Mulla on Vista/32 Open Office 3 (suom.). Jos on muutaman kerran peräkkäin käynnistänyt OO:n, editoinut Writerilla ja sulkenut Writerin niin OO ei käynnistykkään enää. Task managerilla katsottuna OO on jättänyt OO prosesseja käyntiin vaikka OO on jo suljettuna. Jos nyr nämä OO prosessit lopettaa niin OO käynnistyy uudelleen.
Voiko joku kertoa missä vika. Ikäänkuin MS olisi tehnyt jotain jäynää kun OO ei saat tapettua prosessejaan sulkeutuessaan.
Open Office ei aina käynnisty !
Peke ja OO
2
562
Vastaukset
- untokuurna
Eiköhän vika ole oo:ssa eikä Windowsissa. Oo ei vain osaa itse sulkea prosessia.
- minskutin
Hei,
onkohan tähän ongelmaan tullut ratkaisua? Mulla on ihan sama ongelma OO:n ja Samsungin minikannettavan kanssa. OO käynnistelee vain prosesseja, mutta kunnolla ohjelma ei pääse ikinä käyntiin. Kävin joskus säätämässä jotain konfiguraatioasetuksia (muistia lisää?), mutta se auttoi ehkä pariin käynnistykseen ja nyt en saa OO:a taas millään käyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014