Ahlman-opisto Tampereella

Kokemuksia kaipaava

Onko kellään kokemuksia Ahlmannissa opiskelusta? Olen nyt ens kesänä lukiosta kirjoittava ja olen miettinyt eläinhoitajan tai puutarhurin koulutusta. Olen koittanut etsiä tietoa Ahlmannissa opiskelusta, mutta löysin ainoastaan yhden keskustelun, johon oli ainoastaan yksi ihminen vastannut ja haukkunut siellä opiskelun ja koulun johdon melko lyttyyn.

Onko kouluun vaikea päästä? Olisi hieno tietää, että onko itsellä mitään mahdollisuuksia päästä sisään. Olen ihan perushyvä opiskelija.

Millaista koulussa opiskeleminen on? Kaipaisin siis varsinkin eläinhoitajan ja puutarhurin alan vastauksia. Löytämässäni keskustelussa henkilö kertoi "monen olevan samaa mieltä hänen kanssaan", ettei koulu toimi hyvin. Oli kuulemma virhe hakea sinne ollenkaan. Haluaisin nyt muitakin mielipiteitä, sillä netissä ihmiset voivat väittää mitä tahansa.

Linkki keskusteluun: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8929119

5

3549

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jelppa mig

Ei kukaan oo opiskellu sielä? Kenenkään kaverikaan? Vieläki oon vastauksia vailla.

• tjuu__

itse haluaisin kyllä tietää saman! laitoin jo hakemuksen menemään ja sen jälkeen löysin samoja keskusteluja kun varmaan sinä, että ihan kamala paikka ja pitäisi pysyä helvetin kaukana sieltä.... olishan se nyt kiva tietää pitääkö sitten ihan täsyin paikkansa ja kirjottajat olivat muistaakseni tuolta ravintola alan puolelta.... Mutta mites ne eläinhoitaja alan ja puutarha puolen opiskelu???

• qwewerertreyrtytuy

Ihan mukava paikka se on, ei kannata pelästyä kaunaisten epäonnistujien valitusta, kun motivaatio ei riitä ja etsitään syitä muista. Erityisesti kesäisin puistomainen ympäristö on kaunis ja puutarhuriopiskelijoille hyödyllinen. Onhan siellä toki niitä lehmiäkin ja ne kyllä haisevat oikein kunnolla!
        Siellä on mukavaa pienen koulun tuntua, kun paikalla on kerralla ehkä sata tai enintään kaksi sataa opiskelijaa monissa pienemmissä rakennuksissa. Itselläni on kokemusta puutarhapuolen opiskelusta.

• Anonyymi

Hyvä paikka on!

• Anonyymi

En suosittele omasta puolestani ainakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      239
      754
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      655
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      610
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      538
    5. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      427
    6. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      424
    7. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      416
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      27
      406
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      37
      387
    10. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      41