miten saan farming simulator 2009 uuden mapin? osaan kyllä ladata sen tietokoneelle mod kansioon mutta silti se ei mene sinne peliin niinkuin muut ladatut
farming simulator 2009 maps
8
966
Vastaukset
- pahvi99
no lataat winrarin ja purat mapin rar muodosta sit siel on joko tiedostoja tai mods kansio ja maps kansion nii ne mods kansion modit kuuluu laittaa mods kansioo ja kartta pitää laittaa maps kansioo mikä löytyy:omat tietokone--->sit kovalevy esim.hp tai acer tai joku nimivaa ja sit documents--->mygames--->ja sieltä farming simulator 2009
- miten saa toimimaan?
Minä kun yritän laittaa uutta mappia, peli hyytyy lataus vaiheeseen ja kohta tulee game.exe lakkasi toimimasta. Latasin tuon http://www.ls2009-mod.com/2011/02/16/hawk-hills-map-v-1-by-mickr4/ mapin, purin .zip tiedoston, poistin C:\Program Files (x86)\Farming-Simulator 2009 Gold\data\maps kansiosta kaikki tiedostot ja liitin uudet. Käyttis on Windows 7 Ultimate x64.
- lisää onkelmia
miten saa toimimaan? kirjoitti:
Minä kun yritän laittaa uutta mappia, peli hyytyy lataus vaiheeseen ja kohta tulee game.exe lakkasi toimimasta. Latasin tuon http://www.ls2009-mod.com/2011/02/16/hawk-hills-map-v-1-by-mickr4/ mapin, purin .zip tiedoston, poistin C:\Program Files (x86)\Farming-Simulator 2009 Gold\data\maps kansiosta kaikki tiedostot ja liitin uudet. Käyttis on Windows 7 Ultimate x64.
Ja sama tapahtuu, jos lisään vakio karttaan jonkun objektin Giants Editorilla. Missä vois olla vika?
- asds
siks kun se ei kuulu sinne paikkaa
- asds
mullaki on se mä latasin sen ja uhtä äkki siihen tuli et voi käynistää farming simulato 2009 gold edionia poista moddi sen jälkeen tämä peli toimii
- auttakaaaaa!!!!!!
miten ne modit siirre tää sielt vetoketju kansiost sinnne pelin modi kansioo ja tää on sit farming simulator 2011 ps vaikuttaako tiato koneen malli modien asenta miseen
- Auttaiskos joku
Mitäs jos ei löydy sitä mod kansioo? pitääks se väsätä ite vai O.o vähä tuottaa pään vaivaa
- Auttaiskos joku=Joo
Sama juttu, mutta mä ainaski loin sen kansion, muttei toiminnu, että en tiie, sry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082