farming simulator 2009 maps

sampsa12

miten saan farming simulator 2009 uuden mapin? osaan kyllä ladata sen tietokoneelle mod kansioon mutta silti se ei mene sinne peliin niinkuin muut ladatut

8

1162

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahvi99

no lataat winrarin ja purat mapin rar muodosta sit siel on joko tiedostoja tai mods kansio ja maps kansion nii ne mods kansion modit kuuluu laittaa mods kansioo ja kartta pitää laittaa maps kansioo mikä löytyy:omat tietokone--->sit kovalevy esim.hp tai acer tai joku nimivaa ja sit documents--->mygames--->ja sieltä farming simulator 2009

• miten saa toimimaan?

Minä kun yritän laittaa uutta mappia, peli hyytyy lataus vaiheeseen ja kohta tulee game.exe lakkasi toimimasta. Latasin tuon http://www.ls2009-mod.com/2011/02/16/hawk-hills-map-v-1-by-mickr4/ mapin, purin .zip tiedoston, poistin C:\Program Files (x86)\Farming-Simulator 2009 Gold\data\maps kansiosta kaikki tiedostot ja liitin uudet. Käyttis on Windows 7 Ultimate x64.

• lisää onkelmia
        miten saa toimimaan? kirjoitti:

Minä kun yritän laittaa uutta mappia, peli hyytyy lataus vaiheeseen ja kohta tulee game.exe lakkasi toimimasta. Latasin tuon http://www.ls2009-mod.com/2011/02/16/hawk-hills-map-v-1-by-mickr4/ mapin, purin .zip tiedoston, poistin C:\Program Files (x86)\Farming-Simulator 2009 Gold\data\maps kansiosta kaikki tiedostot ja liitin uudet. Käyttis on Windows 7 Ultimate x64.

Ja sama tapahtuu, jos lisään vakio karttaan jonkun objektin Giants Editorilla. Missä vois olla vika?

• asds

siks kun se ei kuulu sinne paikkaa

• asds

mullaki on se mä latasin sen ja uhtä äkki siihen tuli et voi käynistää farming simulato 2009 gold edionia poista moddi sen jälkeen tämä peli toimii

• auttakaaaaa!!!!!!

miten ne modit siirre tää sielt vetoketju kansiost sinnne pelin modi kansioo ja tää on sit farming simulator 2011 ps vaikuttaako tiato koneen malli modien asenta miseen

• Auttaiskos joku

Mitäs jos ei löydy sitä mod kansioo? pitääks se väsätä ite vai O.o vähä tuottaa pään vaivaa

• Auttaiskos joku=Joo

Sama juttu, mutta mä ainaski loin sen kansion, muttei toiminnu, että en tiie, sry.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      81
      2576
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2166
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      38
      1059
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      33
      900
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      808
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      670
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      578
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      525
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      511
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      502
    Aihe