Voiko tuollaisen vanhan 70-lukulaisen öljykattilan oven eristeen korvata ihan tavallisella palovillalla?
Omasta kattilasta oven sisäpuolella oleva "palovillatiili" on hapristunut, ja siitä on irtoillut paloja reunoilta.
Muuten kattila on hyvässä kunnossa, mutta tuo oven eriste lienee uusimisen tarpeessa...
Voiko kattilan oven eristeen vaihtaa normaaliin palovillaan?
5
639
Vastaukset
- .jmnm
kutsu ammattilaiset purkamaan
- että sellaanen.
palamattomia levyjä, jollaisen siihen voi laittaa, tai vaikka kova gyprok. Itselläni on pelkkä puuovi, toki se on terassille, eikä asuinhuoneisiin. Kukaan ei ole koskaan siitä mitään sanonut.
- luukun eristettä
kattilassa. Kyllä kai siihen voi kovasta villasta uuden eristeen tehdä mikäli se kohtuudella onnistuu. Eri asia on, kauanko se kestää mutta hyvällä tuurilla voi mennä pitkällekin.
- kattilamies
Tarkoitin nimenomaan öljykattilan ovea, en pannuhuoneen. Valmistajan sivuilta löytyi jopa tekstikin, että siihen voisi tuon eristeen itse vaihtaa, ja ohjeetkin siihen. Mutta tuo oikean tyyppinen eriste olisi hakusassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755