http://www.liv.ac.uk/study/online/
http://adtegrity-action.com/liverpool/doctor_of_business.php?Ref=wwate6xxxx
joo osaan englantia, mutta siis onko noi tosissaan 100% opiskelua kotona? Omalla kotikoneella?
Onko kellään kokemuksia? Jos siis nyt menisin tonne lukemaan otetaan nyt vaikka esimerkkinä kauppatieteiden maisteriksi niin onko verrattavissa suomalaiseen korkeakoulututkintoon? Meneekö vuodet hukkaan?
Kiitos kaikista asiallisista vastauksista.
Yliopistotutkinto etänä ???
5
1322
Vastaukset
- empäs tiedä
Kyllähän mä työnantajana nauraisin, jos mulle tultais jotain nettitutkintoa esittämään. Kauppakorkea kuitenkin on aika paljon erilaisia case harjoituksia sun muuta. Lisäksi et pysty luomaan mitään verkostoja opintojen aikana, joka ainakin kauppatieteissä on aika tärkeää. En suosittelisi, mutta tee mitä teet. Kaippa nuo saa hyväksiluettua?
- farttifeissi
tuli vaan mieleen että mikäs pakko sitä on työnantajalleen sanoa että tämä on ihan täysin netissä tehty?
- asiaan perehtynyt
farttifeissi kirjoitti:
tuli vaan mieleen että mikäs pakko sitä on työnantajalleen sanoa että tämä on ihan täysin netissä tehty?
Sivuilla kyllä sanotaan, että tutkntotodistukseen ei tule mainintaa, että se etänä suoritettu ja toisekseen noissa ohjelmissa on lähiopetusjakso, joka kestää viikon verron aina keväällä ja syksyllä ja osallistuminen siihen on pakollista. Lisäksi ne tentit, jotka eivät ole verkkotenttejä, joutuu tekemään brittien suurlähetystössä stadissa ja siitä joutuu maksamaan lähetystön henkilökunnan tenttivalvojalle tenttimaksun.
Ja noissa brittien tutkinnoissa ovat aivan törkeän korkeat hinnat, yli 3000 puntaa lukuvuosi. Esimerkiksi skotlannissa jos on nyt tulevana vuonna mahdollista suorittaa tutkinto etänää lähijaksopäivineen on puolet halvempi.
Lisäksi en ole ihan varma, että joutuuko skotlannissa maksamaan myös lisäksi sen tutkintoveron joka on joku kaksi tai kolme tonnia. En tiedä, että miten se tuohon etätukintoon soveltuu, koska koulun nettisivuille ei sitä vielä ollut päivitetty. - wserdyu7
asiaan perehtynyt kirjoitti:
Sivuilla kyllä sanotaan, että tutkntotodistukseen ei tule mainintaa, että se etänä suoritettu ja toisekseen noissa ohjelmissa on lähiopetusjakso, joka kestää viikon verron aina keväällä ja syksyllä ja osallistuminen siihen on pakollista. Lisäksi ne tentit, jotka eivät ole verkkotenttejä, joutuu tekemään brittien suurlähetystössä stadissa ja siitä joutuu maksamaan lähetystön henkilökunnan tenttivalvojalle tenttimaksun.
Ja noissa brittien tutkinnoissa ovat aivan törkeän korkeat hinnat, yli 3000 puntaa lukuvuosi. Esimerkiksi skotlannissa jos on nyt tulevana vuonna mahdollista suorittaa tutkinto etänää lähijaksopäivineen on puolet halvempi.
Lisäksi en ole ihan varma, että joutuuko skotlannissa maksamaan myös lisäksi sen tutkintoveron joka on joku kaksi tai kolme tonnia. En tiedä, että miten se tuohon etätukintoon soveltuu, koska koulun nettisivuille ei sitä vielä ollut päivitetty.Brittein yliopistotodistus ei välttämättä vastaa meidän todistusta, meillähän on maailman arvostetuin opetusjärjestelmä.
- nimimerkki9384752346
Ai suosittelette hyväksikäyttöverkostoja. Siis sitä, että kaikista opiskelijoista kuvataan hirveitä nöyryytysvideoita ja kaikki hyväksikäytetään, jotta outo salainen päättäjäsikojen verkosto saa jatkua. Sanonko minne voitte työntää verkostonne ja hypätä itsekin perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433