miten saan farming simulator 2009 uuden mapin? osaan kyllä ladata sen tietokoneelle mod kansioon mutta silti se ei mene sinne peliin niinkuin muut ladatut
farming simulator 2009 maps
8
1080
Vastaukset
- pahvi99
no lataat winrarin ja purat mapin rar muodosta sit siel on joko tiedostoja tai mods kansio ja maps kansion nii ne mods kansion modit kuuluu laittaa mods kansioo ja kartta pitää laittaa maps kansioo mikä löytyy:omat tietokone--->sit kovalevy esim.hp tai acer tai joku nimivaa ja sit documents--->mygames--->ja sieltä farming simulator 2009
- miten saa toimimaan?
Minä kun yritän laittaa uutta mappia, peli hyytyy lataus vaiheeseen ja kohta tulee game.exe lakkasi toimimasta. Latasin tuon http://www.ls2009-mod.com/2011/02/16/hawk-hills-map-v-1-by-mickr4/ mapin, purin .zip tiedoston, poistin C:\Program Files (x86)\Farming-Simulator 2009 Gold\data\maps kansiosta kaikki tiedostot ja liitin uudet. Käyttis on Windows 7 Ultimate x64.
- lisää onkelmia
miten saa toimimaan? kirjoitti:
Minä kun yritän laittaa uutta mappia, peli hyytyy lataus vaiheeseen ja kohta tulee game.exe lakkasi toimimasta. Latasin tuon http://www.ls2009-mod.com/2011/02/16/hawk-hills-map-v-1-by-mickr4/ mapin, purin .zip tiedoston, poistin C:\Program Files (x86)\Farming-Simulator 2009 Gold\data\maps kansiosta kaikki tiedostot ja liitin uudet. Käyttis on Windows 7 Ultimate x64.
Ja sama tapahtuu, jos lisään vakio karttaan jonkun objektin Giants Editorilla. Missä vois olla vika?
- asds
siks kun se ei kuulu sinne paikkaa
- asds
mullaki on se mä latasin sen ja uhtä äkki siihen tuli et voi käynistää farming simulato 2009 gold edionia poista moddi sen jälkeen tämä peli toimii
- auttakaaaaa!!!!!!
miten ne modit siirre tää sielt vetoketju kansiost sinnne pelin modi kansioo ja tää on sit farming simulator 2011 ps vaikuttaako tiato koneen malli modien asenta miseen
- Auttaiskos joku
Mitäs jos ei löydy sitä mod kansioo? pitääks se väsätä ite vai O.o vähä tuottaa pään vaivaa
- Auttaiskos joku=Joo
Sama juttu, mutta mä ainaski loin sen kansion, muttei toiminnu, että en tiie, sry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18010864Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-8710329Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2325759Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1804574Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313066- 1713065
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin391853Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2981458Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61290Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161204