Astran osto mielessä...

JB

Niin pitäis hankkia kakkosauto ja yksi vaihtoehto on Opel Astra! Ajattelin 98vm uudenpaa korimallia koska olen kuullut että pitäis olla taloudellisia ja ei ruostu helposti! No jos jotkut vois kertoo kokemuksia onko hyvä auto vaii ei...

Kiitos etukäteen!!!

8

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra J

      Mulla on tommone 00 mallin 1.6-16 edition versio.Ajettu ny 136thkm,ja vikalista on seuraava: puolapaketti kun ajettu 75thkm(180€),Tänään paloi vasen etuvilkun polttimo,pari kertaa menny ajovalopolttimot.Öljyä ei juurikaan kulu,ilmastointikin toimii.Pakoputki vaihdettu katista taaksepäin kerran.Muute normihuolloilla selvinnyt.Joillakin on tietty voinut olla enemmänkin ongelmaa.Ruostetta en omastani ole viellä löytänyt.

      • JB

        Kiitos vastauksesta!


    • Oupelman

      94 ja kilsoja 270tuhatta. Kansipahvi vaihdettu kun alkoi vuotaan, kaikki jarruosat jotka on puoli-ilmaisia on vaihdettu. Kaikki iskarit ja kasa palloniveliä ja muutama pusla on mennyt. Kytkinvaijerit ei kestä on menossa jo kolmas, 8.40e. Osat ei maksa mitään ja on helppo korjata. Ruostetta on aika vähän kun on jokavuosi paikattu tuoreemmalla massalla. Tuulilasi mojahti ja hintaa töineen tuli 250e. Soppaa menee 8venttiilisellä maantie 6.5 ja kaupungissa pakkasilla alle 4km kylmästarteilla 11 per sata, en oo koskaan käyttäny moottorilämmitintä kun on synt öljyt. Tälläne ei maksa mitään. Hyvä lulla.

    • G mallin

      (vm. 1998-2003) Astran hommaat, niin ehdottomasti 1.6 8-venttiilinsellä moottorilla, jos vaan vähempi teho riittää, noi on olleet aika ongelmattomia, esim. jos nokkahihna katkeaa, ei moottorille tule vaurioita, korihan noissa on galvanoitu joten ei paljoa ruostu, tietty yksilöitä ton ikäiset on.

    • ...............

      Onhan se taloudellinen eikä ruostu.
      Minulla on ollut astra vm.2000 kolmisen vuotta. Sinä aikana pari kansiremonttia ja korjaamisen jälkeen taas rikki, moottorin vaihtoja, joka vuosi jarruremontit ennen katsastusta, tukivarsia uusittu ym. ja pako putki vuotaa parin vuoden välein... en nyt muista mitä muuta ja nainen olen joten en kauheasti ole vikoihin edes perehtynyt.

      • 1.9 cdti

        Kävin katsastamassa eilen emännän Astran (1.6l / 8 v) vm 2002, jolla on ajettu 124 tkm, ja tulihan sieltä merkintä kun oikea takajarruvalo ei palanut. Katsastusmies toivotti hyvää matkaa ja tervetuloa ensi vuonna uudestaan.Aiemmin kirjoittaneelta pyytäisin tarkempia tietoja hänen autostaan (moottorin tyyppi ja korimalli sekä ajokilometrit) kun auto on 10 vuotta vanha.Omistin aikoinaan 5-vuotta vanhan VW Passatin ja siintä autossa löytyi edellisen kirjoittajan viat kyllä.


      • vastauksia
        1.9 cdti kirjoitti:

        Kävin katsastamassa eilen emännän Astran (1.6l / 8 v) vm 2002, jolla on ajettu 124 tkm, ja tulihan sieltä merkintä kun oikea takajarruvalo ei palanut. Katsastusmies toivotti hyvää matkaa ja tervetuloa ensi vuonna uudestaan.Aiemmin kirjoittaneelta pyytäisin tarkempia tietoja hänen autostaan (moottorin tyyppi ja korimalli sekä ajokilometrit) kun auto on 10 vuotta vanha.Omistin aikoinaan 5-vuotta vanhan VW Passatin ja siintä autossa löytyi edellisen kirjoittajan viat kyllä.

        Olen edellinen kirjoittaja.

        vm. 2000. 200 tkm, 1.6l/8v.

        "ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli"
        "Kuule isä, jos sinun kerran piti välttämättä ostaa Opel, niin ajele yksin"


      • Joopajoo___

        Tuo kommentti "joka vuosi jarruremontti ennen katsastusta" paljastaa, että kirjoittaja on joku kateellinen itsetunnoton, jolla ei ko. Opelista ole mitään tietoa. Itsellä on entinen ykköasuto kakkosautona, vm. -99 Astra, 311 tkm, jarruille ei ole muuta tehty kuin etujarrupalat ja käsijarruvaijerit kerran vaihdettu ja aina on mennyt katsastuksesta kerralla läpi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe