Mikä on jäänvahvuus joella, näkyy olevan jo moottorikelkan jälkiä ? Onko kelkalla ajo jäällä sallittua ?
Kelkkailua joen jäällä
11
1591
Vastaukset
- 2345253
Kyllä Joen jäällä kelkalla saa ajaa... En kyllä ihan vielä uskaltaisi lähteä kokeilemaan kuitenkaan jään paksuutta kelkalla... Jokainen tyylillään.
- huhu
Ton verran olis, huhujen mukaan
- heh heh
huhu kirjoitti:
Ton verran olis, huhujen mukaan
ja mäkin sai ison ahvenen. ei taida viel kantaa kelkkaa
- tyhmä oon
heh heh kirjoitti:
ja mäkin sai ison ahvenen. ei taida viel kantaa kelkkaa
Miten ne jäljet sinne on sitten tehty ?
- mxz x 600vm04 ho
tyhmä oon kirjoitti:
Miten ne jäljet sinne on sitten tehty ?
juu elikkä joesta en tiiä mut uskoisin että tietenki kestää ja onko väliä vaikka ei kestäskään ainakin mulla tuo 600 nen toimii hyvin vedessäkkin. mut merellä olen jo ajanut 2 viikon ajan ja eipä ole vielä uponnut. olis kiinnostusta käydä koluamassa myös porvoon kelkkareittejä toisten kelkkailijoiden kanssa on aika perseestä yksin ajella. vaikka vanhankylän absilta reitille? päiväksi pörrääämään.
- creditti
mxz x 600vm04 ho kirjoitti:
juu elikkä joesta en tiiä mut uskoisin että tietenki kestää ja onko väliä vaikka ei kestäskään ainakin mulla tuo 600 nen toimii hyvin vedessäkkin. mut merellä olen jo ajanut 2 viikon ajan ja eipä ole vielä uponnut. olis kiinnostusta käydä koluamassa myös porvoon kelkkareittejä toisten kelkkailijoiden kanssa on aika perseestä yksin ajella. vaikka vanhankylän absilta reitille? päiväksi pörrääämään.
Onks tää reitti se jolla pitäs olla joku maksettu lupalappu ? Entäs kuin ylös jokea on ajettu ?
- lynxi550
creditti kirjoitti:
Onks tää reitti se jolla pitäs olla joku maksettu lupalappu ? Entäs kuin ylös jokea on ajettu ?
joo ei tarvitse maksaa reittilupia ainoastaan maan omistajalta lupa jos menee toisen maile. elikkä itseäni kiinnostasi myös lähtä reiteille jonkinlaisella porukalla.
- zgzfg
creditti kirjoitti:
Menee ihan yleinen reitti, mihin mun tietääkseni ei mitään lupia tarvi....
- eikun hanaa
zgzfg kirjoitti:
Menee ihan yleinen reitti, mihin mun tietääkseni ei mitään lupia tarvi....
Ite ajelin merenjäällä pernajanlahdella, kelkanjälkiä oli ristiinrastiin. Porvoojoen jäällä kestäs varmaan ajaa kohta tankilla
- Anonyymi
Onko porvoon seudulla kelkkareittejä enään ollenkaan?
- Anonyymi
On paljonkin reittejä mutta ne ovat vain sisäpiiriläisille. Voit ajella porvoonjoella ja haikkoon selällä. Varo virtapaikkoja ettet putoa jäistä läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356