Ahlman-opisto Tampereella

Kokemuksia kaipaava

Onko kellään kokemuksia Ahlmannissa opiskelusta? Olen nyt ens kesänä lukiosta kirjoittava ja olen miettinyt eläinhoitajan tai puutarhurin koulutusta. Olen koittanut etsiä tietoa Ahlmannissa opiskelusta, mutta löysin ainoastaan yhden keskustelun, johon oli ainoastaan yksi ihminen vastannut ja haukkunut siellä opiskelun ja koulun johdon melko lyttyyn.

Onko kouluun vaikea päästä? Olisi hieno tietää, että onko itsellä mitään mahdollisuuksia päästä sisään. Olen ihan perushyvä opiskelija.

Millaista koulussa opiskeleminen on? Kaipaisin siis varsinkin eläinhoitajan ja puutarhurin alan vastauksia. Löytämässäni keskustelussa henkilö kertoi "monen olevan samaa mieltä hänen kanssaan", ettei koulu toimi hyvin. Oli kuulemma virhe hakea sinne ollenkaan. Haluaisin nyt muitakin mielipiteitä, sillä netissä ihmiset voivat väittää mitä tahansa.

Linkki keskusteluun: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8929119

5

3310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jelppa mig

Ei kukaan oo opiskellu sielä? Kenenkään kaverikaan? Vieläki oon vastauksia vailla.

• tjuu__

itse haluaisin kyllä tietää saman! laitoin jo hakemuksen menemään ja sen jälkeen löysin samoja keskusteluja kun varmaan sinä, että ihan kamala paikka ja pitäisi pysyä helvetin kaukana sieltä.... olishan se nyt kiva tietää pitääkö sitten ihan täsyin paikkansa ja kirjottajat olivat muistaakseni tuolta ravintola alan puolelta.... Mutta mites ne eläinhoitaja alan ja puutarha puolen opiskelu???

• qwewerertreyrtytuy

Ihan mukava paikka se on, ei kannata pelästyä kaunaisten epäonnistujien valitusta, kun motivaatio ei riitä ja etsitään syitä muista. Erityisesti kesäisin puistomainen ympäristö on kaunis ja puutarhuriopiskelijoille hyödyllinen. Onhan siellä toki niitä lehmiäkin ja ne kyllä haisevat oikein kunnolla!
        Siellä on mukavaa pienen koulun tuntua, kun paikalla on kerralla ehkä sata tai enintään kaksi sataa opiskelijaa monissa pienemmissä rakennuksissa. Itselläni on kokemusta puutarhapuolen opiskelusta.

• Anonyymi

Hyvä paikka on!

• Anonyymi

En suosittele omasta puolestani ainakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3422
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3252
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3078
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      50
      2663
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1983
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1880
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1555
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1445
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1350
    Aihe