farming simulator 2009 maps

sampsa12

miten saan farming simulator 2009 uuden mapin? osaan kyllä ladata sen tietokoneelle mod kansioon mutta silti se ei mene sinne peliin niinkuin muut ladatut

8

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahvi99

      no lataat winrarin ja purat mapin rar muodosta sit siel on joko tiedostoja tai mods kansio ja maps kansion nii ne mods kansion modit kuuluu laittaa mods kansioo ja kartta pitää laittaa maps kansioo mikä löytyy:omat tietokone--->sit kovalevy esim.hp tai acer tai joku nimivaa ja sit documents--->mygames--->ja sieltä farming simulator 2009

      • miten saa toimimaan?

        Minä kun yritän laittaa uutta mappia, peli hyytyy lataus vaiheeseen ja kohta tulee game.exe lakkasi toimimasta. Latasin tuon http://www.ls2009-mod.com/2011/02/16/hawk-hills-map-v-1-by-mickr4/ mapin, purin .zip tiedoston, poistin C:\Program Files (x86)\Farming-Simulator 2009 Gold\data\maps kansiosta kaikki tiedostot ja liitin uudet. Käyttis on Windows 7 Ultimate x64.


      • lisää onkelmia
        miten saa toimimaan? kirjoitti:

        Minä kun yritän laittaa uutta mappia, peli hyytyy lataus vaiheeseen ja kohta tulee game.exe lakkasi toimimasta. Latasin tuon http://www.ls2009-mod.com/2011/02/16/hawk-hills-map-v-1-by-mickr4/ mapin, purin .zip tiedoston, poistin C:\Program Files (x86)\Farming-Simulator 2009 Gold\data\maps kansiosta kaikki tiedostot ja liitin uudet. Käyttis on Windows 7 Ultimate x64.

        Ja sama tapahtuu, jos lisään vakio karttaan jonkun objektin Giants Editorilla. Missä vois olla vika?


    • asds

      siks kun se ei kuulu sinne paikkaa

      • asds

        mullaki on se mä latasin sen ja uhtä äkki siihen tuli et voi käynistää farming simulato 2009 gold edionia poista moddi sen jälkeen tämä peli toimii


    • auttakaaaaa!!!!!!

      miten ne modit siirre tää sielt vetoketju kansiost sinnne pelin modi kansioo ja tää on sit farming simulator 2011 ps vaikuttaako tiato koneen malli modien asenta miseen

    • Auttaiskos joku

      Mitäs jos ei löydy sitä mod kansioo? pitääks se väsätä ite vai O.o vähä tuottaa pään vaivaa

    • Auttaiskos joku=Joo

      Sama juttu, mutta mä ainaski loin sen kansion, muttei toiminnu, että en tiie, sry.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1004
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      642
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe