Mulla on Vista/32 Open Office 3 (suom.). Jos on muutaman kerran peräkkäin käynnistänyt OO:n, editoinut Writerilla ja sulkenut Writerin niin OO ei käynnistykkään enää. Task managerilla katsottuna OO on jättänyt OO prosesseja käyntiin vaikka OO on jo suljettuna. Jos nyr nämä OO prosessit lopettaa niin OO käynnistyy uudelleen.
Voiko joku kertoa missä vika. Ikäänkuin MS olisi tehnyt jotain jäynää kun OO ei saat tapettua prosessejaan sulkeutuessaan.
Open Office ei aina käynnisty !
Peke ja OO
2
548
Vastaukset
- untokuurna
Eiköhän vika ole oo:ssa eikä Windowsissa. Oo ei vain osaa itse sulkea prosessia.
- minskutin
Hei,
onkohan tähän ongelmaan tullut ratkaisua? Mulla on ihan sama ongelma OO:n ja Samsungin minikannettavan kanssa. OO käynnistelee vain prosesseja, mutta kunnolla ohjelma ei pääse ikinä käyntiin. Kävin joskus säätämässä jotain konfiguraatioasetuksia (muistia lisää?), mutta se auttoi ehkä pariin käynnistykseen ja nyt en saa OO:a taas millään käyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737