miten saan farming simulator 2009 uuden mapin? osaan kyllä ladata sen tietokoneelle mod kansioon mutta silti se ei mene sinne peliin niinkuin muut ladatut
farming simulator 2009 maps
8
1005
Vastaukset
- pahvi99
no lataat winrarin ja purat mapin rar muodosta sit siel on joko tiedostoja tai mods kansio ja maps kansion nii ne mods kansion modit kuuluu laittaa mods kansioo ja kartta pitää laittaa maps kansioo mikä löytyy:omat tietokone--->sit kovalevy esim.hp tai acer tai joku nimivaa ja sit documents--->mygames--->ja sieltä farming simulator 2009
- miten saa toimimaan?
Minä kun yritän laittaa uutta mappia, peli hyytyy lataus vaiheeseen ja kohta tulee game.exe lakkasi toimimasta. Latasin tuon http://www.ls2009-mod.com/2011/02/16/hawk-hills-map-v-1-by-mickr4/ mapin, purin .zip tiedoston, poistin C:\Program Files (x86)\Farming-Simulator 2009 Gold\data\maps kansiosta kaikki tiedostot ja liitin uudet. Käyttis on Windows 7 Ultimate x64.
- lisää onkelmia
miten saa toimimaan? kirjoitti:
Minä kun yritän laittaa uutta mappia, peli hyytyy lataus vaiheeseen ja kohta tulee game.exe lakkasi toimimasta. Latasin tuon http://www.ls2009-mod.com/2011/02/16/hawk-hills-map-v-1-by-mickr4/ mapin, purin .zip tiedoston, poistin C:\Program Files (x86)\Farming-Simulator 2009 Gold\data\maps kansiosta kaikki tiedostot ja liitin uudet. Käyttis on Windows 7 Ultimate x64.
Ja sama tapahtuu, jos lisään vakio karttaan jonkun objektin Giants Editorilla. Missä vois olla vika?
- asds
siks kun se ei kuulu sinne paikkaa
- asds
mullaki on se mä latasin sen ja uhtä äkki siihen tuli et voi käynistää farming simulato 2009 gold edionia poista moddi sen jälkeen tämä peli toimii
- auttakaaaaa!!!!!!
miten ne modit siirre tää sielt vetoketju kansiost sinnne pelin modi kansioo ja tää on sit farming simulator 2011 ps vaikuttaako tiato koneen malli modien asenta miseen
- Auttaiskos joku
Mitäs jos ei löydy sitä mod kansioo? pitääks se väsätä ite vai O.o vähä tuottaa pään vaivaa
- Auttaiskos joku=Joo
Sama juttu, mutta mä ainaski loin sen kansion, muttei toiminnu, että en tiie, sry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767