Tässä minun unelmajoukkueeni tämän hetken Yleläisistä. Mikä on sinun?
Oma Dream Team tämän hetken Yleläisitä 2012 jalkapallon EM kisoihin olisi seuraavanlainen. Selostajat Antero Mertaranta, Kimmo Porttila ja Antti Ennekari. Antero ja Kimmo jatkavat loppupeleihin paikan päälle. Selostajille myös kommentaattori jos hyvät löytyvät. Samat kommentaattorit ylenssä samalla selostajalla. Ei sama kaveri joka pyörii myös studiossa.
Studiossa häärivät isäntinä: Niki Juusela, Tapio Suominen ja Inka Henelius.studiossa voisi ihan hyvin yhtenä asiantuntijana olla myös esim. Christina Forssell vaikka ei naisten kisat olekkaan. Mikko Vuorelaa (erotuomari) voisi käyttää myös enemmän kommentaattorina studiossa ja kysellä pelistäkin ei aina vain tuomarointiin liittyen. Paria pelaajaa (maajoukketason entisiä tai nykyisiä) voisi koittaa saada kommentaattoreiksi joko selostajille tai studioon. Esim Teemu Tainio, Mixu Paatelainen, Antti Niemi.
Tästä rakentuisi unelma tiimi ja paras ryhmä ehkä koskaan Ylellä Jalkapallon arvokisoissa, mutta tuskin toteutuu.
Tämä uskon ennemin toteutuvan mikä ei todellakaan ole hyvä asia.
Selostajina Niki Juusela, Antti Ennekari ja Sammy Väisänen ehkä jopa ylenetty 1 tai 2 selostajaksi. Studiossa Riku Riihilahti, Tapio Suominen ja Lasse Sipilä. Onneksi asun aluella jossa voin katsoa tarvittaessa ruotsin kanavilta pelit jos tämä toteutuu. Jälleen olisi sitten yhdet kisat pilattu ja kiitos Ylen.
Jalkapallon EM 2012 YLE
Dream Team
0
709
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317816
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455370- 594832
- 763537
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322011Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1462005- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381672