lähetettyjen viestien tallennus O_o

Minulla on Nokian 7230 ja oon tutkinu asetukset ja myös viestiasetukset läpi, niin miten siitä oikein saa pois lähetettyjen viestien tallennuksen O_o

13

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se käy

      - viestit
      - valinnat
      - asetukset
      - muut
      - tallenna lähetetyt... ei

      kumma et on piilotettu tonne muut, missä valitaan muistit ym. muuten
      kannattaa laittaa tallennusmediaksi kaikille muistikortti..
      Jos haluaa palauttaa jonkin tuhotun viestin se onnistuu helposti
      kun lyö kortin kiinni ja ajaa DiscRecovery ohjelman..
      Alusta kortti fat32...ennen Nokiaan laittoa , Nokialla on
      jokin oma alustusohjelma ja ei meinaa DR toimia..

      • Muuten hyvä, mutta multa ei valinnoista löytyny asetuksia :O
        Löyty vaan Viestiloki, SIM-viestit ja Muistin tila O_o


      • näin minulla
        reetta-90 kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta multa ei valinnoista löytyny asetuksia :O
        Löyty vaan Viestiloki, SIM-viestit ja Muistin tila O_o

        Minun puhelimessani on Viestilogo. Sitä klikkaamalla pääsee kohdan Valinnat kautta Asetuksiin ja sieltä klikkaa Teksiviestikohtaa, jossa on Tekstiviestin asetukset. Muuta kohtaa "Viesti voimassa" halumallesi ajalle jotka minulla on 1, 6, 24 tuntia, 3 päivää, viikon ja enimmäisajan. Päältä toimintoa ei saa kokonaan.


      • näin minulla kirjoitti:

        Minun puhelimessani on Viestilogo. Sitä klikkaamalla pääsee kohdan Valinnat kautta Asetuksiin ja sieltä klikkaa Teksiviestikohtaa, jossa on Tekstiviestin asetukset. Muuta kohtaa "Viesti voimassa" halumallesi ajalle jotka minulla on 1, 6, 24 tuntia, 3 päivää, viikon ja enimmäisajan. Päältä toimintoa ei saa kokonaan.

        Eipä miulta löydy tuollastakaa...


      • näin minulla
        reetta-90 kirjoitti:

        Eipä miulta löydy tuollastakaa...

        Tuli neuvottua väärin. Minun ohje tarkoitti sitä, että minkä ajan sisällä viestikeskus välittää lähetetyn viestin vastaanottajalle. Nimimerkki " se käy" neuvoi oikein. Minä ainakin löysin hänen ohjeittensa mukaan "Tallenna lähetyt" osion näin: Klikkaa Viestilogoa ja mene kursorilla vaikka kohtaan Lähetetyt, paina sen jälkeen vasemmanpuoleista Valinnat kohtaa ja hae sieltä kohta Asetukset ja klikkaa sitä. Mene sen jälkeen kursorilla niin alas, että löydät kohdan Muut ja avaa se. Sieltä tulee valikko "Tallenna lähetetyt" ja muuta siihen ei.


      • näin minulla kirjoitti:

        Tuli neuvottua väärin. Minun ohje tarkoitti sitä, että minkä ajan sisällä viestikeskus välittää lähetetyn viestin vastaanottajalle. Nimimerkki " se käy" neuvoi oikein. Minä ainakin löysin hänen ohjeittensa mukaan "Tallenna lähetyt" osion näin: Klikkaa Viestilogoa ja mene kursorilla vaikka kohtaan Lähetetyt, paina sen jälkeen vasemmanpuoleista Valinnat kohtaa ja hae sieltä kohta Asetukset ja klikkaa sitä. Mene sen jälkeen kursorilla niin alas, että löydät kohdan Muut ja avaa se. Sieltä tulee valikko "Tallenna lähetetyt" ja muuta siihen ei.

        Mie en ymmärrä nyt kyllä miun puhelinta, nimittäi miulta ei lähetettyjen viestien kansion kohdallakaan löydy valinnoista mitään asetuksia, ainoastaan kansion tila tms...


      • näin minulla
        reetta-90 kirjoitti:

        Mie en ymmärrä nyt kyllä miun puhelinta, nimittäi miulta ei lähetettyjen viestien kansion kohdallakaan löydy valinnoista mitään asetuksia, ainoastaan kansion tila tms...

        Soita Nokialle niin saat sieltä paremman vastauksen, jos vaikka se kelpaisi sinulle. Tyhmyydestä ei sakoteta.


      • näin minulla kirjoitti:

        Soita Nokialle niin saat sieltä paremman vastauksen, jos vaikka se kelpaisi sinulle. Tyhmyydestä ei sakoteta.

        Niih noh tää ei nyt oo tyhmyydestä kiinni...


      • Nokia N86 8MP
        reetta-90 kirjoitti:

        Niih noh tää ei nyt oo tyhmyydestä kiinni...

        Jos valinnoista ei löydy kohtaa mikä pitäisi löytyä, kannattaa kokeilla ohjelmiston päivitystä


    • bnvm

      Kellään samaa ongelmaa et Nokia C7 tallentaa lähetetyt viestit vaikka asetus on "ei" ???

      • ei off

        Katso sitten, että on ei, se ei ole symbianin vika vain ominaisuus..


    • Nönnö

      Hei selviskö tää juttu? Koska mulla on ihan sama juttu ja viestimuisti alkaa täyttyä... Eli jos kekkasit tohon jonkun vastauksen, niin jaa ihmeessä :)

    • 5230,.

      viestimuisti ei koskaan täyty lähetetyistä kun käyttää toimintoa "Lähetettyjen korvaus" ts.se poistaa eli korvaa niitä sitä mukaa kun läh uusia

      mikäli et käytä tätä toimintoa niin tallennuksen saa pois viestiasetukset>yleiset asetukset>tallenna lähetetyt....nämä siis s40 puh.noin yleensä

      s60 älypuhelimissa viestiasetukset kohdasta: Muut>Tallenna lähetetyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe