Haittaako

siri2

Israelin leima passissa Marokkoon mentäessä?

10

1829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • my Marrakech

      haitannut ainakaan kolme vuotta sitten. Ei muuta kuin menoksi!

      • Erika B

        Mikset ottanut eri paperille leimaa, eika passiin?


      • Siri2
        Erika B kirjoitti:

        Mikset ottanut eri paperille leimaa, eika passiin?

        jouluksi Israeliin ja voin tietenkin ottaa leiman eri lappuun. Ajattelin vain, että kun Israelista lähtiessä "kuulustellaan" kuulemma aika perusteellisesti, niin tuosta asiasta voi tulla lisätenttaamista. Eli taidan ottaa vain sen leiman passiin. En ole aikeissa kuitenkaan mennä muihin arabimaihin kuin Marokkoon ja ehkä Egyptiin.


      • HEBRW
        Siri2 kirjoitti:

        jouluksi Israeliin ja voin tietenkin ottaa leiman eri lappuun. Ajattelin vain, että kun Israelista lähtiessä "kuulustellaan" kuulemma aika perusteellisesti, niin tuosta asiasta voi tulla lisätenttaamista. Eli taidan ottaa vain sen leiman passiin. En ole aikeissa kuitenkaan mennä muihin arabimaihin kuin Marokkoon ja ehkä Egyptiin.

        Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.


      • travel bag
        HEBRW kirjoitti:

        Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.

        Jos sinulla on leima passissa, et voi menna Egyptiin, sen tiedat. Joten ota vain tama erillinen paperille laitettu leima, pida paperi visusti tallella (ainakin tama kaytanto oli kaytossa silloin kun itse vierailin Israelissa). Ei se mitaan sen kummepia erikois kuulusteluja tee taman vuoksi.
        Sinulla on OIKEUS tahan erilliseen paperiin !

        Ei olisi hauskaa joutua kaannytetyksi pois lentokentalta juuri yhden typeran leiman takia passissasi.


      • näin on
        travel bag kirjoitti:

        Jos sinulla on leima passissa, et voi menna Egyptiin, sen tiedat. Joten ota vain tama erillinen paperille laitettu leima, pida paperi visusti tallella (ainakin tama kaytanto oli kaytossa silloin kun itse vierailin Israelissa). Ei se mitaan sen kummepia erikois kuulusteluja tee taman vuoksi.
        Sinulla on OIKEUS tahan erilliseen paperiin !

        Ei olisi hauskaa joutua kaannytetyksi pois lentokentalta juuri yhden typeran leiman takia passissasi.

        Passiin leimataan rajalla saapumisleima, jonka päiväyksestä lukien matkustajalla on lupa oleskella maassa enintään kolme kuukautta, ellei oleskelua ole maahan tulon yhteydessä siitä rajoitettu.Mikäli samalla passilla on aikomus vastaisuudessa matkustaa johonkin arabimaahan Egyptiä ja Jordaniaa lukuun ottamatta, niin maahantulovirkailijalta on syytä pyytää, ettei hän laita leimoja tai muita merkintöjä passiin.


      • poro547564765476
        HEBRW kirjoitti:

        Saattavat korkeintaan pyyhkiä perseensä tuolla passilla Marokon päässä. Kyseessähän on rauhanuskontoa edustava sivistymaa.

        ????ei ymmärrä


    • Marokossa sekä maahan tulo että maasta poistumisleima lyödään passiin. Israelin tulo-/menoleimoilla ei ole mitään merkitystä. Eli ei haittaa.

    • Ezezezez

      Muilla kuin naisseksimatkailijoilla ja pössyttelijoillä ei ole Marokkoon asiaa.

    • Et voi mennä Marokkoon
      jos olet jo käynyt Israelissa
      pahimmassa tapauksessa passisi takavarikoidaan
      ja sunun pitää mennä suomen suurlähetystöön pyytämään uutta passia
      mutta en usko että saat uuden passin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe