Minulla on Nokian 7230 ja oon tutkinu asetukset ja myös viestiasetukset läpi, niin miten siitä oikein saa pois lähetettyjen viestien tallennuksen O_o
lähetettyjen viestien tallennus O_o
13
793
Vastaukset
- se käy
- asetukset
- muut
- tallenna lähetetyt... ei
kumma et on piilotettu tonne muut, missä valitaan muistit ym. muuten
kannattaa laittaa tallennusmediaksi kaikille muistikortti..
Jos haluaa palauttaa jonkin tuhotun viestin se onnistuu helposti
kun lyö kortin kiinni ja ajaa DiscRecovery ohjelman..
Alusta kortti fat32...ennen Nokiaan laittoa , Nokialla on
jokin oma alustusohjelma ja ei meinaa DR toimia..Muuten hyvä, mutta multa ei valinnoista löytyny asetuksia :O
Löyty vaan Viestiloki, SIM-viestit ja Muistin tila O_o- näin minulla
reetta-90 kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta multa ei valinnoista löytyny asetuksia :O
Löyty vaan Viestiloki, SIM-viestit ja Muistin tila O_oMinun puhelimessani on Viestilogo. Sitä klikkaamalla pääsee kohdan Valinnat kautta Asetuksiin ja sieltä klikkaa Teksiviestikohtaa, jossa on Tekstiviestin asetukset. Muuta kohtaa "Viesti voimassa" halumallesi ajalle jotka minulla on 1, 6, 24 tuntia, 3 päivää, viikon ja enimmäisajan. Päältä toimintoa ei saa kokonaan.
näin minulla kirjoitti:
Minun puhelimessani on Viestilogo. Sitä klikkaamalla pääsee kohdan Valinnat kautta Asetuksiin ja sieltä klikkaa Teksiviestikohtaa, jossa on Tekstiviestin asetukset. Muuta kohtaa "Viesti voimassa" halumallesi ajalle jotka minulla on 1, 6, 24 tuntia, 3 päivää, viikon ja enimmäisajan. Päältä toimintoa ei saa kokonaan.
Eipä miulta löydy tuollastakaa...
- näin minulla
reetta-90 kirjoitti:
Eipä miulta löydy tuollastakaa...
Tuli neuvottua väärin. Minun ohje tarkoitti sitä, että minkä ajan sisällä viestikeskus välittää lähetetyn viestin vastaanottajalle. Nimimerkki " se käy" neuvoi oikein. Minä ainakin löysin hänen ohjeittensa mukaan "Tallenna lähetyt" osion näin: Klikkaa Viestilogoa ja mene kursorilla vaikka kohtaan Lähetetyt, paina sen jälkeen vasemmanpuoleista Valinnat kohtaa ja hae sieltä kohta Asetukset ja klikkaa sitä. Mene sen jälkeen kursorilla niin alas, että löydät kohdan Muut ja avaa se. Sieltä tulee valikko "Tallenna lähetetyt" ja muuta siihen ei.
näin minulla kirjoitti:
Tuli neuvottua väärin. Minun ohje tarkoitti sitä, että minkä ajan sisällä viestikeskus välittää lähetetyn viestin vastaanottajalle. Nimimerkki " se käy" neuvoi oikein. Minä ainakin löysin hänen ohjeittensa mukaan "Tallenna lähetyt" osion näin: Klikkaa Viestilogoa ja mene kursorilla vaikka kohtaan Lähetetyt, paina sen jälkeen vasemmanpuoleista Valinnat kohtaa ja hae sieltä kohta Asetukset ja klikkaa sitä. Mene sen jälkeen kursorilla niin alas, että löydät kohdan Muut ja avaa se. Sieltä tulee valikko "Tallenna lähetetyt" ja muuta siihen ei.
Mie en ymmärrä nyt kyllä miun puhelinta, nimittäi miulta ei lähetettyjen viestien kansion kohdallakaan löydy valinnoista mitään asetuksia, ainoastaan kansion tila tms...
- näin minulla
reetta-90 kirjoitti:
Mie en ymmärrä nyt kyllä miun puhelinta, nimittäi miulta ei lähetettyjen viestien kansion kohdallakaan löydy valinnoista mitään asetuksia, ainoastaan kansion tila tms...
Soita Nokialle niin saat sieltä paremman vastauksen, jos vaikka se kelpaisi sinulle. Tyhmyydestä ei sakoteta.
näin minulla kirjoitti:
Soita Nokialle niin saat sieltä paremman vastauksen, jos vaikka se kelpaisi sinulle. Tyhmyydestä ei sakoteta.
Niih noh tää ei nyt oo tyhmyydestä kiinni...
- Nokia N86 8MP
reetta-90 kirjoitti:
Niih noh tää ei nyt oo tyhmyydestä kiinni...
Jos valinnoista ei löydy kohtaa mikä pitäisi löytyä, kannattaa kokeilla ohjelmiston päivitystä
- bnvm
Kellään samaa ongelmaa et Nokia C7 tallentaa lähetetyt viestit vaikka asetus on "ei" ???
- ei off
Katso sitten, että on ei, se ei ole symbianin vika vain ominaisuus..
- Nönnö
Hei selviskö tää juttu? Koska mulla on ihan sama juttu ja viestimuisti alkaa täyttyä... Eli jos kekkasit tohon jonkun vastauksen, niin jaa ihmeessä :)
- 5230,.
viestimuisti ei koskaan täyty lähetetyistä kun käyttää toimintoa "Lähetettyjen korvaus" ts.se poistaa eli korvaa niitä sitä mukaa kun läh uusia
mikäli et käytä tätä toimintoa niin tallennuksen saa pois viestiasetukset>yleiset asetukset>tallenna lähetetyt....nämä siis s40 puh.noin yleensä
s60 älypuhelimissa viestiasetukset kohdasta: Muut>Tallenna lähetetyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297