Voisitteko kirjoittaa matkailukokemuksianne Skotlannista. Erityisesti kiinnostavat moottoripyöräilijöiden, lapsiperheiden ja eläkeläisten tarinat.
Mieluummin vielä vuoden 2010 aikana.
Skotlannin matkailu
3
899
Vastaukset
- minävaantaas
juuri viimereissulla yksi motoristi oli ajanut päin peuraa, kivoja mutkateitä mutta penkkoja ei ole niin saattaa hyppiä eteen aika arvaamatta. kaikki tiet ovat heikossa kunnossa on railoja ja karkeaa päällystettä, maisemia ja mutkaa löytyy tarpeeksi rautaperseillekin. ps. motoristiporukka odotteli ambulanssia ja tyyppi en liikkunut maasta milliäkään...
kohde sopii eläkeläisille ja varauksella motoristeillekin, lapsille ei ole paljoa nähtävää, vähän kun olis jossain keski/pohjoisnorjassa, tarjontaa on vain isoissa kylissä, loppu maa on landea. - Anonyymi
mua kiinnostas kyl nähdä skotlantii < vaikkapa joskus ihan turistina eikö tuol oo ku ruotsista
- Anonyymi
siis ruotsissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222191Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi992191- 482033
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361376- 301356
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261006