun itse vierailin Israelissa). Ei se mitaan sen kummepia erikois kuulusteluja tee taman vuoksi.
Sinulla on OIKEUS tahan erilliseen paperiin !
Ei olisi hauskaa joutua kaannytetyksi pois lentokentalta juuri yhden typeran leiman takia passissasi.Passiin leimataan rajalla saapumisleima, jonka päiväyksestä lukien matkustajalla on lupa oleskella maassa enintään kolme kuukautta, ellei oleskelua ole maahan tulon yhteydessä siitä rajoitettu.Mikäli samalla passilla on aikomus vastaisuudessa matkustaa johonkin arabimaahan Egyptiä ja Jordaniaa lukuun ottamatta, niin maahantulovirkailijalta on syytä pyytää, ettei hän laita leimoja tai muita merkintöjä passiin.
- poro547564765476
HEBRW kirjoitti:
Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.
????ei ymmärrä
Marokossa sekä maahan tulo että maasta poistumisleima lyödään passiin. Israelin tulo-/menoleimoilla ei ole mitään merkitystä. Eli ei haittaa.
- Ezezezez
Muilla kuin naisseksimatkailijoilla ja pössyttelijoillä ei ole Marokkoon asiaa.
Et voi mennä Marokkoon
jos olet jo käynyt Israelissa
pahimmassa tapauksessa passisi takavarikoidaan
ja sunun pitää mennä suomen suurlähetystöön pyytämään uutta passia
mutta en usko että saat uuden passin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519