Sinuslive SL A-1500mk2

Huolestunut!

Eli minua mietityttää sellane että riittääkö virta vähänkää huonommalla akulla? jos ei niin riittääkö 1faradin konkan osto?

Sellainen myös, kun kyseinen vahvistinhan tarvitsee 150a sulakkeen 30cm päähä vahvistimesta. Noh, tänään menin oulun jj-hifiin ostamaan kahta sulakepesää, niin myyjä vaikutti asiantuntevalta ja sanoi että yksi 100a sulake riittää akun lähelle. Onko tähän luottamista? Johto on 35mm2.

Kiitos vastauksista.

3

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä.
    • -jediritari-

Voi jumalauta! Kondensaattorin asennus ei todellakaan pelasta huonoa virtajärjestelmää..!
      Ensin hankit kunnon akun esim. 75 Amh on perus hyvä. Sitten järeät virtakaapelit vahvistimelle, ainakin 50 mm2. Liian paksua kaapelia ei olekaan.
      Pääsulake tulee siis siihen akun viereen ja se suojaa virtakaapelia esim. kolarin sattuessa, ettei autosi syty palamaan virtakaapelin kipinöinnistä auton runkoa vasten. Eli pääsulake ei suojaa vahvistinta, koska siinä on aika varmasti omat (latta-)sulakkeet.
      Yksi 100 A sulake riittää, eli on luottamista myyjään! Tuo vahvistimesi tuskin omia erillisiä sulakkeita kaapeliin tarvii, että olet erehtynyt sen tarpeesta.
      35 mm2 kaapeli voi riittää, jos vahvistin on hyvin lähellä akkua max. 2 metriä.

Kiitän avautumisestani.

• joopajoo

jediritari sinus live 1500 vahvistimessa ei ole omia sulakkeita eli on hyvä olla sulake myös vahvistimen läheisyydessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe