Tietääkös kukaan tarviiko minun ottaa noita jotain googlen apps juttuja, jos minä otan domain-nimen googlen kautta?
domain googlen kautta?
5
333
Vastaukset
- leertaste
Domain-nimet tulevat godaddyn kautta, hinta $10 / vuosi. Kuka niitä (apps) nyt pakottaa käyttämään?
- taina84x
Varmistin vaan, kun ne näytti olleen ympätty jotenkin yhteen.
- fghghjhjjhh
jos otat "jonkun kautta" domainen se "joku" omistaa sen vaikka sinulla on käyttöoikeus...
Ota domain suoraan itse, FI tunnus on 42e/3 vuotta vai oliko peräti 5 vuotta...- PöllöJoonas
Fi-domain: 13€/v, 36€/3v tai 55€/5v
- PöllöJoonas
"jos otat "jonkun kautta" domainen se "joku" omistaa sen vaikka sinulla on käyttöoikeus"
Ei nyt ihan näin. Esimerkiksi valtaosa suomalaisista palveluntarjoajista rekisteröi domainin asiakkaan nimiin eikä omiinsa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319